آکوا سرویس

زیبایی جکوزی شیشه ای در طراحی داخلی

زیبایی جکوزی شیشه ای در طراحی داخلی

آبگرم قابل حمل وان آب گرمی است که در بالای زمین قرار دارد و در محوطه سازی شما تعبیه نشده است. این به شما این امکان را می دهد که هنگام جابجایی خانه یا حتی تغییر مکان اسپا در حیاط خود هر از گاهی جکوزی خود را با خود ببرید.

نصب یک آبگرم قابل حمل در فضای باز در حیاط شما نیز راهی منحصر به فرد برای گذراندن وقت با عزیزانتان – هر روز – فراهم می کند. بسیاری از خانواده‌ها و زوج‌ها متوجه می‌شوند که جکوزی آنها محل رفت و آمد آنها برای گفتگوهای باکیفیت بدون تلفن همراه یا مزاحمت‌های دیگر است.

زیبایی جکوزی شیشه ای در طراحی داخلی

آنچه مایک ان در مورد جکوزی خود گفته است را بخوانید:

“تغییر بازی برای خانواده ما!! ما واقعاً از این جکوزی لذت برده‌ایم و نشستن با بچه‌هایمان در آنجا و مکالمه بدون تلفن همراه بسیار عالی بوده است.»

جت‌های تسکین‌دهنده، ویژگی‌های آب آرامش‌بخش، و لوازم جانبی سرگرم‌کننده یک جکوزی قابل حمل به بدن، ذهن و خانه آرام‌تر کمک می‌کنند.

قابل حمل در مقابل درون زمینی: کدام یک برای شما مناسب است؟

بنابراین چه چیزی یک آبگرم قابل حمل را با جکوزی که در هتل یا باشگاه سلامتی پیدا می‌کنید متفاوت می‌کند؟

یک جکوزی قابل حمل یک راه عالی برای تبدیل حیاط خلوت شما به یک واحه است – مکانی که می توانید در آن استراحت کنید، استرس خود را کاهش دهید و درد خود را از بین ببرید.

داشتن یک آبگرم قابل حمل به جای ساختن جکوزی در زمین، مزایا و معایبی دارد. به عنوان مثال، یک جکوزی داخل زمینی امکان طرح ها و اندازه های سفارشی را فراهم می کند، می تواند به زیبایی در محوطه سازی شما تعبیه شود و در کنار یک استخر شنای داخلی عالی می شود.

Marv T. دارای هر دو نوع آبگرم بوده است. در اینجا نظر او در مورد جکوزی های قابل حمل روی زمین است:

من در دو اقامتگاه قبلی خود چشمه های آب معدنی داخلی داشته ام و هر دو به طور سفارشی با مشخصات من ساخته شده اند. من در مورد خرید یک اسپا ایستاده رایگان کمی تردید داشتم و به تمام مارک‌ها و قیمت‌های مختلف نگاه کردم… من بسیار راضی هستم و پس از استفاده روزانه از اسپا در ماه‌های گذشته، احساس می‌کنم ارزش فوق‌العاده‌ای دارد.

اگر نمی‌توانید بین یک آبگرم داخلی یا قابل حمل تصمیم بگیرید، در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا می‌توانید یک اسپای قابل حمل در فضای باز را انتخاب کنید.

جکوزی پرتابل یا قابل حمل

چرا یک جکوزی قابل حمل در بالای زمین انتخاب کنید؟

هزینه کمتر

هزینه یک آبگرم قابل حمل کمتر از یک آبگرم داخل زمینی است، زیرا شما مجبور نیستید در زمین حفاری کنید، برای کار بتونی یا عرشه اطراف آبگرم هزینه کنید، یا هزینه های نیروی کار را بپردازید. شما فقط باید هزینه کار برقی را بپردازید و به یک پایه آبگرم جامد نیاز دارید.

جت های بهتر

جکوزی های قابل حمل به دلیل جت های قدرتمند و درمانی خود شناخته شده اند. آبگرم داخل زمینی معمولاً فقط چند جت برای پشت شما دارد و همیشه انواع مختلف جت را ارائه نمی دهد. از سوی دیگر، اسپاهای قابل حمل روی زمین اغلب دارای جت های گردن، پشت، شانه، مچ، ساق پا و پا هستند.

ویژگی های بهتر

وان های آب گرم نه تنها درمانی بلکه سرگرم کننده نیز هستند. بهترین اسپاهای قابل حمل دارای سیستم های موسیقی داخلی، نورپردازی خلق و خوی و ویژگی های آب هستند. آنها همچنین دارای پنل های کنترلی با کاربری آسان و حتی برنامه هایی هستند که به شما کمک می کنند جت ها و ویژگی های اسپا خود را کنترل کنید.

نشستن بهتر

آیا تا به حال از وان آب گرم در هتل استفاده کرده اید و احساس ناراحتی کرده اید؟ اسپاهای داخل زمین معمولاً دارای صندلی‌های بتنی سخت و ناراحت‌کننده هستند. اسپاهای قابل حمل با صندلی های اکریلیک راحت، ارتفاع و زوایای مختلف صندلی و حتی صندلی های سالن ساخته شده اند.

اکنون که کمی بیشتر در مورد اسپاهای قابل حمل و داخل زمین می دانید، ممکن است به یک نوع یا نوع دیگر متمایل شده باشید.

جکوزی پرتابل یا قابل حمل

بهترین جکوزی قابل حمل چیست؟

جکوزی مدرن STIL توسط Bullfrog Spas

وقتی «حمام آب گرم قابل حمل» را می شنوید، به چه چیزی فکر می کنید؟ اگر به جکوزی های بادی یا پلاستیکی فکر می کنید که به صورت آنلاین یا در فروشگاه های جعبه خریداری شده اند، تنها نیستید.

متأسفانه این اسپاها ارزان ساخته می شوند، به راحتی خراب می شوند و هزینه انرژی بالایی دارند.

خوشبختانه، بسیاری از مارک های آبگرم قابل حمل با کیفیت بالا وجود دارند که درمان شگفت انگیز، ساخت و ساز قابل اعتماد، بهره وری انرژی و سیستم های مراقبت از آب ساده را ارائه می دهند.

اگر به‌دنبال بهترین جکوزی قابل حمل هستید، هنگام تحقیق آنلاین به ویژگی‌های زیر توجه کنید و هنگامی که آماده خرید هستید به فروشنده متخصص محلی خود مراجعه کنید.

ساخت و ساز و مهندسی

اگر وان آب گرم درست ساخته شوند باید بیش از 10 سال عمر کنند. از اسپاهای پلاستیکی بادی یا ارزان قیمت خودداری کنید و حتی از اسپاهایی که با فریم های چوبی یا فلزی ساخته شده اند، خودداری کنید. آنها ظرف چند سال پوسیده یا خورده می شوند. شما یک آبگرم ضد آب می خواهید که از مواد مصنوعی بادوام مانند ABS ساخته شده باشد.

بئاتریس ال.، مالک اسپای Bullfrog، گفت:

«بیشتر نگاه نکن. این جکوزی است که شما نیاز دارید. من عاشق جکوزی Bullfrog ما هستم. من تمام ارزش پولم را دریافت می کنم. من می توانستم به راحتی وان آب گرم را از این فروشندگان چادر با کسری از هزینه خریداری کنم. با این حال، تفاوت در کاردستی است.»

بهره وری انرژی

همانطور که برای روشن نگه داشتن یخچال یا حتی استفاده از تلویزیون شما هر ماه چند دلار هزینه دارد، برای تامین انرژی یک جکوزی نیز هزینه انرژی صرف می شود.

هنگام جستجوی جکوزی مراقب باشید و مطمئن شوید که یکی از وان های آب گرم را پیدا می کنید که از نظر انرژی کارآمد باشد. کم مصرف ترین اسپاها با عایق فوم کامل، روکش ها و قطعات محکم ساخته شده اند و دارای طرح های لوله کشی هوشمند هستند. از مارک‌های اسپا که گوشه‌ها را کاهش می‌دهند اجتناب کنید – آنها در دراز مدت برای شما هزینه خواهند داشت.

جکوزی پرتابل یا قابل حمل

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟