آکوا سرویس

استخر بی نهایت گراند هتل کلیف

شما بهترین‌های هر دو دنیا را در هتل گراند کلیف Ungasan یک ویلای ۵ خوابه معاصر که در یک پیست بسیار معروف در بالی جنوبی قرار دارد، به دست می‌آورید. شما نه تنها خلوت کردن کامل یک تعطیلات مجلل در خانه را به دست می‌آورید، بلکه به امکانات استثنایی این تفریحگاه نیز دسترسی دارید از جمله باشگاه ساحلی، باشگاه کودکان و چشمه‌های آب‌معدنی بالای صخره. با پنج اتاق‌خواب بزرگ، گزینه‌های سرگرمی مانند یک سالن سینما و میز بیلیارد و مناظر تماشایی اقیانوس هند تا جایی که چشم می‌بیند، گرند کلیف Ungasan فرار کامل برای خانواده‌ها و گروه‌های دوستان است.

(کلیف Ungasan)که با خطوط سفید تمیز و پنجره‌های بزرگ طراحی‌شده و مناظر اقیانوسی فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد، یک پایگاه شیک و شیک است که در منطقه بوکیت بالی به سر برد. در داخل شما فضاهای خنک تهویه مطبوع لبریز از نور طبیعی را پیدا خواهید کرد.
 فضای باز زیادی برای جذب آب‌های اقیانوس از جمله استخر شیشه ای  بزرگ لبه پرتگاه، فضاهای غذاخوری al و یک jacuzzi که به اقیانوس مشرف است، وجود دارد. ساحل شنی سفید زیبایی تنها یک کابین funicular است و کارکنان ویلای اختصاصی می‌توانند به ترتیب سفره‌ای تفریحی، زمین‌های گلف و رستوران‌های غذاهای دریایی کمک کنند.
استخر بی نهایت گراند هتل کلیف
نقطه اصلی گردهمایی در گرند Villa Ungasan اتاق نشیمن بزرگ و نهارخوری با پنجره‌های طبقه به سقف است که با استخر بالای صخره روبرو هستند. با نشستن بر روی یکی از نیمکت‌های راحتی جلوی تلویزیون ۶۵ اینچی و یا از غذاهای gourmet در میز شام بلند که می‌تواند ۱۲ نفر را در خود جای دهد، لذت ببرید. در سطح بالاتر، یک سالن سینما با یک میز بیلیارد و در سطح پایینی یک سالن سینما با صندلی‌های راحتی لم داده، یک نمایش پروژکتور، نینتندو وی، و یک دی‌وی‌دی ری بلو ری وجود دارد.

ویلای استخر دار

استخر بزرگ ویلا Ungasan جایی است که احتمالا بیشتر وقت خود را در آن سپری خواهید کرد، چون این گستره آبی درخشان ۲۰ متر تا ۸ متر طول می‌کشد و بر لبه صخره‌ای که مشرف به اقیانوس هند است قرار دارد. این استخر از طرف یک sundeck سنگی با daybeds بزرگ cushioned ساخته شده‌است. در عرشه زیرین، فضای باز فضای باز با نمای اقیانوس وجود دارد. این ویلا همچنین دارای یک منطقه باربی کیو و دو میز است که می‌تواند ۱۲ نفر و ۸ نفر را برای غذا خوردن در فضای باز جای دهد.
استخر بی نهایت گراند هتل کلیف
این دو سوئیت در سطح بالایی قرار دارند و هر کدام یک دیوار شیشه‌ای دارند که با دری شیشه‌ای که به بالکن اختصاصی شما منتهی می‌شود، به اقیانوس نگاه می‌کنند. هر یک از ملتزمین رکاب همچنین دارای یک تخت پادشاهی، یک تلویزیون صفحه تخت بزرگ، یک دفتر کار با میز و صندلی، پیاده‌روی در اتاق لباس و حمام ensuite با حمام و حمام باران است. یکی از the master با ملتزمین رکاب ملاقات می‌کند و انتخاب خوبی برای خانواده‌ها با کودکان انجام می‌دهد.

استخر شیشه ای در هتل

مجموعه‌های مهمان در گراند کلیف Ungasan به همان اندازه که مجموعه‌های اصلی دارند، بسیار کوچک‌تر هستند. هر یک از آن‌ها یک ملکه یا دو تخت‌خواب، یک تلویزیون و یک حمام ensuite زیبا دارد. یکی از مجموعه‌های مهمان در طبقه فوقانی و adjoins به یکی از the اصلی واقع شده‌است.
این سوئیت دارای یک تخت ملکه و یک حمام با بارانی از باران است. دو مجموعه مهمان دیگر در سطح پایین‌تر قرار دارند. کسی که در کنار اتاق سینما قرار دارد دارای تخت ملکه، حمام ensuite با حمام باران و دسترسی مستقیم به the است. دیگری دو تخت‌خواب دارد و حمام ensuite با حمام و وان حمام.
 برای ارتباط با کارشناسان ما می توانید از طریق شماره های زیر با آنها درارتباط باشید و مشاوره های رایگان دریافت کنید.   02155958384  09205958384
جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟