آکوا سرویس

با استخرهای کف شیشه ای در آسمان پرواز کن

با استخرهای کف شیشه ای در آسمان پرواز کن

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که شنا کردن در آسمان چه حسی دارد؟ درست است که انواع، اشکال و طرح های چشمگیر استخر وجود دارد: از استخرهای بی نهایت و استخرهای آب گرم در فضای باز گرفته تا استخرهایی با رودخانه تنبل و حتی سرسره های آبی. استخرهای کف شیشه ای ترند جدید این فصل هستند و آمدند تا بمانند. این استخر دارای کفی شفاف است که به شناگران این فرصت را می دهد تا آنچه در زیر آن وجود دارد مشاهده کنند و به آنها احساس کنند که در بالای جهان هستند.

برای برخی این نوع استخر ممکن است تا حدی خطرناک و ترسناک به نظر برسد. اما اگر به دنبال چیزی واقعا استثنایی هستید و می‌خواهید آدرنالین خون خود را افزایش دهید، استخرهای کف شیشه‌ای قطعا تجربه شنای بی‌نظیری و مناظر عالی را به شما ارائه می‌دهند. آیا به اندازه کافی شجاع هستید که درون آنها شنا کنید؟

  • Alpin Panorama Hotel Hubertus در Valdaora، ایتالیا

این همان چیزی است که ما آن را استخری با مناظر شگفت‌انگیز می‌نامیم. استخر بینهایت با کف شیشه ای Alpin Panorama Hotel Hubertus در والدائورا به مکان مورد علاقه شما برای شنای مرتفع تبدیل خواهد شد و مناظر پانورامای زیبایی را در میان دولومیت ها و احساس شناور بودن در هوا ارائه می دهد. با مناظر طبیعی و مناظر کوهستانی یکی شوید و تمام نگرانی های خود را شنا کنید.

خود را در استخرهای سرپوشیده و روباز، سونای پانورامای کوهستانی و حمام بخار غار دولومیت نوازش کنید، سفر رفاهی خود را با درمان‌های سلامتی جوان‌کننده آغاز کنید و غذاهای برجسته تیرول جنوبی و مدیترانه را کشف کنید. این هتل شگفت انگیز به طور هماهنگ امکانات رفاهی درجه یک، خدمات بی عیب و نقص، لوکس و آرامش عمیق را با هم ترکیب می کند.

با استخرهای کف شیشه ای در آسمان پرواز کن

  • Edge Bali در Uluwatu، اندونزی

استخر آسمانی 160 متری The Edge Bali در Uluwatu یک فرار استوایی بهشتی است که به شما بال می بخشد و تجربه ای بی نظیر را برای همه کسانی که می خواهند عشق خود به شنا و ارتفاعات را با چشم اندازهای بدون مانع ترکیب کنند ارائه می دهد. اقیانوس. این ریزورت ویلایی دارای ویلاهای مجلل بزرگ با تمام امکانات لازم و خدمات 24 ساعته پیشخدمت، مرکز تناسب اندام با چشم‌انداز دریا، رستوران زیرزمینی نفیس با شراب‌ها و غذاهای لذیذ و یک مرکز آبگرم زیبا برای احساس طراوت و شادابی بدن و روح است.

با استخرهای کف شیشه ای در آسمان پرواز کن

  • INNSiDE Calviá Beach در Magalluf، اسپانیا

INNSiDE Calviá Beach یک جواهر معماری مدرن در مایورکا است که در نزدیکی ساحل Calviá واقع شده است. این هتل زیبا دارای 2 استخر بی‌نهایت کف شیشه‌ای الهام‌بخش در طبقه پنجم است که توسط کانالی شیشه‌ای به هم متصل شده‌اند و تجربه شنای به یاد ماندنی و مناظری خیره‌کننده از ساحل ماگالوف را به شما ارائه می‌دهند. با لذت بردن از مهمانی‌های بی‌وقفه استخر و کوکتل‌های دل‌انگیز، در آسمان معلق هستید. اتاق‌های مجلل با طراحی آوانگارد و کاربردی، غذاهای سالم و لذیذ در محل آشپزی، ۲ اتاق رویداد و سالن ورزشی فوق‌مدرن، محیط و فضایی ایده‌آل را برای استراحت و داشتن یک تجربه مجلل کامل ایجاد می‌کنند.

با استخرهای کف شیشه ای در آسمان پرواز کن

  • Six Senses Zil Pasyon در فلیسیت، سیشل

برای کسانی که به دنبال یک اقامت آرام و آرام در مناطق گرمسیری هستند و می‌خواهند بیش از هر زمان دیگری به طبیعت نزدیک شوند، Six Senses Zil Pasyon در سیشل مکانی است که رویای آن را داشتند. هر اقامتگاه دارای معماری چشمگیر و فضای داخلی پیچیده است. خود را در آب‌های سبز زمردی زیبا غرق کنید و از مناظر آرام و محیط طبیعی اطراف آسایش استخر خصوصی خود بدون هیچ مزاحمتی لذت ببرید.

غذاهای متنوع و سنتی و کوکتل‌های سفارشی را در رستوران‌ها بچشید، یوگا، مدیتیشن، درمان‌های آبگرم محلی و آفریقایی را امتحان کنید، با لاک‌پشت‌ها شنا کنید، اصول زبان زیبای کریول سیشلو را بیاموزید و تجربه‌ای بی‌نظیر سینمایی در زیر ستاره‌ها داشته باشید.

با استخرهای کف شیشه ای در آسمان پرواز کن

  • InterContinental Dubai Festival City، یک هتل IHG در دبی، امارات متحده عربی

استخر بینهایت با کف شیشه ای InterContinental Dubai Festival City، یک هتل IHG در دبی بهشتی برای هر کسی است که به دنبال شنا با چشم اندازهای بی انتها از این شهر پر جنب و جوش است. این استخر فوق‌العاده واحه‌ای شفاف است که توهم پرواز در میان ابرها و شناور شدن در بی‌نهایت را می‌دهد. از جمله امکانات و امکانات عالی این هتل فوق‌العاده لوکس، مهمانان می‌توانند از اتاق‌ها و سوئیت‌های راحت و شیک، مرکز رویداد 4250 متر مربعی، مرکز اسپا برنده جایزه و لذت‌های آشپزی بی‌عیب و نقص آشپز ستاره‌دار میشلین، بهره ببرند.

با استخرهای کف شیشه ای در آسمان پرواز کن

  • هتل Indigo Hong Kong Island، یک هتل IHG در هنگ کنگ، هنگ کنگ

از تجربه استخر با کف شیشه ای لذت ببرید و به استخر بی نهایت با کف شیشه ای چشمگیر هتل Indigo Hong Kong Island، هتلی IHG که از مناظر بی پایان خط افق لذت می برد، سر بزنید. این هتل لوکس دارای اتاق های شیک با تمام امکانات رفاهی مدرن، غذاهای محلی و بین المللی، مرکز تناسب اندام با جدیدترین تجهیزات، مرکز تجاری پیشرفته است و تجربه سفر فراموش نشدنی را در هنگ کنگ به مهمانان ارائه می دهد.

با استخرهای کف شیشه ای در آسمان پرواز کن

اگر شماهم به فکر ساختن استخری منحصر به فرد و شیشه ای هستید و میخواهید خانه یا هتلی شیک و خاص با طراحی متفاوت داشته  باشید، همین حالا با تیم  آکوا سرویس  تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان و تخصصی ما استفاده کنید.

پرزنت حضوری 02155958384

مشاوره رایگان 09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟