آکوا سرویس

دیوار شیشه ای در دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی از اهمیت بالایی برخوردار است جوری که یک دکوراسیون داخلی عالی فواید موثری را روی افراد می گذارد. امروزه شیشه ها یکی از متریال شفاف و مدرن معماری اند که در ساخت دیوار شیشه ای در آن استفاده می شود. دیوار شیشه ای در دکوراسیون داخلی به منظور جداسازی فضا مورد استفاده قرار می گیرند که برای تغییر دکوراسیون داخلی خود استفاده از دیوار شیشه ای یک استفاده خاص و جذاب محسوب می شود.

دیوارهای شیشه ای نسبت به دیوار های معمولی از مزایای بیشتری برخوردارند که در دکوراسیون داخلی نیز از آن ها استفاده می شود. همانطور که گفتیم، دیوار شیشه ای به منظور جداسازی فضا مورد استفاده قرار می گیرد که انواع مختلف و زیبایی دارد. اگر به دکوراسیون های مینیمال علاقه مند هستید استفاده از دیوارهای شیشه ای یکی از بهترین گزینه ها است.

کاربردهای دیوار شیشه ای

دیوار شیشه ای در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، مانند:

  • سرویس بهداشتی
  • اتاق نشیمن
  • اتاق خواب
  • آشپزخانه
  • و…

دیوار شیشه ای انواع مختلفی دارد که می توان به کشویی شیشه‌ ای، کشویی خارجی، فریم لس شیشه‌ای، فریم لس دوجداره، اتاقک شیشه‌ای، دیوار شیشه‌ای کاذب، دیوار شیشه‌ای تزئینی اشاره کرد.

دیوار شیشه ای در دکوراسیون داخلی

مزایای دیوار شیشه ای

استفاده از دیوار شیشه ای علاوه بر خاص کردن محیط  شما مزایای عالی نیز دارد:

نور طبیعی

یکی از مزیت های عالی و بزرگ هر آیتم شیشه ای، عبور آسان نور طبیعی است. با عبور نور از شیشه نور به صورت یکدست در تمام محیط شما پخش می شود. نور طبیعی خواص مفید و عالی دارد که یکی از آن ها تاثیر بر روحیه افراد است و دیوارهای شیشه ای نور طبیعی را به راحتی وارد فضای شما می کنند.

ایجاد محیطی پرانرژی

نور طبیعی فواید زیادی دارد که یکی از آن ها تاثیر بر خلق و خوی انسان است. دیوارهای شیشه ای با عبور راحت نور طبیعی باعث روشن شدن محیط شده و محیطی شاد و پرانرژی را ایجاد می کند.

هزینه مناسب

برای ساخت یک دیوار معمولی شما نیاز به گچ، پودر سنگ و سیمان دارید که سخت تر و هزینه بالاتری دارد اما خرید یک دیوار شیشه ای هزینه کمتری برای شما به ارمغان می آورد و علاوه بر هزینه کمتر از مزایای دیگر این دیوارها مانند نور طبیعی نیز لذت می برید.

نصب راحت و آسان

شما با استفاده از دیوار شیشه ای متحرک، امکان جا به جایی راحت آن را دارید و نصب دیوار شیشه ای نیاز به یک تیم قوی و با تجربه دارد. بهتر است افرادی که در این زمینه تجربه ای ندارند اقدام به نصب این دیوارها نکنند.

دیوار شیشه ای در دکوراسیون داخلی

مقاومت و استحکام بالا

در ساخت دیوارهای شیشه ای از شیشه لمینت و سکوریت استفاده می شود. این شیشه ها از قدرت و استحکام بالایی برخوردارند که هنگام خرد شدن شیشه آسیبی نمی رسانند. شیشه سکورت هنگامی که می شکند به قطعات ریز تبدیل می شود که این قطعات برنده نیستند و شیشه های لمینت به دلیل وجود طلق لمینت، فرو نمی ریزند و در جای خود باقی می مانند.

عایق صدا

دیوارهای شیشه ای علاوه بر مزایایی دیگر، عایق صدا نیز هستند. اگر نگران سر و صدای زیاد با نصب دیوارهای شیشه هستید، نگران این موضوع نباشید، این شیشه ها صداهای محیط را کاهش می دهند و از صداهای زیاد جلوگیری می کنند.

تمیز کردن آسان

شست و شو و تمیز کردن این دیوارها بسیار آسان است و تمیز کردن آن ها به سختی دیوارهای سیمانی و گچی نیست. برای تمیز کردن دیوارهای شیشه ای فقط به یک دستمال و شوینده نیاز دارید، سطح صاف شیشه تمیز کردن را برای شما راحت تر کرده است.

نکات مهم برای نصب دیوار شیشه ای

قبل از نصب دیوار شیشه ای، باید به نکاتی توجه کنید.

انتخاب شیشه

انتخاب شیشه، یکی از نکات مهم در نصب دیوار شیشه ای است. نوع شیشه ای که انتخاب می کنید باید از قدرت و استحکام بالایی برخوردار باشد، شیشه های لمینت و سکوریت از گزینه های مناسب برای دیوارهای شیشه ای است.

اندازه گیری

از دیگر نکات مهم در نصب دیوار شیشه ای، اندازه گیری آن است. درصورت اندازه گیری اشتباه فضا، شما نمی توانید دیوار شیشه ای را تغییر دهید.

دیوار شیشه ای در دکوراسیون داخلی

نتیجه گیری

دیوارهای شیشه ای ظاهری جذاب و خاصی دارند که شما علاوه بر این زیبایی از مزایای کاربردی این دیوارها نیز بهره مند می شوید. اگر به یک تغییر اساسی در دکوراسیون داخلی خود نیاز دارید، استفاده از دیوار شیشه ای یکی از گزینه های مدرن و خاص برای شما است. اما شما برای نصب این دیوارها به یک تیم قوی نیاز دارید تا به بهترین روش اجرا شود. تیم آکوا سرویس با تجربه چندین دهه این تضمین را به شما می دهد تا بهترین را به شما عزیزان ارائه دهیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان از طریق شماره های زیر اقدام فرمایید.

پرزنت حضوری   02155958384

مشاوره آنلاین    09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟