آکوا سرویس

استخرهای عظیم شیشه ای با اکریلیک

استخرهای عظیم شیشه ای با اکریلیک

استخرهای اکریلیک/شیشه ای منحصر به فرد هستند و سبکی مدرن به حیاط خلوت شما می بخشند. ظاهر شیشه ای و خطوط تمیز به ظاهر مدرن می افزاید. مواد مختلفی وجود دارد که می توانید به استخر شنای اکریلیک/شیشه ای خود اضافه کنید تا ظاهر آن را تغییر دهید.

این مواد از کاشی تیره گرفته تا بتن با رنگ روشن تا کاشی های موزاییکی را شامل می شود. بیشتر این استخرها مرتفع هستند و یک یا دو پنجره اکریلیک دارند، اما بعضی از آنها دور تا دور آن اکریلیک هستند. بیشتر استخرهای اکریلیک با گوشه های استخر به عنوان ستون های ساختاری طراحی شده اند تا وزن اکریلیک و آب موجود در استخر را حفظ کنند.

علاوه بر این، موارد زیادی در طراحی و ساخت استخرهای شنای اکریلیک/شیشه ای وجود دارد. برای حفظ ارتفاع سطح آب، مهندسی سازه باید به درستی انجام شود. این مخصوصاً اگر استخر نیز لبه صفر باشد و آب از لبه‌ها به داخل حوضه جاری شود. تیم ساخت و ساز آکوا سرویس تجربه گسترده ای با استخرهای اکریلیک/شیشه ای در سرتاسر ایران دارد.

استخرهای عظیم شیشه ای با اکریلیک

طراحی استخر اکریلیک

این استخر بالا با خطوط صاف، ستون های مربعی و چراغ های LED در امتداد دیواره های استخر اکریلیک ظاهری بسیار مدرن دارد. منطقه نشیمن در فضای باز در مجاورت استخر با پنجره اکریلیک به داخل استخر است. کاشی روی ستون های استخر با خانه مطابقت دارد.

هماهنگی لازم بود تا یک قطعه اکریلیک ضخیم 2.5 اینچی کاملاً در شکاف‌های ستون‌ها قرار گیرد و در عین حال یکپارچگی ساختاری حفظ شود و از نشتی جلوگیری شود. باید با یک مهندس سازه و سازنده اکریلیک هماهنگ می کردیم تا به درستی کار کند. اکریلیک به دلیل وزن بالا مجبور شد در خانه جرثقیل شود.

با وجود یک لبه ناپدید کننده در سه بخش جلویی استخر و یک لبه منفی در امتداد پشت، ضروری بود که استخر کاملاً تراز باشد و فیلتراسیون آب به طور خاص تنظیم شود تا آب به طور یکنواخت روی هر دیوار جریان یابد. آبی که در قسمت جلویی جریان دارد، به داخل حوضچه ای می رود که به حوضه لبه منفی پشتی متصل می شود، جایی که آب استخر را به گردش در می آورد.

طراحی اسپا اکریلیک

این استخر نشان داده شده در بالا دارای یک آبگرم اکریلیک دایره ای است که در استخر شنا قرار دارد و اطراف آن را آب احاطه کرده است. آبگرم یک قطعه اکریلیک با قطر 9 فوت با دیوارهای ضخیم 2.5 اینچ است و دوازده اینچ بالاتر از استخر قرار دارد. برای اینکه اسپا به نقطه کانونی تبدیل شود، چراغ های LED نواری را در اطراف اسپا قرار داده ایم تا بتوانید رنگ را جدا از استخر کنترل کنید.

استخرهای عظیم شیشه ای با اکریلیک

ضرورت ساخت استخر در منازل و ویلا

امروزه با وجود افزایش امکانات رفاهی در میان مردم، داشتن استخر شنا در ویلاها و یا ساختمان های مسکونی یک امری حیاتی است. بسیاری از استخر به منزله ی ورزش استفاده میکنند و آن را در برنامه روزانه و یا هفتگی خود قرار میدهند. اما در کنار دید ورزشی نسبت به شنا، تعدادی از افراد برای گذراندن اوقات فراغت، تفریح و یا حتی درمان بیماری های خود به استخر ها مراجعه می کنند.

پس متوجه میشویم که امروزه استفاده از استخر به دلیل وجود نیاز های مختلف در میان مردم امری حیاتی است.حال باید نظر شما را به این نکته جلب کنیم که با وجود پیشرفت در تمامی حوزه های تکنولوژی و رفاهی در میان مردم، آیا در حوزه ساخت استخر و تجهیزات وابسته به آن نیز نسبت به گذشته تغییراتی ایجاد شده است ؟پاسخ به این سوال قطعا بله است.در گذشته ساخت استخر های تفریح در ایران با استفاده از تجهیزات ساده ای مانند لوله کشی هایی برای تخلیه، ورود آب سرد و فاضلاب و… انجام می شد.

اما اکنون هم جهت با پیشرفت های به دست آمده در زمینه ی تجهیزات و تاسیسات ارائه شده برای ساخت استخر شیشه ایدر ایران نیز دارای مزایا و ویژگی های خاصی بوده و پاسخگوی توقعات افراد هستند.10

اطلاعات بیشتر درباره آکوا سرویس

آکوا سرویس دارای تخصص طراحی و ساخت است تا استخر اکریلیک شما را زیبا و کاربردی کند. این استخر محیطی عالی برای لذت بردن از اوقات فراغت در کنار خانواده و دوستانتان خواهد بود.

استخرهای عظیم شیشه ای با اکریلیک

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟