آکوا سرویس

استخربی نهایت ویلای ساحلی ۴خوابه

استخربی نهایت

ویلا Hamsa از یک مکان clifftop تماشایی بالاتر از اقیانوس هند در جنوبی‌ترین ساحل بالی است. این ویلای لوکس ۴ خوابه بخشی از املاک خصوصی Sohamsa است که به نام ویلای ۵ خوابه همسایه نیز برگزار می‌شود. ویلا Hamsa برای زوج‌ها و خانواده‌هایی که به دنبال a پر زرق و برق در شبه‌جزیره بوکیت، هستند، سه سطح بالای صخره را به نمایش می‌گذارد و هر کدام از آن‌ها فضای زنده زیبا و مناظر اطراف اقیانوس را ارائه می‌کنند. این ویلا همچنین می‌تواند به طور مشترک با ویلا Soham برای گروه‌های بزرگ‌تر یا رویداده‌ای خاص مانند عروسی یا عقب‌نشینی اجاره شود

استخربی نهایت
شما برای پیدا کردن منظره‌ای زیباتر از ویلا Hamsa که در آن باغ‌های شاداب یک استخر درخشان شنا را احاطه کرده‌اند سخت فشار خواهید خورد، در مناطق زندگی fresco نمایی از موج موج را عرضه می‌کنند، و تقریبا هر اتاق پنجره‌های سقف تا سقف در افق قرار دارد. فضای داخلی معاصر teakwood و accents را به خود می‌بالد و با تجهیزات راحت، سفارشی سفارشی تجهیز شده‌اند. با چیزهای اضافی مثل یک باشگاه کاملا مجهز، آب‌گرم و پرسنل دقیق در اطراف ساعت، واقعا نیازی نیست که این پناه‌گاه clifftop را رها کنید. با این حال، اگر شما تصمیم بگیرید که بیرون بروید و بگردید، سواحل شنی سفید، گشت و گذار در کلاس جهانی و برخی از بهترین کلوب‌های ساحلی بالی در انتظار شما هستند.
استخربی نهایت
یک راه سنگی بر روی یک حوضچه نیلوفر آبی، شما را مستقیما به ویلای زیبای ویلا Hamsa با سقف‌های گنبدی بالا، دیواره‌ای امضا ساخته‌شده از بلوک‌های چوبی Bengkirai، و دره‌ای شیشه‌ای کشویی که به ایوان بزرگی مشرف به باغ‌ها، استخر و اقیانوس باز می‌شود، هدایت می‌کند
استخربی نهایت
فضای داخلی خنک و تهویه مطبوع مناطق زیادی برای استراحت دارد از جمله صندلی‌های rattan retro و کاناپه‌های بزرگ کرم رنگ در جلوی کابینت شیک، یک سیستم استریو ۴۲ اینچی و سیستم استریو Sonos. یک طرف آن یک منطقه غذاخوری زیبا با یک میز مرمری است که توسط هشت صندلی راحتی احاطه شده‌است.
استخربی نهایت
در کنار جایگاه نشیمن، یک سری پلکان وجود دارد که از یک راهرو نیمه زیرزمینی به the مهمان و سپس یک پلکان مارپیچی دیگر که به باغ خلوتی می‌رسد، منتهی می‌شود. در اینجا یک باشگاه ورزشی مجهز به هوا پیدا خواهید کرد که بر روی تردمیل، مربی متقابل، دوچرخه ثابت و یک نیمکت وزنه ثابت قرار دارد.
استخربی نهایت
سالن ورزش همچنین دارای پنجره‌های شیشه‌ای بزرگی است که به باغ و اقیانوس نگاه می‌کنند، که برای یک جلسه ورزشی زیبا ایجاد می‌شود. بعد از سالن ورزش، یک چشمه آب‌گرم با دو میز ماساژ و یک حمام وجود دارد.
استخربی نهایت
یکی از ملتزمین رکاب ویلا Hamsa بین استخر و لبه صخره قرار دارد. این آرامگاه برازنده و شیک، سقف چوبی بلندی است، تخت بزرگ امپراتور با ملحفه سفید و نیمکتی که می‌تواند به اندازه تخت‌خواب یک بچه دو برابر شود. دره‌ای کشویی در یک طرف مستقیما به طرف استخر باز می‌شود و در طرف دیگر یک عرشه پر درخت که نمای ۱۸۰ درجه از اقیانوس را ارائه می‌دهد.
استخربی نهایت
همچنین دارای یک حمام ۳۲ اینچی، دی وی دی  و یک حمام ensuite بزرگ با basins دوقلو، وان حمام بزرگ و حمام سرپوشیده و حمام روباز با دیدگاه‌های دریایی است.
استخربی نهایت
درست زیر مجموعه اصلی و استخر، سه سوئیت میهمان در ویلا Hamsa بسیار وسیع و جادار هستند و دو تخت‌خواب دوقلو دارند که می‌توانند به پادشاهان تبدیل شوند. یک سوئیت از موقعیت enviable نزدیک لبه صخره با یک عرشه آهن که مناظر اقیانوس و باغ خارج از سالن ورزش را ارائه می‌دهد، برخوردار است. این سوئیت هم حمام زیبایی با دوش آب و یک وان حمام با دیواری از شیشه‌ای دارد که به اقیانوس نگاه می‌کند.
استخربی نهایت
و دو اتاق دیگر را در محوطه خصوصی خود باز گذاشته بودند و حمام و حمام و حمام و حمامی از مرمر را تشکیل می‌داد که از مرمر، باران، باران و دره‌ای باز، که باز به یک عرشه باز شده بود، باز می‌شد.
استخربی نهایت
در داخل اتاق نشیمن، تراس بزرگ با یک pergola پوشانده شده و غذا را در یک میز teakwood که می‌تواند تا ۱۰ نفر را در آن جا دهد، ارایه می‌دهد. این یک نقطه صبحانه اصلی و محل گردهمایی برای شام خوردن و شام‌های تصادفی در میان نسیم دریا است.
استخربی نهایت
لبه مهتابی از کنار استخر عبور می‌کند و به روی عرشه خورشید می‌چرخد که یک صندلی راحت را ارائه می‌دهد و نیمکتی از درخت اهن خشن ساخته می‌شود. عرشه چوبی بزرگ قسمت اصلی هتل نیز به دنبال نقطه fresco برای مناظر شگفت‌انگیز آن از اقیانوس در تقریبا همه طرف است.
استخربی نهایت
جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟