آکوا سرویس

سقف شیشه ای نشکن برای خانه

ما همیشه می‌دانیم که پنجره‌ها عناصر ضروری هستند که به ما امکان می‌دهند با فضای باز گفتگو کنیم. با این حال، این وسایل ارتباطی برای تبدیل شدن به نورگیر یا نور سقف در شهرهای پرجمعیت تناسخ پیدا کرده اند. یکی از بهترین گزینه ها اسکای لایت یا سقف شیشه ای نشکن برای خانه است.

چه چیزی این پنجره ها را از همتایان استانداردشان متمایز می کند؟ این واقعیت که برای شروع آنها با توری های زندان مانندی که ظاهری تهدیدآمیز دارند که مانعی برای منظره زیبای بیرون ایجاد می کند، عرضه نمی شوند. به نوعی مانند چشمی که به آسمان بالا خیره شده است، این حصارهای مسحورکننده هوای تازه، نور و البته تکه‌ای از بهشت با شکوه را به داخل می‌دهند.

نکات مهم در اسکای لایت ها

معمار اصلی، انامول کریم نیرجهار، سخنان جالبی در مورد شکل دایره‌ای استاندارد پنجره سقفی می‌گوید، «مفهوم دایره‌ای نشان دهنده قطرات اشک، نور و باران است… نور، آب و درام را به فضاهای زندگی می‌آورد». دایره ای، مستطیلی، بیضی، یا برخی از شکل های غیرعادی، یکی از چیزهای رایج که همه طرح های نورگیر را متحد می کند، نوع شیشه استفاده شده است – شیشه های مقاوم.

سقف شیشه ای نشکن برای خانه

حال سوال اینجاست که چرا؟ خوب، پنجره های سفقی باید بتوانند بدون زحمت این عناصر طبیعی را کنترل کنند.

  • اشعه های مضر UV – چراغ های سقفی اجازه می دهند نور طبیعی به صورت ۲۴×۷ جریان یابد، بنابراین باید طوری طراحی شوند که با اشعه های مضر ماوراء بنفش مقابله کنند، به خصوص در ماه های تابستان که گرما غیر قابل تحمل است. این نه تنها می تواند منجر به مسئولیت حرارتی شود، بلکه قبوض برق را نیز افزایش می دهد.
  • زباله های پرنده – زباله های موجود در هوا به طور بالقوه می توانند نور سقف شما را بشکنند. مواد دیگری مانند بار سنگین باد، شاخه های درختان، طوفان گرد و غبار و موارد دیگر نیز تأثیر ضعیفی دارند. برای جلوگیری از چنین آسیب های ناشی از آوار، یک چراغ سقفی بسیار محکم نصب کنید.
  • ریسک ساختاری – نور سقف اساساً سوراخی در سقف شماست. اگر تکیه گاه مناسب نباشد، می تواند ساختار سقف شما را به خطر بیندازد. اما در بیشتر موارد، سقف به راحتی می تواند نور سقف را کنترل کند. با این حال، صاحبان خانه باید از نورهای سقف بزرگ اجتناب کنند.
  • نشتی – مطمئن شوید که چراغ های سقف شما به درستی عایق بندی شده اند وگرنه ممکن است از نشت هوا و رطوبت رنج ببرید. چنین نشتی‌هایی اغلب باعث ایجاد پیش‌نشینی در نزدیکی لبه‌های نور سقف می‌شوند و ایمنی را به خطر می‌اندازند. آنها همچنین می توانند راحتی حرارتی شما را به خطر بیندازند.
  • بارش – نور سقف شما باید بتواند بارندگی های مختلف را تحمل کند، چه تگرگ، چه برف یا باران. همانطور که این عناصر طبیعی مستقیماً روی سقف می افتند. آنها بالقوه خطرناک هستند، به خصوص زمانی که با سرعت شدید سقوط می کنند.

علاوه بر این، اگر چنین شرایطی ادامه داشته باشد، می تواند بر هزینه های انرژی شما تأثیر ضعیفی بگذارد. ناگفته نماند، آنها به طور بالقوه می توانند به ساختار سقف شما آسیب برسانند. برای اطمینان از اینکه نور سقف شما می تواند چنین شرایطی را تحمل کند، همیشه از شیشه های مقاوم استفاده کنید.

سقف شیشه ای نشکن برای خانه

چرا از شیشه های مقاوم برای سقف شیشه ای در پشت بام استفاده کنید؟

شیشه مقاوم که به نام شیشه سکوریت یا ایمن نیز شناخته می شود، گزینه اصلی لعاب برای راه حل های مختلف فنستراسیون است. این به این دلیل است که 4-5 برابر قوی تر از شیشه استاندارد یا شیشه آنیل شده است. شیشه سخت شده نیز بسیار بادوام و محکم است.

علاوه بر این، شیشه های سخت شده می توانند به راحتی نوسانات دما را با ترک های تنش صفر تحمل کنند. با این حال، در موارد نادر، شیشه ممکن است بشکند. اما حتی وقتی شیشه می شکند، به جای تکه های بزرگ، تنها به قطعات ریز و گرد خرد می شود. به این ترتیب خطر آسیب به میزان قابل توجهی به حداقل می رسد.

مقاوم در برابر گرما و رطوبت

قرار گرفتن بیش از حد در معرض اشعه های خورشید می تواند باعث تجمع استرس حرارتی شود. شیشه گاهی اوقات ممکن است به دلیل انقباضات و انبساط ناهموار ترک بخورد یا بشکند. اما لازم نیست نگران گرمای بیش از حد با شیشه سفت باشید. این به دلیل خواص عالی آن در برابر حرارت و مقاومت در برابر رطوبت است.

در نتیجه، شیشه های سخت شده می توانند به راحتی بر اختلاف دمای بالا غلبه کنند. شما می توانید از نشت هوا و رطوبت برای حفظ آسایش حرارتی بهینه در داخل خانه جلوگیری کنید. شیشه های سخت شده عایق عالی برای هر شرایط آب و هوایی ارائه می دهد.

بسیار بادوام و محکم

یکی از ویژگی های کلیدی شیشه های سخت شده دوام آن است. از آنجایی که شیشه در برابر گرما، رطوبت و سایر شرایط آب و هوایی سخت مقاوم است، می تواند سال ها کاملا نو باقی بماند. حتی در دمای شدید، نه تراشه می‌کند و نه می‌شکند.

علاوه بر این، لازم نیست ساختار سقف را با نور سقف شیشه ای سخت شده ناراحت کنید. از آنجایی که شیشه های سخت شده بسیار بادوام و ایمن هستند، می توانند در شرایط آب و هوایی سخت با حداقل تا صفر آسیب مقاومت کنند. امنیت شما به خطر نخواهد افتاد.

ایمن در برابر عناصر خارجی

چراغ های سقفی می توانند قربانی شرایط جوی سخت مختلف مانند باران سیل آسا، برفک، طوفان تگرگ، طوفان گرد و غبار، زباله های موجود در هوا و غیره شوند. اگر از شیشه های مقاوم برای نور سقف خود استفاده می کنید، می توانید نهایت ایمنی را در برابر ضربه های چنین عناصر خشن حفظ کنید.

این به این دلیل است که شیشه های سخت شده دارای تنش فشاری بالایی هستند. در نتیجه، آنها کیفیت های بسیار خوبی در برابر ضربه ایجاد می کنند. آنها بسیار مستحکم هستند و در برابر ضربه های هر عنصر خارجی آسیب پذیر نیستند. علاوه بر این، قیمت شیشه های سخت شده کاملاً مناسب است، بنابراین شما مبلغ زیادی را پرداخت نمی کنید.

در اشکال و سبک های مختلف موجود است

شما به راحتی می توانید از شیشه های سخت شده در اشکال، رنگ ها و سبک های مختلف متناسب با نیازهای دکوراسیون خود استفاده کنید. یک روکش مات، رنگی، شفاف یا نیمه شفاف بدون هیچ گونه اغماض در عملکرد دریافت کنید. هر ضخامت، شکل، اندازه یا لبه‌ای را که می‌خواهید انتخاب کنید – شیشه سخت‌شده قابل تنظیم است.

به غیر از شیشه های سخت شده، می توانید برای پشتیبانی بیشتر و انعطاف پذیری در برابر گرما، از لامینه بیش از حد سخت شده نیز در چراغ های سقفی استفاده کنید. علاوه بر این، حتی می‌توانید پوشش‌هایی با انتشار کم به شیشه اضافه کنید و عملکرد آن را بیشتر کنید.

اگر درباره ساخت و اجرای اسکای لایت ها دنبال بهترین کیفیت در متریال و اجرا می گردی، همین حالا با ما تماس بگیر.

پرزنت حضوری 02155958384

مشاوره آنلاین 09205958384

سقف شیشه ای نشکن برای خانه

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟