آکوا سرویس

استخر بی نهایت ویلای آباکا

ویلای Abaca ویلا quiet یک ویلای آرام ۵ خوابه آرام است که تبدیل شدن به یک وضعیت آرام ذهن را آسان می‌کند. با این حال، اگرچه به نظر می‌رسد مایل‌ها دورتر از the بالی است، واقع در قلب واقع شده‌است. این عقب‌نشینی شگفت‌انگیز می‌تواند به راحتی به ۱۳ نفر برسد که این کار را گزینه‌ای بزرگ برای خانواده‌ها و گروه‌ها می‌سازد. همچنین می‌تواند در ارتباط با ویلای همسایه، ویلا Iluh و ویلا Nyoman برای ایجاد فضایی جذاب که می‌تواند به ۴۸ نفر برسد، رزرو شود.

ویلا Kadek دارای ساختمان‌های سنگی باشکوه و ساختمان‌های چوبی است که اطراف محیط یک باغ انبوه و استخر ۱۸ متر شنا قرار دارند. فضاهای باز در فضای باز و فضای باز و فضای باز و هر یک از اتاق‌های شیک، نظراتی را در مورد استخر شیشه ای ، باغ و مزارع برنج ارائه می‌دهد. معماری و طراحی استوایی مدرن، یک حس تازه، معاصر را به فضا اضافه می‌کند، در حالی که آثار هنری و آثار باستانی اندونزیایی یک تماس خارجی دارند. در تمام مدت اقامت تان، کارکنان ویلا به تمام نیاز شما از وعده غذایی به درمان‌های پزشکی و کمک به سفره‌ای دریایی و حمل و نقل در اطراف جزیره کمک خواهند کرد.
Abaca Villa infinity pool
فضای اجتماعی ویلا Kadek، محل زندگی عظیم و dining است که در طبقه همکف ساختمان اصلی طبقه دو طبقه قرار دارد. در یک طرف کاملا باز است، فضایی که به باغ و استخر ریخته می‌شود. در داخل آنجا مکان‌های فراوانی برای استراحت و استراحت از جمله کاناپه کنار یک میز قهوه چوبی بلند و صندلی‌های حصیری با بالش‌های راحت وجود دارد. فضای غذاخوری دارای یک میز بزرگ است که می‌تواند به ۱۲ نفر و یک آشپزخانه کاملا مجهز با یک نوار جزیره و یک یخچال شراب تبدیل شود. از پله‌ها بالا بروید و به طبقه بالا بروید و یک پل بادی با دو میز ماساژ پیدا خواهید کرد.
استخر شیشه ای ۱۸ متری در ویلا Kadek به سادگی تماشایی است چون کل طول باغ را اداره می‌کند و یک سقف گالی پوش در انتهای آن دارد که مستقیما بالای آب قرار دارد. The یک نقطه اصلی برای درمان چشمه‌های آب‌گرم و یا جلسات یوگا است. جویندگان خورشید می‌توانند در یکی از the کنار برکه ساکن شوند. مهتابی جلوی محل زندگی می‌تواند برای غذا فراهم شود و کارکنان می‌توانند باربی کیو برای نهار یا شام داشته باشند.
Abaca Villa infinity pool
ویلا Kadek دارای سه سوئیت مهمان در طبقه همکف است که دسترسی مستقیم به استخر و باغ دارند. این مجموعه‌های مجهز به هوا دارای تخت‌خواب‌های سایبان دار، مبلمان طراحی مانند چراغ کنار تخت و مبل‌های کنار تخت و حمام ensuite هستند که با عناصر طبیعی مثل سنگ‌های صاف رودخانه، vanities مرمر و کاشی‌های سنگی طراحی شده‌اند. دو سوئیت باقیمانده در طبقه بالای ساختمان اصلی قرار دارند و از طریق پلکانی در پشت محل زندگی دسترسی پیدا کرده‌اند. این suites همچنین تخت‌خواب‌های سایبان دار و حمام ensuite با رگبار باران در فضای باز دارند.
اگر شما هم یک استخر شیشه ای مدرن و جذاب می خواهید کافیه با کارشناسان ما از طریق شماره های زیر با آنها در ارتباط باشید و مشاوره های رایگان دریافت کنید.
02155958384  09205958384
جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟