آکوا سرویس

استخر شیشه ای و چالش های ساخت و ساز

استخر شیشه ای و چالش های ساخت و ساز

با یک استخر شیشه ای یا یک پنجره شیشه ای در استخر خود کمی هیجان را به حیاط خلوت خود اضافه کنید. این عنصر طراحی مدرن به دلایل زیادی بسیار مطلوب است. استخرهای شیشه ای به استخرهای اکریلیک نیز معروف هستند که شبیه آکواریوم هستند.

استخرهای شیشه ای و استخرهای شنا با دیوارها یا پنجره های شیشه ای در حال حاضر در گرایش های طراحی استخر بسیار محبوب هستند. بیشتر استخرهای دارای شیشه به جای اینکه در سطح زمین قرار بگیرند، برآمده هستند، اما گزینه های طراحی زیادی برای افزودن شیشه به استخرهای شنا وجود دارد.

استخر شیشه ای و چالش های ساخت و ساز

گزینه های طراحی استخر شیشه ای

پنجره شیشه ای تعبیه شده در دیوار کناری استخر. تصویر پایین شامل یک پنجره اکریلیک در ناحیه ای است که استخر به قسمت نشیمن در فضای باز متصل می شود و بالای دیوار به عنوان بالای میله عمل می کند. یکی دیگر از گزینه های شیشه، داشتن کناره های استخر به صورت قطعات شیشه ای بلند با ستون های ساختاری برای تحمل وزن آب در استخر است.

اسپاهای شیشه ای، این اسپاهای می توانند اشکال مختلفی داشته باشند، از جمله دایره یا مربع، همانطور که نشان داده شده است. آبگرم های شیشه ای سرریز هستند و به نظر می رسد در استخر شناور هستند. چراغ های نواری LED عمق هیجان انگیزی را به اسپاها اضافه می کنند که در شب قابل مشاهده هستند.

به دنبال ساخت استخر با دیوار شیشه ای هستید؟

استخرهایی با دیوار شیشه ای، استخرهای شنای اکریلیک، استخرهای شنای مرتفع با پنجره شیشه ای، استخرهای شنا با پنجره، استخرهایی با دیوارهای اکریلیک … نام های مختلفی وجود دارد! از نظر فنی مواد شیشه های مخصوص و مقاوم و آزمایش شده ای هستند، که شبیه به یک آکواریوم دیده میشوند. آکواسرویس بیش از 20 سال است که وجوه شیشه ای ایمن را در سطوح مختلف اجرا میکند و همچنین استخرهایی با پنجره های شیشه ای می سازد.

استخر های شیشه ای مدرن

ملاحظات استخر شیشه ای و چالش های ساخت و ساز

استخرهای دیواری شیشه ای نیاز به هماهنگی با مهندس سازه و توجه به جزئیات دارند. قطعات شیشه ضخیم باید کاملاً در شکاف های درون ستون ها قرار گیرند تا یکپارچگی ساختاری حفظ شود و از نشتی جلوگیری شود. بسته به چیدمان حیاط، شیشه به دلیل وزن زیاد روی خانه برای نصب جرثقیل زده شده است. خبر خوب این است که ما می دانیم چگونه این کار را انجام دهیم و تجربه بسیاری در ساختن استخرهای شیشه ای داریم. برای شروع کار استخر شنای شیشه ای خود، همین امروز با ما تماس بگیرید.

چه از روند طراحی استخر در سال 2022 پیروی کنید و چه سبک خود را دنبال کنید، ما آماده ساختن یک حیاط خلوت برای رفع نیازهای شما هستیم. آکوا سرویس بسیاری از عناصر استخرهای مدرن سفارشی را می سازد که در حال حاضر محبوب هستند. از پنجره های شیشه ای  و استخر های بی نهایت گرفته تا استخرهای کنسولی و تمام شیشه ای، ما دانش داخلی و توجه به جزئیات را داریم تا طراحی پیچیده استخر شما را به درستی تکمیل کنیم.

ضرورت ساخت استخر شیشه ای

امروزه با وجود افزایش امکانات رفاهی در میان مردم، داشتن استخر شنا در ویلاها و یا ساختمان های مسکونی یک امری حیاتی است. بسیاری از استخر به منزله ی ورزش استفاده میکنند و آن را در برنامه روزانه و یا هفتگی خود قرار میدهند. اما در کنار دید ورزشی نسبت به شنا، تعدادی از افراد برای گذراندن اوقات فراغت، تفریح و یا حتی درمان بیماری های خود به استخر ها مراجعه می کنند.

پس متوجه میشویم که امروزه استفاده از استخر به دلیل وجود نیاز های مختلف در میان مردم امری حیاتی است.حال باید نظر شما را به این نکته جلب کنیم که با وجود پیشرفت در تمامی حوزه های تکنولوژی و رفاهی در میان مردم، آیا در حوزه ساخت استخر و تجهیزات وابسته به آن نیز نسبت به گذشته تغییراتی ایجاد شده است ؟پاسخ به این سوال قطعا بله است.در گذشته ساخت استخر های تفریح در ایران با استفاده از تجهیزات ساده ای مانند لوله کشی هایی برای تخلیه، ورود آب سرد و فاضلاب و… انجام می شد.

چرا باید آکوا سرویس را انتخاب کنید؟

ما به استفاده از مصالح با کیفیت و ساخت و ساز افتخار می کنیم. ما به ساخت استخرهای شنای سفارشی با طراحی متناسب با نیازهای خانواده شما اختصاص یافته ایم.

استخر شیشه ای و چالش های ساخت و ساز

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟