آکوا سرویس

استخر شیشه ای بی نهایت

تا جایی که جزیره گرمسیری زندگی می‌کند، خیلی بهتر از ویلا Arika نیست. این ویلای لوکس چهار خوابه در ۱.۲ هکتار زمین اصلی ساحلی قرار دارد و درختان نخل و باغ‌های نخل، دسترسی به یک ساحل شنی سیاه، یک استخر آبی درخشان و حتی زمین تنیس برای خود را در بر می‌گیرد.

ویلا

سپس خود ساختمان‌های ویلایی هستند که از چوب غنی و سنگ طبیعی ساخته شده‌اند و با اثاثیه و آثار هنری معاصر، بالش‌های ابریشمی و امکانات رفاهی مدرن تزئین شده‌اند. ویلا Arika که در عین حال فروتن و فروتن است، به دنبال فرار از یک سفر دریایی آرام و آرام است، تنها یک حرکت کوتاه از برخی از بهترین رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و میله‌ها.
استخر شیشه ای بی نهایت7427

ویلا Arika

اولین چیزی که وقتی به “ویلا Arika” وارد می‌شود، احساس نور و فضایی است که در هر اتاق نفوذ می‌کند. پنجره‌های بزرگ به هر چرخش دیدگاه‌های اقیانوس را ارایه می‌دهند و سقف‌های بلند alang alang اجازه می‌دهد که نسیم آزادانه پخش شود. در طول روز ویلا Arika از نسیم دریا و مناظر اقیانوس لذت می‌برید در حالی که در کنار استخر شیشه ای بی نهایت ،  استراحت می‌کنید و در اتاق هوای آزاد را نفش می کشید.

اتاق‌های مجلل

غروب آفتاب در اینجا تماشایی است، چون ویلا در غرب مشرف به اقیانوس است، بنابراین مهمانان می‌توانند ته‌رنگ قرمز، نارنجی و ارغوانی را به هنگام غرق شدن خورشید در دریا جذب کنند. شب‌ها، نیمکت‌های راحتی با بالش‌های نرم، مثل اتاق غذاخوری ظریف، اتاق تلویزیون با تهویه مطبوع و البته، اتاق‌های مجلل تزئین نشده. هنگامی که به خواب می‌روید، تنها صداهایی که می‌شنوید، صدای افتادن امواج و جیک‌جیک قورباغه‌ها در باغ است.
استخر شیشه ای بی نهایت7428

ساختمان اصلی

در ساختمان اصلی، محل زندگی وسیع با نیمکت‌های راحتی، کاناپه و میزه‌ای چوبی تیره نگهداری می‌شود. یک دیوار از محل زندگی کاملا باز است، بنابراین می‌توانید اشعه‌های خورشید صبح، نسیم دریایی تازه و مناظر اقیانوس و اقیانوس آن طرف را خیس کنید.
در کنار محل زندگی، یک اتاق غذاخوری مجاور وجود دارد که توسط پنجره‌های بزرگ احاطه شده‌است که می‌تواند به عناصر بسته شود یا برای یک تجربه dining طبیعی باز شود.

اتاق نشیمن

یک میز گرد با مرمر گرد می‌تواند ۸ نفر را به راحتی جا به جا کند. در طرف مقابل اتاق نشیمن، یک اتاق سرگرمی دنج با یک مبل rattan بزرگ پوشیده شده با بالش‌های نرم، یک میز تحریر کوچک، تلویزیون صفحه تخت، دی وی دی  و مجموعه وسیعی از کتاب‌ها و مجلات وجود دارد.

مجموعه اصلی

مجموعه اصلی در ویلا Arika در طبقه دوم ساختمان اصلی واقع شده‌است. این اتاق دوست‌داشتنی یک تخت‌خواب پادشاه با ورقه‌های سفید صاف و بالش‌های نرم ابریشم، تهویه مطبوع، حمام زیبایی با گیاهان و سنگ‌هایی در اطراف وان حمام و حمام، و یک شرق رو به رو است که نمای باشکوه قله‌های مقدس کوهستان بالی را در روزه‌ای روشن به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این، یک بالکن زیبا با یک خواب راحت برای خواب بعدازظهر یا جلسات مدیتیشن آرام وجود دارد.
استخر شیشه ای بی نهایت7429

عمارت اصلی

در طبقه همکف عمارت اصلی، یک اتاق‌خواب جذاب دیگر با چوب گرم با ته‌رنگ گرم، دره‌ای شیشه‌ای کشویی وجود دارد که به چمن‌ها و باغ‌ها باز می‌شود و مناظر اقیانوس، یک تخت‌خواب به اندازه یک پادشاه و یک کار هنری قابل‌توجه توسط هنرمندان اندونزی را ارائه می‌دهد. حمام ensuite در اینجا یک وان حمام بزرگ و یک حمام خصوصی خانگی برای استحمام در زیر آسمان باز است.

فضای باز

در یک طرف ساختمان اصلی ویلای دو مهمان جداگانه در فضای باز در میان سرسبزی استوایی انبوه قرار دارند. هر غرفه خواب دارای کف چوبی تیره، تخت‌خواب شاه، تهویه مطبوع و حمام ensuite با bathtubs بزرگ، ویژگی‌های سنگی طبیعی و دوش بیرونی در باغ‌های خصوصی است. علاوه بر این، هر دو غرفه خواب، پنجره‌هایی دارند که با اقیانوس روبرو هستند.

استخر

استخر بی لبه یکی از ویژگی‌های برجسته ویلا Arika است، که کاشی‌های آبی‌رنگ آن با چمن سبز زمردین و شاخ و برگ‌های استوایی اطراف عرشه استخر، کنتراست خوبی ایجاد می‌کنند. درختان بلند کف دست سایه جزئی را فراهم می‌کنند و یک عدل Balinese سنتی روی لبه آب قرار می‌گیرد و جای دلپذیری به آن می‌دهد تا بعد از ظهر در حالی که خورشید بر روی اقیانوس می‌نشیند، یک ماساژ لوکس یا کوکتل بنوشد.

در صورت نیاز به مشاوره بدون تعطیلی در خدمت شما هستیم :09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟