آکوا سرویس

راهنمای طراحی استخر

راهنمای طراحی استخر

برای اضافه کردن یک استخر لوکس به خانه خود آماده اید؟ استخرها یک راه عالی برای بیرون رفتن و لذت بردن از فضای بیرونی خود با حداکثر پتانسیل است. ایده ساخت یک طراحی عالی برای استخر می تواند دلهره آور به نظر برسد، اما تیم آکوا سرویس اینجاست تا به شما کمک کند. راهنمای ما برای طراحی استخر شنا را در زیر بررسی کنید و به ما اجازه دهید استخر رویاهای خود را ایجاد کنید.

استخر را کجا اجرا کنم؟

تصمیم گیری در مورد محل قرارگیری استخر یکی از مهم ترین بخش های طراحی فضای باز است. استخر چیزی بیش از مکانی برای شنا کردن است. این محل تجمع مهمانان، مکانی برای استراحت خواهد بود و باید مناظر شما را زیباتر کند. در حالت ایده آل، یک استخر در آفتابی ترین نقطه ملک شما قرار می گیرد و دسترسی به آن از خانه شما آسان خواهد بود. بسته به شکل استخر شما، موقعیت مکانی شما عامل مهمی در این است که چه مناطقی از ملک شما قابل استفاده است.

چه شکلی می خواهید؟

وقتی صحبت از اشکال استخر می شود، آسمان حد است. هزاران گزینه قابل تنظیم برای شما وجود دارد، اما باید در نظر بگیرید که استخر شما برای چه چیزی استفاده می شود و چگونه با محیط اطراف ترکیب می شود.

راهنمای طراحی استخر

طراحی استخر مستطیلی

استخرهای مستطیلی رایج ترین طرح موجود هستند و برای اکثر فضاها گزینه های عالی هستند. آنها به خوبی با اکثر خواص ترکیب می شوند و برای استفاده روزمره بهترین هستند. اگر از علاقه مندان به ورزش در استخر خود هستید، استخرهای مستطیلی شکل بهترین گزینه برای شنا و سایر فعالیت های تفریحی هستند. اگر به دنبال استخری با بیشترین کارایی هستید، این طراحی استخر برای شما مناسب است.

طراحی استخر فری فرم

استخر آزاد یک طرح غیر خطی است که می تواند هر شکلی داشته باشد. این استخر می تواند در اطراف چشم انداز حیاط شما طراحی شود و به راحتی با محیط اطراف ترکیب شود. این استخر برای کسانی که به دنبال ظاهری سفارشی و بازیگوش به طراحی استخر حیاط خلوت خود هستند عالی است.

استخر بی نهایت

استخرهای بی نهایت راهی شگفت انگیز برای ترکیب مناظر خیره کننده در طراحی استخر شما هستند. طراحی بی نهایت اغلب با تجمل همراه است و طراحی مدرن استخر را ارائه می دهد. ظاهر لبه ناپدید شده بی بدیل است و زمانی بهترین کار را می کند که دیدی برای آن داشته باشید. این طراحی عملکردی را ارائه می دهد و همچنین تمیز کردن آنها آسان تر است و می توان از آنها مانند هر طرح دیگری استفاده کرد.

راهنمای طراحی استخر

آیا استخر خود را با عنصر آب روان طراحی خواهید کرد؟

اضافه کردن یک ویژگی آب جاری به استخر شما می تواند جلوه های چشمگیری را اضافه کند و نسبتاً ساده است. ویژگی هایی مانند آبشار، حباب، فواره و موارد دیگر همگی به طراحی استخر شما می افزایند. آب روان محیط آرامش بخشی را برای ملک شما فراهم می کند و می تواند به عنوان نقطه کانونی استخر جدید شما شگفت انگیز به نظر برسد.

چه چیزی اطراف استخر را احاطه خواهد کرد؟

هنگامی که به طراحی استخر خود فکر می کنید، مهم است که به آنچه در فضای اطراف آن بگنجانید فکر کنید. آیا آشپزخانه در فضای باز، خانه استخر، آلاچیق، شومینه و سایر ویژگی های پاسیو می خواهید؟

 اینها همه چیزهایی هستند که می توانند تجربه کنار استخر شما را به طرز چشمگیری افزایش دهند و به شما و مهمانتان این امکان را می دهند که از وقت خود در خارج از منزل بسیار بیشتر لذت ببرید. منطقی است که در طراحی اولیه استخر خود به این موارد فکر کنید، بنابراین وقتی زمان اضافه کردن این موارد اضافی به آن فرا می رسد، جایی در واحه جدید شما خواهند داشت.

آکوا اینجاست تا به شما در طراحی استخرهای شیشه ای که آرزویش را داشتید کمک کند. تیم ما آماده است تا استخر یا اسپای شما را بسازد که نیازهای شما را برآورده کند و بیش از انتظارات شما باشد. همین امروز با ما تماس بگیرید و قدم بعدی را در ساخت استخر رویایی خود بردارید!

راهنمای طراحی استخر

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟