آکوا سرویس

طراحی و اجرای پله های شیشه ای

طراحی و اجرای پله های شیشه ای

به آرامی به سمت بالا شناور شوید! ساخت پله ها و راه پله های شیشه ای با قطعات شیشه ای یک چالش بزرگ برای سازندگان و طراحان است. با استفاده از شیشه های خاص معماری که به صورت شیمیایی عمل آوری شده، تمپر شده و لمینیت شده اند، می توان استحکام لازم را برای نگه داشتن وزن خود و افرادی که روی آن راه می روند، بدست آورد. پله ها و نرده های شیشه ای صاف و منحنی را می توان برای پروژه های خصوصی و تجاری استفاده کرد.

پلکان های شیشه ای، آج ها و فرودها واقعاً ویژگی های معماری خیره کننده ای هستند که می توانند تصاویری نفس گیر ایجاد کنند. برای مثال، مجموعه‌ای از پله‌ها که تماماً از شیشه ساخته شده‌اند، می‌توانند افرادی را که از پله‌ها بالا می‌روند، طوری جلوه دهند که گویی در حال قدم زدن در هوا هستند. تنوع عظیم شکل ها و اندازه ها، همراه با طیف وسیعی از مواد تکمیلی که می توانند ادغام شوند، به این معنی است که گزینه های طراحی برای سیستم های پلکان شیشه ای تقریباً نامحدود است.

طراحی و اجرای پله های شیشه ای

شیشه به طور فزاینده ای بیشتر در خانه استفاده می شود، ظاهری مدرن به آن می بخشد و واقعاً براق به نظر می رسد. هر طرح پلکان شیشه ای از ظرافت و مدرنیته برخوردار است، این یک انتخاب واقعاً محبوب به دلیل ماهیت زیبایی شناختی شیشه است.

چه یک معمار باشید که به کمک طراحی پله شیشه ای نیاز دارید، چه یک مغازه فلزی که به دنبال ادغام پله های شیشه ای یا فرود در یک پروژه موجود است، یا یک پیمانکار که به دنبال یک پکیج کامل پله شیشه ای است، ما تخصص و تجربه داریم. دانش مورد نیاز برای ساده و سرراست کردن فرآیند.

راه پله شیشه ای به یک طرح کلاسیک و پله هایی با ویژگی خاص در معماری مدرن تبدیل شد. این در عین حال، یک آیتم کاربردی و یک قطعه هنری است. پله های شیشه ای مکان ها را جادارتر و شیک تر از آنچه واقعا هستند نشان می دهد. برای تولید آن از شیشه لمینت برای جلوگیری از افتادن در صورت شکستگی شیشه استفاده می شود. از مهمترین عوامل تولید پله شیشه ای می توان به ایجاد مقاومت و جلوگیری از سقوط در لحظه شکست اشاره کرد.

ما با شما کار می کنیم تا پروژه را درک کنید و مشخص کنیم که برای دستیابی به ظاهر، احساس و عملکرد دلخواه شما چه چیزی لازم است و در عین حال جزئیاتی را که از دید کلی شما پشتیبانی می کند، روشن می کنیم. سیستم پله شیشه ای یکی از پیچیده ترین محصولات ساختاری-شیشه ای است که ما ارائه می دهیم و قطعات و مواد زیادی در ساخت آن نقش دارند. برخی از عناصر اولیه یک سیستم پله شیشه ای شامل مجموعه شیشه ای ساختاری، سخت افزار ثابت، اجزای پشتیبانی سازه (مانند ریسمان ها، نرده ها، دیوارها و پانل ها)، نرده ها و روشنایی است.

طراحی و اجرای پله های شیشه ای

لایه بالایی

لایه رویی از یک سطح ایمن و بدون لغزش تشکیل شده است که همچنین می تواند به عنوان نوعی بیان هنری عمل کند، با ده ها الگو، بافت و پرداخت که استانداردهای ایمنی ASTM را برآورده می کند یا از آن فراتر می رود و پله های شما را به همان اندازه ایمن می کند که زیبا هستند.

نرده

هنگامی که شما با سیستم های کفپوش شیشه ای برای نیازهای پله های شیشه ای خود کار می کنید، ما می توانیم یک بسته کامل از یک منبع معتبر و پیشرو در صنعت، از جمله نرده های طراحی شده سفارشی ساخته شده از شیشه، میله ها، کابل ها و موارد دیگر، ارائه دهیم که به شما امکان می دهد تا پهنای فوق العاده ای داشته باشید.

تکمیل شیشه

همه لبه ها یکسان ایجاد نمی شوند. پولیش پس از لمینیت یک گام اضافی است که می توانیم انجام دهیم که یک روکش عالی در لبه های باز ایجاد می کند. این فرآیند لبه‌ای زیبا و شفاف ایجاد می‌کند که کاملاً صاف است و اطمینان می‌دهد که تمام لایه‌ها کاملاً هم‌تراز هستند.

طراحی و اجرای پله های شیشه ای

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟