آکوا سرویس

دیوار شیشه ای مدرن

دیوار شیشه ای مدرن

وقتی به معماری مدرنیسم فکر می کنیم، تمایل داریم به جزئیات ساده، نماهای زیبا و پیرمردهای عجیب و غریب در شیشه های گرد فکر کنیم. با این حال، ما همیشه به یکی از ماندگارترین کمک‌های مدرنیسم فکر نمی‌کنیم: میل به محو کردن مرزهای درون و بیرون.

این ایده خوبی است، اما در عمل کاری دشوار است. مگر اینکه در حال ساخت و ساز در آب و هوای مدیترانه ای عالی باشید که دمای آن تقریباً در تمام طول سال 72 درجه باشد، در نهایت باید یک مانع سخت برای جدا کردن فضاهای زندگی از چشم انداز داشته باشید. از لحاظ تاریخی، این امر منجر به ایجاد دیوارهای شیشه ای زیادی شده است که ممکن است به زیبایی شفاف باشند اما همچنان دیوارهای سخت و غیرقابل نفوذ هستند.

دیوار شیشه ای مدرن

درب چند کشویی سری 7600 به طور یکپارچه با طرح های مینیمال و مدرن ترکیب می شود.

راه حل رویایی بسیاری از طراحان، داشتن دیوارهای شیشه ای است که بسته به آب و هوا و فصل می توانند باز و بسته شوند. در حالت ایده‌آل، این دیوار کشویی باید به راحتی قابل اجرا و با حداقل جزئیات باشد، به طوری که چه باز و چه بسته، به افراد داخل اجازه می‌دهد تا روی نمای فراتر تمرکز کنند.

خوشبختانه راه حل رویایی یک واقعیت است. محصولاتی مانند درب چند کشویی سری 7600 توسط Western Window Systems با ایجاد یک نما از پانل‌های قابل اجرا که قابلیت باز شدن را دارد، در داخل و خارج پل ایجاد می‌کنند. این درب‌های آلومینیومی در مقیاس بزرگ که کارکرد آسانی دارند، می‌توانند عملاً هنگام باز شدن ناپدید شوند و در هنگام بسته شدن، محکم و عایق هستند.

دیوار شیشه ای مدرن

رکاب درب چند کشویی سری 7600 به خوبی بین داخل و خارج جابجا می شود.

درب چند کشویی سری 7600 یک شیشه دو جداره پر از آرگون در یک قاب آلومینیومی است که در امتداد یک مسیر تعبیه شده در کف می لغزد، که می تواند با سطح پایان همسطح باشد. تقریباً هر تعداد پانل را می توان جای داد. بسیاری از انواع و رنگ های شیشه را می توان استفاده کرد و فریم های آلومینیومی در طیف وسیعی از پرداخت ها موجود است.

یک قطعه کلیدی از فناوری برای هر سیستم پنجره کشویی، آستانه پایینی است. این چیزی است که تعیین می کند که چگونه پانل ها می توانند به طور روان باز و بسته شوند و چگونه می توان کف های داخلی را از سطوح بیرونی محافظت کرد. این به شکل آلومینیوم اکسترود شده و کانال های پلاستیکی با کارایی بالا است که مسیرهایی را برای لغزش پانل ها در امتداد ایجاد می کند. لبه پایینی سری 7600 با یک مانع آب و سیستم سوراخ گریه برای ایجاد یک لایه محافظتی اضافی در برابر مایعات ورودی موجود است. درها در امتداد غلتک‌های بلبرینگ فولادی ضد زنگ درز می‌خورند که باز و بسته شدن را برای استفاده روزمره آسان می‌کند.

دیوار شیشه ای مدرن

سیستم درب چند کشویی سری 7600 در قالب صفحه بزرگ.

درب ها در پیکربندی های جیبی، غیر جیبی و دو جداره عرضه می شوند. این سیستم حتی می تواند در گوشه های 90 درجه بدون یک پست اتصال استفاده شود. در بیشتر بازارها، درها تا ارتفاع 15 فوت در دسترس هستند، بنابراین می توانند تقریباً در هر طراحی اتاقی قرار بگیرند.

دو چالش اصلی کار با دیوارهای پنجره، استحکام و توانایی عایق بودن است. شیشه معمولاً ضعیف‌تر است و عایق کمتری نسبت به دیوارهای مات می‌کند، چه اسکلت بتنی یا چوبی. این یک مسئله بزرگتر در آب و هوای با آب و هوای شدید است. اگر با طوفان یا دمای زیر صفر سر و کار دارید، می‌خواهید مطمئن شوید که سیستم درب دارید که می‌تواند فضای داخلی را ایمن و گرم نگه دارد.

هنگام طراحی سری 7600، Western Window Systems “می خواست خطوط دید باریک و تمیز مانند سری 600 محبوب ما را حفظ کند، نوار آب و هوا و پایه های عایق Insulbar را از دید پنهان کند، به ارزش U-0.30 و رتبه ساختاری DP50 دست یابد.” کامرون وایات، معاون طراحی و زنجیره تامین در Western Window Systems گفت: این آیتم‌ها همگی با یکدیگر در تضاد هستند، زیرا از نقطه نظر طراحی در حال رقابت هستند. راه حل ما یک قفل ساختاری سفارشی Insulbar بود که بسیار کارآمد و مستحکم است و هنگامی که در بسته می شود از دید خارج می شود.

دیوار شیشه ای مدرن

سیستم درب چند کشویی سری 7600 که به یک پاسیو زمستانی باز می شود.

درب چند کشویی سری 7600 با مقدار U 0.30 با شیشه دوجداره استاندارد، کم E و پر از آرگون ارائه می شود و با الزامات دقیق عنوان 24 کالیفرنیا در هر دو روش تجویزی و عملکرد مطابقت دارد. همچنین دارای گزینه های دارای صلاحیت ENERGY STAR و امتیاز ساختاری بالا است.

یک سیستم درب قوی تر و عایق تر به این معنی است که رویای مدرنیستی در مورد سیالیت فضا می تواند در آب و هوای جدید گسترش یابد. اسکات گیتس، رئیس و مدیر عامل Western Window Systems گفت: با محصول 7600، چالش این بود که درهای بلندتر، عریض‌تر، قوی‌تر و کارآمدتر از گذشته بسازیم. “این … این امکان را ایجاد می کند که معماران در آب و هوای سرد سرانجام توانایی تعیین سیستم های پنجره غربی را به عنوان راه حل معاصر درب خود داشته باشند.”

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟