آکوا سرویس

استخرهای ترند در سال ۲۰۲۳

استخرهای ترند در سال 2023

در طول سال 2022، روند استخرهای شنا در حال تغییر بوده است . به عنوان طراحان استخر ، ما نه تنها می دانیم که بیشترین درخواست مشتریان در طول سال 2022 از ما چه بوده است، بلکه این بخش را نیز به خوبی می شناسیم.

برای آگاهی از روند استخرها ، پیشرفت های جدید و تقاضای بازار استخر، تیم آکوا دائما در حال پیشرفت و یادگیری است. ما هر ساله از چندین نمایشگاه بین‌المللی بازدید می‌کنیم و با رهبران این بخش ارتباط برقرار می‌کنیم: سازندگان، معماران، تولیدکنندگان، طراحان، بدون اینکه مشتری را فراموش کنیم، کسی که این روند را تعیین می‌کند و همیشه خواهد بود.

آیا می خواهید روند طراحی استخرها برای سال 2023 را بدانید؟

ما آنها را در روندهای 6 ستاره خلاصه می کنیم که دیدنی ترین و شگفت انگیزترین استخرهای طراح را که در سال 2023 خواهید دید را مشخص می کند. یادداشت بردار!

ترکیب مواد

روندهای سال 2023 بر ترکیب مواد و پوشش ها متمرکز است.
دیگر داشتن یک متریال باکیفیت، با پوشش و تناژ بی عیب و نقص کافی نخواهد بود.
در سال 2023 ما یک قدم جلوتر خواهیم رفت. روند ستاره ای در پوشش ها شامل ترکیب پانل های مصنوعی با فرمت بزرگ با سنگ طبیعی است .

چیزی که با این ترکیب دنبال می شود، اثر واو است! استخری با طراحی شگفت انگیز، کیفیت بالا، بی عیب و نقص و طراحی آن فراتر از هر چیزی است که تا به امروز ایجاد شده است.

چطور می توانی به آن برسی؟

شما می توانید این روند را در پروژه استخر خود با ترکیب پوشش هایی مانند وتریت ایتالیایی  و سنگ طبیعی اعمال کنید. نوع سنگی که استفاده می کنید باید با تونالیته و نوع حاشیه ای که در وتریت انتخاب می کنید مطابقت داشته باشد، زیرا هدف این روند دستیابی به یکپارچگی و هماهنگی کامل بین این دو ماده است.

نورپردازی درجه یک

در سال 2023 روند استخرهای طراحی ما را به سمت مفاهیمی سوق می دهد که به دنبال برجسته کردن استخر به عنوان یک اثر هنری هستند. هدف این است که به استخر شخصیت خاص خود را ببخشد، آن را به لرزه درآورد و نقش اصلی را در کنار خانه به آن بدهد.استخرهای ترند در سال 2023

چگونه به آن دست یابیم؟

شما می توانید با نور پس زمینه آستر استخر خود به این روند کاملا جدید دست یابید . برای انجام این کار، شما باید پوشش‌های مادی مانند Vetrite را انتخاب کنید که ویژگی‌های نیمه شفاف آن اجازه می‌دهد تا نور پس‌زمینه داشته باشد.
علاوه بر این، شما باید پانل های LED را در داخل پوشش قرار دهید که به طور مساوی توزیع شده اند تا نتیجه مطلوب باشد.

ما قبلاً به شما می گوییم که این روند در سال 2023 در ویلاهای خصوصی با تقاضای ترین مشتریانی که به دنبال سبک، طراحی و پیچیدگی در بالاترین سطح هستند، بسیار قوی خواهد بود.

عملکرد

روند استخر به دنبال حداکثر عملکرد پروژه ها در سال 2023 خواهد بود. مشتری دیگر نمی خواهد یک استخر بزرگ داشته باشد که 80٪ زمین را اشغال کند، بلکه همه چیز را می خواهد: استخر، تراس، منطقه بازی، منطقه باربیکیو، پوشش گیاهی، منطقه سولاریوم، همه در 1.

چگونه آن را بدست آوریم؟

با ادغام یک کف متحرک  در حوضچه استخر به حداکثر درجه کارایی دست خواهید یافت . نسخه کف موبایل که روند را در سال 2023 تعیین می کند، کف متحرک با ستون های هیدرولیک است که به آن کف متحرک با عمق متغیر نیز می گویند. موفقیت آن در چند عامل نهفته است:

  • 100% ایمن است
  • همه کاره است: به شما امکان می دهد بسته به لحظه از عمق های مختلف استفاده کنید
  • عملکرد: سیستم هیدرولیک آن بالاترین کیفیت را در بازار ارائه می دهد
  • شخصی سازی: شما می توانید اندازه و شکل استخر خود را بدون محدودیت انتخاب کنید.استخرهای ترند در سال 2023

ادغام سولاریوم

انواع استخرهایی که در سال 2023 روند را تعیین می کنند، استخرهایی هستند که در طراحی آنها یک سولاریوم ادغام شده است . دور از مواقع دیگر، آفتاب گرفتن دیگر فعالیتی نیست که خارج از آب، مثلاً روی تراس یا روی چمن انجام شود، بلکه در داخل استخر است.استخرهای ترند در سال 2023

چگونه این روند را اعمال کنیم؟

برای تحقق این روند، باید یک سولاریوم مرطوب یا سکوی تفریحی را در طراحی استخر خود بگنجانید.

به خاطر داشته باشید که انواع مختلفی از عرشه های برنزه کننده وجود دارد ، اما مواردی که تا سال 2023 سر و صدای زیادی در استخرهای طراح ایجاد می کنند عمدتاً عبارتند از:

  • سکوی تفریحی که تمام طول استخر را با یک راه پله مرکزی اشغال می کند
  • سکوی مرکزی در عرض استخر با پله در دو طرف به یک طرف
  • سکو با ورودی به صورت پلکانی. چند پله عریض تر از حد معمول و با ارتفاع کم (از طریق ناهمواری).
  • سکویی که عرض استخر را اشغال می کند و پس از آن راه پله ای به همان عرض استخر شروع می شود.
  • ورودی ساحل که پس از آن یک رمپ ورودی با حداکثر شیب 8 درصد وجود دارد.

توصیه می کنیم موقعیت و ابعاد سکوی تفریحی را به دقت مطالعه کنید تا عملکردی داشته باشد، از خطرات غیرضروری جلوگیری کرده و بتوانید مبلمان خاصی مانند لوکس لنگرها را در آب قرار دهید .استخرهای ترند در سال 2023

پایداری آب

تغییرات آب و هوایی ما را نسبت به آسیب هایی که هر روز با اعمال خود به کره زمین وارد می کنیم، آگاه تر کرده است. این چیزهایی است که ما انجام می دهیم و هر روز تکرار می کنیم که واقعاً تأثیر می گذارد. در استخرها هم همین اتفاق می افتد.

روند استخر برای سال 2023 ما را به سمت استخرهای زیست محیطی ، پایدار با محیط زیست و با 0٪ اثرات مضر ، هم برای کاربر و هم برای سیاره هدایت می کند.

چگونه به استخر زیست محیطی برویم؟

استخر زیست محیطی یک روند قوی است که موقتی نخواهد بود . در واقع، فناوری تصفیه آب برای همگام شدن با این روند، با جهش و مرز تکامل یافته است.

خبر خوب این است که هر استخری می تواند سیستم تصفیه آب قدیمی خود را پشت سر بگذارد و به سادگی با بهسازی تجهیزات تصفیه آب جدید به این روند بپیوندد . در استخرهای طراح، سیستم‌هایی که در سال 2023 موفق خواهند شد، سیستم‌هایی با فناوری‌های ترکیبی خواهند بود که در آن بهترین‌ها از هر کدام برای دستیابی به تجهیزات تصفیه آب فوق‌العاده کارآمد و مؤثر مانند فناوری Pure Pool استفاده می‌شود .استخرهای ترند در سال 2023

استخر کارآمد

کمبود انرژی پیشرفت و تقاضا برای استخرهای هوشمند را تسریع کرده است که به طور موثر هزینه های برق را کاهش می دهد .

نه تنها استخرهای جدید ساخته شده، بلکه استخرهای موجود، می توانید با این روند با هدف کاهش مصرف برق به صورت پایدار در طول زمان سازگار شوید.

چگونه استخر خود را کارآمد کنم؟

تطبیق استخر خود با این روند مستلزم نصب نرم افزارهای پیشرفته مانند Pool Tech Connection است. پس از نصب، سیستم به طور خودکار 100% برای شما کار می کند و تمام پارامترها را کنترل می کند و اطلاعات را از راه دور به هر یک از دستگاه های شما ارسال می کند.

نه تنها هزینه انرژی استخر خود را به طور موثر مدیریت خواهید کرد، بلکه در خدمات نگهداری نیز صرفه جویی خواهید کرد.استخرهای ترند در سال 2023

روندهای استخر در سال 2023

اگر هر یک از 6 نکته را به دقت مطالعه کرده باشید، متوجه خواهید شد که روند استخرهای طراحی برای سال 2023 نه تنها ما را به مراقبت از بخش زیبایی شناختی تا حد زیادی سوق می دهد، بلکه کارایی، کارایی و زیست محیطی را نیز به دنبال خواهد داشت. نقش حیاتی ایفا کند. . 

آیا می خواهید این روندها را در استخر خود اعمال کنید؟ آیا شما یک معمار هستید و می خواهید مجموعه پروژه های خود را با این روندها تطبیق دهید؟

تمام این تجربه و پیشینه حرفه ای به ما اجازه می دهد تا به وضوح ببینیم که روند اصلی در طراحی استخرهای شنا برای سال 2023 چه خواهد بود.

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟