آکوا سرویس

اجرای کف شیشه ای در طبقات

در اجرای کف شیشه ای در طبقات این سوال زیاد پرسیده میشود که کف شیشه ای که اجرا میکنیم آیا ایمن است؟ ما سعی کردیم این پاسخ را از روی یک کف شیشه ای اجرا شده به شما بدهیم. سازه شیشه ای که اجرا میشود حداقل یک تن بر متر مربع ایمن است. حتی در مقابل ضربات اگر شما این شیشه را کامل بشکنید هم این شیشه از فریم و چارچوب خارج نمیشود و فردی که درحال تردد روی آن هست، سقوط برایش اتفاق نمیفتد.

وحتی همینطور که مشاهده میکنید افراد میتوانند روی آن بنشینند و به مدت های زیاد کارهایشان را انجام بدهند و توی اکثر فضا های مسکونی،اداری و تجاری قابلیت اجرا دارد. کف پوش شیشه ای جزو سازه هایی حساب می شود که برای ساخت و اجرای آن به شیشه های بسیار مقاوم و نشکن نیاز است. همچنین برای داشتن یک فضای استاندارد و ایمن ، ما نیاز به داشتن یک زیرسازی استاندارد داریم.

اجرای کف شیشه ای در طبقات6913

سازه شیشه ای

از سازه شیشه ای، هم در دکوراسیون داخلی و هم در نمای خارجی ساختمان ها استفاده می شود. به دلیل سادگی و زیبا بودن شیشه، این سازه جزو یکی از گزینه های مهم انتخابی برای اجرا در  کف ساختمان ها، راه پله ها و … می باشد. امروزه سازه های شیشه ای در بسیاری از اماکن از جمله ساختمان های بزرگ و تجاری ، رستوران و کافی شاپ ها، استخر ها و … استفاده می شود.

یکی از دلایل زیبایی کف پوش شیشه ای ، عبور نور از آن و جلوه دادن به فضای خانه و ساختمان است. این نوع کف پوش ها با توجه به محل نصب، تحمل وزن و جرمی که برروی آن قرار دارد و میزان رفت و امد بر روی آن، طراحی و ساخته می شوند.

جنس کف های شیشه ای از سکوریت نشکن، اکرلیک یا لمینت اند که مقاوم و ایمن هستند و با توجه به بودجه کارفرما و سازه موجود، انتخاب می شوند. همچنین شیشه را میتوان به صورت مات یا نیمه مات، شفاف یا رنگی اجرا کرد.

اجرای کف شیشه ای در طبقات6914

شیشه های اکرلیک

شیشه های اکرلیک با طراحی منحصر بفردی ساخته و به صورت یک تکه نصب می شود  اما هزینه ی بالاتری دارد. شیشه های سکوریت در اماکنی که رفت و امد بر روی آن بسیار کم است اجرا می شود. اما شیشه هایی از جنس لمینت درمکان هایی که میزان تردد بیشتر است، استفاده می شود.

ما با توجه بسیار زیاد به مسئله ی ایمن سازی و همچنین کاهش وزن سازه نسبت به سازه های بتنی، از صفر تا صد پروژه را زیر نظر داریم و مدیریت میکنیم همچنین تضمین کار ما، گارانتی 50 ساله ای است که نگرانی کارفرما را از ناایمن بودن و یا هزینه های سنگین تعمیر کف شیشه ای، دور می کند .

اجرای کف شیشه ای در طبقات6915

کف پله شیشه‌ای

یکی از بهترین کاربردهای کف‌ها و کفپوش‌های شیشه‌ای، که امروزه رواج بسیاری نیز یافته است کف پله‌ای شیشه‌ای است. این نوع از کف پوش در حال حاضر در بسیاری از ساختمان‌های لوکس و چند طبقه مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله این اماکن می‌توان هتل‌ها، ویلاها، پاساژهای تجاری و… را نام برد.

کف پله شیشه‌ای، همان‌طور که از نامش نیز مشخص است بر روی راه پله‌ها، اجرا می‌شود. این نوع از کفپوش‌های ساختمانی، علاوه بر زیبایی منحصر به فرد، مقرون به صرفه نیز هستند. برای اجرای این سازه‌ها نیز می‌توان از انواع شیشه‌های سکوریت و یا لمینیت ، استفاده کرد. انتخاب هر یک از این شیشه‌ها بر اساس میزان رفت و آمد بر روی آن، تعیین می‌شود.

کف شیشه ای قابل اجرا با شیشه سوپرکلیر لمینت شده با طلق می باشد . طلق میان شیشه ها از شفافیت آن ها نمی کاهد.کف پله شیشه ای در پله اسپیرال و پله پیچ کاربرد دارد.برای هماهنگی بیشتر در این نوع سازه ها می توانید ازنرده های شیشه ای نیز بهره بگیرید تا کار شما همچون الماس در هر کجا که هست بدرخشد.

جهت جلوگیری از سُرخوردن بر روی کف های شیشه ای ، کف پله شیشه ای و یا تابش مستقیم نور خورشید بر سقف شیشه ای می توان یک لایه از شیشه ها را سندبلاست کرد.

تیم آکوا سال های سال در این زمینه کار کرده و کسب تجربه نموده اند؛ در نتیجه اگر به دنبال یک تیم مجرب و متخصص اید، می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

شماره تماس جهت بازدید و کارشناسی: 09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟