آکوا سرویس

استخر شیشه ای بی نهایت در ویلای مدرن

استخر شیشه ای بی نهایت در ویلای مدرن

استخر شیشه ای بی نهایت

استخر شیشه ای در ویلا

امروزه استخر شیشه ای در ویلا ها و باغ ها بسیار پرطرفدار است. بطوریکه اگر در یکی از باغ و ویلا های لوکس خبری از استخر های شیشه ای نباشد، در اینصورت بخشی از زیبایی ویلا کاسته شده است.حال باید همیشه به این نکته توجه داشته باشیم که معماری و طراحی سازه ویلا و باغ کاملا به ظاهر و مکان استخر شیشه ای بستگی دارد.ما باید توسط مهندس مربوطه به گونه ای استخر شیشه ای در ویلا را طراحی کنیم تا جلوه زیادی داشته باشد و به زیبایی مجموعه بیافزاید.

بارها شده که ویلا و باغ ها توسط افراد کم تجربه ساخته شده و با وجود هزینه های سرسام آور که در پروژه انجام شده است در نهایت به نتیجه ی مطلوبی نرسیده اند و بسیاری از المان های خاص پروژه به دلیل طراحی نادرست از دید مهمان ها و یا اعضای خانواده پنهان شده اند.استخر شیشه از در ویلا از آن دسته المان هایی است که به دلیل جدید و مدرن بودن و هزینه های بالا، باید به نحوی طراحی شود تا در مکان های کلیدی پروژه قرار بگیرد و زیبایی خود را به اعضای خانواده و مهمان ها نشان دهد.

استخر شیشه ای بی نهایت

استخر شیشه ای با دیواره شفاف

این مدل مشابه حالت قبل می‌باشد با این تفاوت که در قسمت فوقانی شیشه فریمی دیده نمی‌شود و شیشه یا اکریلیک مصرفی فقط از کناره‌ها و کف در سازه استخر مهار شده است و سطح بالایی آن که معمولا کمی بالاتر از سطح آب است کاملا شفاف و بدون فریم می‌باشد.

حذف فریم فوقانی نمایش قویتری برای دیواره شیشه‌ای ایجاد می کند و بالطبع به ضخامت سازه شفاف و هزینه اجرا نیز خواهد افزود. دیواره شیشه ای در هر دو شکل استخرهای فضای باز و بسته قابل اجرا می‌باشد.

استخر شیشه ای بی نهایت

ویلا 

ویلای Balinese Pangi یک ویلای لوکس ۴ خوابه خصوصی شیک و شیک است که درست چند دقیقه بعد از Canggu در روستای Pererenan آرام زندگی می‌کند. با ۵ غرفه مجزا برای استراحت، سرگرمی، غذا خوردن و خوابیدن، این یک سفر تعطیلاتی کامل برای زوج‌ها، خانواده‌ها و کسانی است که به دنبال تمام آسایش منزل در یک محیط طبیعی زیبا هستند. فرقی نمی‌کند که آیا قصد دارید تعطیلات خود را کنار استخر صرف کنید، مهمانی‌های شیک شام را پرت کنید یا سواحل را بررسی کنید، در حال گشت و گذار در سواحل زیبای غرب بالی، ویلا Bunga Pangi، ناامید نخواهد شد.

استخر شیشه ای بی نهایت
همه اینها در مورد ترکیبی از زندگی در فضای داخلی و بیرونی در ویلا Bunga Pangi است. غرفه بزرگ و پذیرایی بزرگ در اینجا پوشیده شده‌است، با این حال از همه طرف باز است تا امکان تهویه مطبوع و مناظر سرسبز استوایی و آبگیر فیروزه‌ای را فراهم کند. روزهایی را با استراحت در رختخواب و کاناپه، حمام آفتاب روی the راحت استراحت کنید و به راحتی در یک استخر چند سطحی که مشرف به رودخانه Pangi دوست‌داشتنی است، استراحت کنید.
استخر شیشه ای بی نهایت
همان طور که شب در حال افتادن است، سر خود را به میز غذاخوری پر از غذاهای خوش‌مزه که توسط آشپز با استعداد تهیه شده‌است و بعد از آن کوکتل سفارشی در بار سفارشی تهیه‌شده، ارائه می‌شود. عشاق nightlife می‌خواهند برای برخی از بهترین باره‌ای بالی و باشگاه‌ها به Seminyak نزدیک شوند، و آن‌هایی که به دنبال یک شب آرام هستند، می‌توانند در اتاق رسانه‌ای کاملا مجهز به فیلم‌های خوب و موسیقی بخوابند. هنگامی که شما در نهایت به اتاق‌خواب کولر خود می‌روید، تنها صداهایی که می‌شنوید، جیرجیرک‌ها و قورباغه‌ها هستند.
استخر شیشه ای بی نهایت
غرفه اصلی و سالن غذا در ویلا Bunga یک منطقه با فضای باز زیبا با طبقات مرمر سفید، ستون‌های چوبی، کاناپه سفید براق و یک میز چوبی است که می‌تواند تا ۱۰ نفر روی نیمکت‌ها بنشیند. فضا در همه طرف باز است، بنابراین می‌توانید از هوای تازه، نور خورشید و نمای زیبا از استخر و باغ‌ها استفاده کنید. این یک فضای عالی برای سرگرمی است، چون یک دستگاه استریو با یک اتصال iPod و یک نوار ساخته‌شده با stools میله‌ای، یخچال و یک یخچال شراب وجود دارد. کارکنان ویلا Bunga نیز می‌توانند در صورت درخواست گروه‌ها و گروه‌ها، مراسم‌های پر زرق و برق و خلاقانه خود را آماده کنند.
استخر شیشه ای بی نهایت
اتاق‌خواب ارباب یک مکان زیبا در کنار رودخانه Pangi آرام دارد و به یک تراس زیبا با صندلی‌های راحت مشرف به رودخانه می‌بالد. در داخل شما کف چوبی تمیز و تمیز، نور نرم، یک میز تحریر و یک حمام با sinks، حمام و دستشویی پیدا خواهید کرد. با این حال، زیباترین ویژگی اتاق‌خواب اصلی، حیاطی است که در فضای باز در فضای باز قرار دارد و یک وان حمام بزرگ است که به راحتی می‌تواند با دو و یک نرده بامبو برای خلوت و خلوت مناسب باشد.
استخر شیشه ای بی نهایت
سه دستگاه اتاق‌خواب دیگر در ویلای Bunga Pangi وجود دارد که همگی آن‌ها در غرفه‌های خصوصی خود جای گرفته‌اند و دو تخت‌خواب دو نفره، صندلی‌های راحتی از یاماها سیستم‌های صوتی یاماها، و حمام ensuite مدرن با bathtubs، حمام، sinks و دستشویی دارند. bedrooms ۲ و ۳ همچنین یک تراس در فضای باز با دعوت daybed، پنکه سقفی خنک‌کننده و یک میز ماساژ که مشرف به رودخانه، مزارع برنج و استخر هستند را به اشتراک می‌گذارند.

تیم آکوا، با تجربه ی زیاد در این سازه ها و داشتن متخصصین و مهندسان خبره، میتواند بهترین انتخاب شما برای داشتن یک استخر شیشه ای متفاوت و زیبا با بهترین قیمت باشد.

شماره تماس جهت بازدید و کارشناسی: 09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟