آکوا سرویس

استخر، ارزش افزوده برای ویلای شما

استخر، ارزش افزوده برای ویلای شما

استخر یک سرمایه گذاری عالی است زیرا به ایجاد خاطرات خوش و بهبود ظاهر خانه شما کمک می کند. همچنین ارزش فروش مجدد خانه شما را افزایش می دهد. برای رسیدن به این هدف، باید بهترین طرحی را انتخاب کنید که مکمل سبک خانه شما باشد. این طرح های شگفت انگیز استخر را بررسی کنید تا ارزش ملک خود را افزایش دهید.استخر، ارزش افزوده برای ویلای شما

استخر خود را در نزدیکی نوار خانه بسازید

استخر خود را در نزدیکی یک بار سرپوشیده یا بیرونی بسازید. قفسه Baja در اطراف استخر شما نه تنها ظاهر آن را بهبود می بخشد بلکه مکانی عالی برای استراحت است. همچنین می توانید از محوطه استخر برای اهداف تفریحی استفاده کنید. پس از خنک کردن خود در آب، می توانید در اطراف استخر خود استراحت کنید و به فعالیت های دیگری مانند کباب کردن گوشت بپردازید.

کاشی های عالی انتخاب کنید

شما باید با کاشی که برای استخر خود انتخاب می کنید لذت ببرید. انواع مختلف کاشی ها به طور خاص برای شفاف نگه داشتن استخر شما در تمام زمان ها طراحی شده اند. مواردی مانند زباله، برگ های بدون چربی، جلبک ها و کثیفی ها می توانند ظاهر استخر شما را تحت تاثیر قرار دهند. برای اینکه استخر خود را در شرایط خوب نگه دارید، ضروری است که از خدمات یک شرکت حرفه ای استفاده کنید. تعامل با شرکت‌های نظافتی به شما آرامش می‌دهد زیرا آنها خدمات شخصی‌سازی شده را برای برآورده کردن بودجه و نیازهای شما ارائه می‌کنند.

شکل مناسب را انتخاب کنید

اگر قصد دارید از استخر خود برای ورزش استفاده کنید، می توانید یک شکل مستطیلی در نظر بگیرید. اشکال بلند و خطی برای حیاط خلوت شما ایده آل هستند. طرح های پیچیده دیگر می توانند سبک خانه شما را تکمیل کنند. اگر فضای محدودی در اطراف مکان خود دارید، می توانید یک طرح استخر مناسب را انتخاب کنید. به عنوان مثال، یک استخر دایره‌ای شکل ظاهری عالی ایجاد می‌کند که از استخرهای مستطیلی شکل نمی‌بینید. استخر، ارزش افزوده برای ویلای شما

محدودیت ها را بشناسید

هنگامی که استخر خود را طراحی می کنید، باید محدودیت های موجود در منطقه خود را بدانید. کد دولت محلی را دنبال کنید تا بهترین شکل را برای استخر خود داشته باشید. کاشت درخت برای سفت کردن فضای سبز نیز می تواند ظاهر حیاط خلوت شما را بهبود بخشد. ایجاد یک مسیر چشم نواز که افراد را به سمت استخر جذب می کند، یکی دیگر از راه های موثر برای بهبود ظاهر کلی است.

Decking را هوشمندانه انتخاب کنید

هنگامی که مواد عرشه را برای خانه استخری خود انتخاب می کنید، مطمئن شوید که آنها اهداف عملکردی مجزایی را ارائه می دهند. کفپوش بتنی برای نگهداری راحت تر باید بادوام باشد، چمن نیز می تواند ظاهر استخر شما را بهبود بخشد. تزئینات چوبی می تواند به طور قابل توجهی روند نگهداری استخر شما را آسان تر کند. با این حال، این گزینه می تواند گران تر باشد، بنابراین باید عاقلانه انتخاب کنید.

حصار استخر

برای افزایش حریم خصوصی و امنیت، حصار مناسب را برای محوطه استخر خود انتخاب کنید. حصار به بچه ها کمک می کند تا زمانی که هیچ کس در اطراف نیست، از خود دور شوند. نوع نرده ای که انتخاب می کنید باید با طراحی خانه شما مطابقت داشته باشد تا محیط را جذاب کند. چه بخواهید یک استخر جدید بسازید یا یک استخر موجود خود را بازسازی کنید، مطمئن شوید که با سبک خانه شما مطابقت دارد. معماری خانه شما باید طراحی استخر شما را تعیین کند.

محیط اطراف را تقویت کنید

استخر شما باید به راحتی با محیط اطراف ترکیب شود تا پایانی عالی داشته باشد. برای زیباتر کردن محیط اطراف می توانید کمی فضای سبز در اطراف استخر اضافه کنید. اگر می خواهید استخر شما چشمگیر باشد، نیازی به محوطه سازی زیادی ندارید. سرو ایتالیایی یا سنگفرش می تواند استخر شما را بهبود بخشد. استخر، ارزش افزوده برای ویلای شما

دکور را در اولویت قرار دهید 

اگر می خواهید یک استخر سرپوشیده بسازید، مطمئن شوید که دکوراسیون داخلی شما با طراحی خانه شما مطابقت دارد. به عنوان مثال، می توانید لهجه های سنگی، صفحات چوبی روی دیوارها، آثار هنری و نصب فانوس را به عنوان نور اضافه کنید. شکل استخر سرپوشیده شما می تواند کمک زیادی به بهبود مکان کند. علاوه بر این، شما همچنین باید رنگ مناسب را برای کاشی های استخر و سایر ویژگی های اطراف آن انتخاب کنید. می توانید رنگ های ملایم تری را امتحان کنید که با فضای استخر مطابقت دارد.

سایه طبیعی را پیدا کنید

اگر در حیاط خلوت پوشش درختی وجود دارد، استخر خود را در این قسمت بسازید. شاخ و برگ سایه طبیعی ایجاد می کند و به نظر می رسد مسحور کننده است. سایر اشکال سبزی مانند گل نیز می توانند این کار را انجام دهند. آلاچیق یکی دیگر از مکمل های عالی است که می توانید برای حیاط خلوت خود در نظر بگیرید. شما باید آن را در یک موقعیت استراتژیک بسازید. اثاثه یا لوازم داخلی می تواند حس خوبی را برای استخر شما در تابستان ایجاد کند. رنگ های تیره تر را برای فصول دیگر مانند پاییز یا زمستان انتخاب کنید.

استخر یک سرمایه گذاری عالی برای خانه شما است زیرا ظاهر آن را بهبود می بخشد و همچنین ارزش فروش مجدد ملک را افزایش می دهد. اندازه فضای اطراف خانه شما باید نوع استخری را که می توانید بسازید تعیین کند. علاوه بر این، شما همچنین باید مطمئن شوید که سبک خانه شما مکمل نوع استخر مورد علاقه شما است. استخر، ارزش افزوده برای ویلای شما

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟