آکوا سرویس

رستوران های آکواریومی

رستوران های آکواریومی، رستوران هایی هستند که نمایشگاه های ماهی و سایر جانوران دریایی را دارند. این رستوران ها یک تجربه جذاب و منحصر به فرد برای مشتریان خود فراهم می کنند. در بسیاری از رستوران های آکواریومی، صفحات شیشه ای ساخته شده، به عنوان دیوارهای جداسازی بین میزهای مختلف استفاده می شوند که به مشتریان اجازه می دهند تا در حالی که دیدن ماهی ها و دیگر جانوران دریایی، غذا بخورند.

بعضی از رستوران های آکواریومی، همچنین با ماهیان و دیگر جانوران دریایی بزرگ مانند قِلاس ، تونا و هامور همراه هستند که می تواند به مشتریان نشان دهنده یک تجربه متفاوت و هیجان انگیز باشد.

معروف ترین رستوران های آکواریومی

رستوران‌های آکواریومی، مکان های جذاب و خاصی هستند که برای تفریح و خوردن غذا بهشتی شبیه به دریایی می توانید تجربه کنید. در این نوع رستوران، محیط داخلی با استفاده از تزئینات آکواریومی، فضایی مشابه زیر آب را به نمایش می گذارد.

یکی از رستوران های آکواریومی معروف در ایران، در شهر تهران قرار دارد. این رستوران با نام “آکواکافه” در محله تهران واقع شده است و به صورت کاملاً متفاوتی طراحی شده است. محیطی که در این رستوران فراهم شده است، با استفاده از تزئینات آکواریومی و دکوراسیون منحصر به فرد، بسیار دلنشین و آرامش بخش است.

رستوران های آکواریومی

در رستوران آکواکافه، می توانید از غذاهای لذیذ و متنوعی که در پکیج های مختلف ارائه می شود، لذت ببرید. از جمله انواع سوپ، پیتزا، پاستا، برگر و سالاد های مختلف. همچنین برای آرامش بخشی بیشتر، نوشیدنی هایی نظیر چای، قهوه و نوشیدنی های گرم و سرد نیز در این رستوران سرو می شود.

بخشی دیگر از جذابیت این نوع رستوران ها، مشاهده زیبایی های مختلف آبزیان و محیط آکواریومی است. در آکواکافه، آکواریوم های بزرگ و کوچکی با بیش از ۵۰ نوع ماهی و حیوانات آبزی مختلف در اختیار مشتریان قرار دارد که با دیدن آنها، لحظاتی دلنشین و آرامش بخش را برای شما به ارمغان می آورد.

رستوران های آکواریومی

با توجه به جذابیت های رستوران های آکواریومی، تعدادی از بزرگترین شهرهای جهان نیز رستوران های مشابه را طراحی و ساخته اند. این نوع رستوران ها، علاوه بر این که برای مشتریان خود فضایی دلنشین و آرامش بخش فراهم می کنند، به لحاظ زیبایی شناختی نیز بسیار جذاب هستند.

رستوران های آکواریومی، به دلیل محیط خاص و جذابشان، امروزه در سراسر جهان شناخته شده و پرطرفدار شده‌اند. در زیر به برخی از بهترین رستوران های آکواریومی در دنیا اشاره شده است:
1- “Atrium”، لاس وگاس، آمریکا: این رستوران در فضایی با تزئینات آکواریومی زیبا و منحصر به فرد قرار گرفته است و برای علاقمندان به محیط های زیر آبی بسیار جذاب است.

رستوران های آکواریومی
2- “Al Mahara”، دبی، امارات متحده عربی: این رستوران تحت آبی است که در داخل یک آکواریوم بزرگ قرار گرفته است و با دیدن ماهی های زیبایی که در آن مشاهده می شوند، بسیار مجذوب خودتان‌ می‌شوید.

رستوران های آکواریومی
3- “The Water Club”، ایالات متحده آمریکا: این رستوران در شهر نیویورک واقع شده است و فضایی آرام و زیبا ایجاد کرده که با ماهی های زیبایی که در آن حضور دارند، بسیار جذاب است.

4- “Oceanarium”، موسکو، روسیه: این رستوران دارای آکواریوم های بزرگی است که در داخل آن ماهیان زیبا و گوناگونی در انواع و اقسام به نمایش گذاشته شده‌اند.

5- “Nathan Outlaw at Al Mahara”، دبی، امارات متحده عربی: این رستوران دارای دو آکواریوم بزرگ است که در داخل آن، ماهی های زیبا به نمایش گذاشته شده‌اند و با توجه به غذا های لذیذ و خدمات عالی، یک تجربه خاص در مکانی منحصر به فرد را به شما ارائه می دهد.

رستوران های آکواریومی

7- سابسیکس که در فاصله 20 فوتی زیر اقیانوس هند واقع شده است، به عنوان اولین باشگاه زیرآبی جهان، حق افتخار کسب می کند. دی جی های بین المللی در حالی که مشتریان زیر امواج می رقصند می چرخند. پنجره‌های کف تا سقف که دیوارهای بار را پوشانده‌اند، مناظر شبانه تماشایی از کف اقیانوس را فراهم می‌کنند. بیش از 545 یارد دورتر از ساحل، ساب سیکس تنها با قایق از استراحتگاه نیاما قابل دسترسی است.

به طور کلی، رستوران های آکواریومی یکی از بهترین مکان هایی هستند که برای تجربه غذا خوردن در محیطی جذاب و خاص، می توانید به آنها سفر کنید. پس اگر دوست دارید همچین فضایی داشته باشید همین حالا با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان دریافت کنید.

پرزنت حضوری 02155958384

مشاوره آنلاین 09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟