آکوا سرویس

دیوار و پنجره استخر آکریلیک

دیوار و پنجره استخر آکریلیک

صنعت استخرهای لوکس همیشه در حال یافتن راه‌های خلاقانه جدید برای متمایز کردن استخر خود از ویژگی‌های چشم نواز مانند آبشارهای زیبا، نورپردازی منحصر به فرد، ویژگی‌های سنگی برجسته و یکی از موارد مورد علاقه ما، دیوارهای استخر اکریلیک است.

 دیوارهای استخر اکریلیک به ایجاد عمق در طراحی شما کمک می کند و حتی به ساده ترین طرح ها نیز جلوه ای چشمگیر می بخشد. بهترین استفاده از آنها زمانی است که در نقطه کانونی استخر شما قرار می گیرند، مانند گودال آتش، مجسمه یا منظره تماشایی. پنجره ها یا دیوارهای استخر اکریلیک به ارائه زیبایی منحصر به فرد و چشمگیر به هر استخر کمک می کند.

دیوار و پنجره استخر اکریلیک

مزایای افزودن دیوارهای استخر اکریلیک

ظاهری مجلل و در عین حال مینیمال – دیوارها و پنجره های اکریلیک بهترین راه برای اضافه کردن تجمل به استخر شما هستند. پنجره های استخر اکریلیک به نقطه کانونی هر استخر تبدیل می شود و در روز یا شب بسیار دیدنی به نظر می رسد.

دوام – شکستن این ماده بسیار سخت است و برای نگهداری مقادیر زیادی آب عالی است. اکریلیک یکی از محکم‌ترین مواد در ساخت استخر است و قبل از اینکه نیاز به توجه داشته باشد، چندین دهه دوام خواهد آورد.

سبک وزن – دیوارها و پنجره های استخر اکریلیک بسیار سبک وزن هستند که آن را به یک ماده ایده آل برای طراحی استخر تبدیل می کند.

نگهداری آسان – سطح صاف اکریلیک ها در هنگام تخلیه کثیفی یا گرد و غبار را جمع نمی کند و به راحتی می توان آن را جلا داد.

ویژگی ها و مزایای پنجره زیر آب

  • قوی ترشیشه های ایمن ما از شیشه شفاف تشکیل شده است که به طور دائم لمینت شده است. نتیجه پنجره ای است که در برابر ضربه و حرارت بسیار قوی تر و مقاوم تر از شیشه های سنتی است.
  • مستحکمدر صورت بعید اگر شیشه پنجره ما شکسته شود، شکل اولیه و دید خود را حفظ می کند و پنجره را بدون لبه های تیز یا ناهموار باقی می گذارد.
  • ایمنیشیشه سکوریت شده تقریباً 4-5 برابر قوی تر از شیشه های آنیل شده (سنتی) است و سطح ایمنی بسیار بالایی را ارائه می دهد.

دیوار و پنجره استخر اکریلیک

ضرورت ساخت استخر شیشه ای

امروزه با وجود افزایش امکانات رفاهی در میان مردم، داشتن استخر شنا در ویلاها و یا ساختمان های مسکونی یک امری حیاتی است. بسیاری از استخر به منزله ی ورزش استفاده میکنند و آن را در برنامه روزانه و یا هفتگی خود قرار میدهند. اما در کنار دید ورزشی نسبت به شنا، تعدادی از افراد برای گذراندن اوقات فراغت، تفریح و یا حتی درمان بیماری های خود به استخر ها مراجعه می کنند.

پس متوجه میشویم که امروزه استفاده از استخر به دلیل وجود نیاز های مختلف در میان مردم امری حیاتی است.حال باید نظر شما را به این نکته جلب کنیم که با وجود پیشرفت در تمامی حوزه های تکنولوژی و رفاهی در میان مردم، آیا در حوزه ساخت استخر و تجهیزات وابسته به آن نیز نسبت به گذشته تغییراتی ایجاد شده است ؟پاسخ به این سوال قطعا بله است.در گذشته ساخت استخر های تفریح در ایران با استفاده از تجهیزات ساده ای مانند لوله کشی هایی برای تخلیه، ورود آب سرد و فاضلاب و… انجام می شد.

اما اکنون هم جهت با پیشرفت های به دست آمده در زمینه ی تجهیزات و تاسیسات ارائه شده برای ساخت استخر شیشه ای در ایران نیز دارای مزایا و ویژگی های خاصی بوده و پاسخگوی توقعات افراد هستند.

 آیا علاقه مند به افزودن پنجره ها یا دیوارهای استخر اکریلیک زیبا به استخر لوکس جدید خود هستید؟ آکوا سرویس می تواند به تبدیل استخر یا آبگرم رویایی شما به واقعیت کمک کنند. اگر آماده برداشتن مراحل بعدی در ساخت استخر لوکس خود با دیوارهای استخر اکریلیک هستید، همین امروز با ما تماس بگیرید!

دیوار و پنجره استخر اکریلیک

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟