آکوا سرویس

استخر بی نهایت در ویلای لوکس

املاک Abaca Villas مجموعه‌ای از سه ویلای لوکس است که در یک مسیر آرام در محله popular Seminyak در بالی واقع شده‌است. توسط مزارع برنج احاطه شده‌اند، با این حال فاصله پیاده‌روی تا رستوران‌ها، کافه‌ها و مغازه‌ها. هر ویلا ورودی خصوصی، باغ و استخر دارد و توسط یک تیم اختصاصی تامین می‌شود تا نیازهای میهمانان را برآورده کند. villas می‌توانند به طور جداگانه در پیکربندی ۳ تا ۶ اتاق‌خواب و یا با هم رزرو شوند تا فضایی دیدنی ایجاد کنند که می‌تواند تا ۴۸ نفر را در بر داشته باشد.

ویلا Iluh، ویلا Nyoman و ویلا Kadek معماری و طراحی استوایی مدرن است که در فضای داخلی و خارج از فضای باز و فضای غذاخوری و اتاق‌های بزرگ که به طور مستقیم به استخرها، باغ‌ها و balconies پشت‌بام باز می‌شوند را به هم ترکیب می‌کند.
زمانی که با هم رزرو می‌شوند، villas می‌توانند از طریق دروازه‌ها در دیواره‌ای باغ برای یک فضای عظیم متصل شوند که شامل ۴ استخر، ۱۶ اتاق‌خواب، باغ‌های استوایی انبوه و فضای زیادی برای معاشرت و استراحت است. و با سواحل زیبا و برخی از بهترین ناهار خوری بالی، نوشیدن و خرید در آن نزدیکی، دیدن این که چرا این ملک مورد علاقه خانواده‌های گسترده، گروه‌ها و برنامه ریزان مراسم است، آسان است.
استخر بی نهایت در ویلای لوکس
ویلا Iluh که در اطراف استخر آبی aquamarine ساخته شده‌است، ۶ اتاق‌خواب و چندین منطقه زنده و ناهارخوری را در داخل و خارج از آن ارائه می‌دهد. مهمان ها می‌توانند روی یکی از loungers آفتاب لم دهند روی چمن کنار استخر و یا در محل زندگی پنکه خنک شده که شامل سقف طاقی، اثاثیه لوکس و اثاثیه چوبی، و یک محل غذا خوری رسمی و بار است. این ویلا سه سوئیت در طبقه همکف با دسترسی مستقیم به استخر، دو سوئیت در طبقه بالا با balconies خصوصی و یک ساختمان چوبی منحصر به فرد با دو تخت‌خواب دارد که برای کودکان مناسب است.
ویلا Nyoman منحصر به فرد است، اما دو استخر شیشه ای  شنا وجود دارد که هر دو توسط چمن سرسبز و سرسبزی احاطه شده‌اند. ۵ سوئیت عالی مهمان در اینجا وجود دارد که شامل چهار دستگاه در کف زمین با دسترسی مستقیم به استخر اصلی استخر و یک سوئیت جذاب در طبقه فوقانی است که روی پشت‌بام پشت‌بام خودش انباشته از مبلمان راحتی است.
مهمان ها می‌توانند در فضای بازی با فضای باز و غذا خوری گرد هم جمع شوند تا فیلم‌ها را در تلویزیون LED تماشا کنند، از نوشیدنی‌های sundowner لذت ببرند و یا در غذاهای لذیذ که توسط سرآشپز خصوصی تهیه می‌شوند شام بخورند.
استخر بی نهایت در ویلای لوکس
این استخر ۱۸ متر، اولین چیزی است که وقتی به ویلا Kadek می‌روید، اولین چیزی است که به آن توجه می‌کنید، چون این گستره طولانی از آب، طول باغ را طی می‌کند و یک gazebo سبک Balinese در یک طرف بر روی آب ایجاد می‌کند. در هر دو طرف استخر، چوب و ساختمان‌های سنگی زیبایی وجود دارد که فضای باز و اتاق غذا خوری و پنج اتاق‌خواب آن را در بر می‌گیرد. این ویلا همچنین یک آب‌گرم مخصوص آب‌گرم با میزه‌ای ماساژ برای ناز و نوازش خانگی دارد.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.  02155958384    09205958384
جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟