آکوا سرویس

استخر بی نهایت ویلای ۵ ستاره

ویلای کالیانی با گروه پیچیده‌ای که در ذهن داشت طراحی شده‌بود. این ویلای ۵ خوابه در Canggu هر چیزی که شما نیاز دارید را حفظ کنید شامل کف رقص، دو میله، یک سالن رقص حرفه‌ای، سالن بیلیارد، میز بیلیارد و خدمات پنج ستاره است که توسط کارکنان ویلایی اختصاصی ارائه شده‌است. چه شما به دنبال مکانی مناسب برای میزبانی یک مراسم عروسی یا مهمانی هستید، یک پایه خانوادگی دوستانه با انتخاب‌های تفریحی پایان‌ناپذیر، یا یک استراحت شرکت، ویلا کالیانی، شما را پوشانده است.

استخر بی نهایت ویلای 5 ستاره (6)

ویلا

اگرچه ویلا کالیانی در فاصله کوتاهی از سواحل بسیار عالی قرار دارد، در حال استراحت، بوتیک‌های لباس، رستوران‌ها و رستوران‌ها است، هیچ دلیلی وجود ندارد که این کلیسای جامع با شکوه را ترک کند. تجربه شما در اینجا می‌تواند به همان اندازه که شما با نقاط کافی انرژی دارید تا استراحت کنید و استراحت کنید، به اضافه امکانات با تکنولوژی بالا برای پرتاب رویداده‌ای حماسی باشد.

روز خود را با اشعه در تراس روی پشت‌بام سپری کنید، و در استخر ۲۲ متر و لذت بردن از نوشیدنی‌ها و bites که توسط آشپز شخصی شما تهیه می‌شوند، انجام دهید. شب بخیر، همه چیز در مورد کوکتل sundowner در هر کدام (یا هر دو)میله‌ها، مهمانی‌های شام در اتاق غذاخوری باز، سینما زیر ستاره‌ها و رقص تمام طول شب است.استخر بی نهایت ویلای 5 ستاره (8)

استخر شیشه ای

ساختمان اصلی در ویلای کالیانی مثل یک U است که در وسط اتاق غذاخوری قرار دارد و مشرف به باغ و استخر است. اتاق غذا خوری می‌تواند برای راحتی تهویه مطبوع باز یا بسته باقی بماند، و یک میز چوبی بزرگ است که می‌تواند تا ۱۲ نفر را در بر بگیرد.
در سمت چپ اتاق نشیمن، اتاق بازی با میز و صندلی و کاناپه‌ای که به باغ باز است وجود دارد. در طرف دیگر اتاق غذاخوری اتاق نشیمن با هدف دیگری است، یک سالن رقص حرفه‌ای، سالن رقص و سالن مجاور با کاناپه‌ای که می‌تواند ۱۵ نفر را جا به جا کند. ساختمان اصلی همچنین اتاق رسانه را با کاناپه‌های نرم خود، سیستم صوتی، نینتندو وی و یک نمایش پروژکتور بزرگ که می‌تواند در باغ ایجاد شود، در بر می‌گیرد.استخر بی نهایت ویلای 5 ستاره (9)

استخر شیشه ای در ویلا

روزه‌ای آفتابی و شبه‌ای پر ستاره همگی در مورد لذت بردن از امکانات فضای باز در ویلا کالیانی، از جمله استخر ۲۲ متر و عرشه چوبی با نور دو خورشید، the غرق‌شده با نیمکت plush و چمن‌های سرسبز، لذت می‌برند. هم چنین سه منطقه rooftop مختلف وجود دارد: یکی با صندلی آویزان که از سقف آویزان است، دیگری با یک تراس دار، و یک تراس باشکوه پشت‌بام بر روی جایگاه میهمان خانه با یک بسته علف خشک و مناظر شگفت‌آور در محوطه اطراف و اطراف محیط اطراف.استخر بی نهایت ویلای 5 ستاره (10)

استخر شیشه ای در باغ

دو سوئیت اصلی در ویلای کالیانی در طبقه بالای ساختمان اصلی قرار دارند و هر دوی آن‌ها wrap زیبا و around دارند که از استخر و باغ چشم‌پوشی می‌کنند. آن‌ها همچنین دارای سقف‌های بلند هستند که حس of و فضا، تخت‌های چوبی تمیز، محل نشستن، تلویزیون صفحه تخت، دی وی دی، مناطق لباس و حمام ensuite را که یکی از آن‌ها یک وان حمام زیبا در یک باغ خصوصی است را افزایش می‌دهند.
استخر بی نهایت ویلای 5 ستاره (11)

اتاق غذاخوری

خود را از پشت اتاق غذاخوری پنهان کرده، اتاقی مجلل و مجلل است که به چمن‌های خانگی شباهت دارد و به آبشار و برکه آرام می‌رسد. این اتاق مهمان یک تخت پادشاهی دارد که می‌تواند به دو تخت‌خواب و حمام ensuite با یک وان خیس تبدیل شود. دو مجموعه مهمان باقی مانده در انتهای باغ در یک غرفه مهمان جداگانه با یک منطقه زنده یک طرفه و یک استخر شیرجه ۷ متری قرار دارند. هر دو اتاق دارای تخت‌های پادشاهی، تلویزیون صفحه تخت، و حمام نیمه باز هستند که یکی از آن‌ها وان soaking است که در یک استخر گل سوسن قرار دارد.
جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟