آکوا سرویس

لزوم اجرای آکواریوم در هتل ها

صداهای آب که از آکواریوم‌ها برمی‌آید، یک حس آرامش و آرام‌بخشی به محیط اطراف منتقل می‌کند. این صداها می‌توانند به برخی از افراد کمک کنند تا استرس و نگرانی‌های خود را کاهش دهند و به راحتی به خواب بروند. کریس برانتنر، متخصص علوم خواب، با تأکید بر این نکته می‌گوید: “مخازن آبی نه تنها به کاهش استرس و اضطراب کمک می‌کنند، بلکه می‌توانند فرایند خواب را نیز تسهیل کنند.”

استفاده از آکواریوم‌ها در هتل‌ها می‌تواند به جذب بیشتر مسافران کمک کند، زیرا آکواریوم به عنوان یک جاذبه طبیعی و دل‌بند برای مهمانان عمل می‌کند. این اقدام همچنین می‌تواند به دیده شدن هتل به عنوان یک مکان زیبا و لوکس کمک کند. در ادامه، چند نمونه از هتل‌هایی که از این روش جذاب استفاده کرده‌اند را معرفی می‌کنیم.

The Radisson Blu Hotel, Berlin

هتل رادیسون بلو در برلین، آلمان ممکن است مانند یک هتل مجلل دیگر به نظر برسد، اما با ورود به آن، آکواریوم عظیم 82 فوتی درلابی هتل مشاهده میکنید که شما را غرق در زیبایی و عظمت خود میکند. آکوادوم بزرگ‌ترین آکواریوم استوانه‌ای شکل جهان با یک میلیون لیتر آب شور است و زیستگاهی خیره‌کننده برای بسیاری از گونه‌های ماهی‌های استوایی است.

لزوم اجرای آکواریوم در هتل ها155

متأسفانه، میهمانان نمی توانند در این مخزن ماهی غواصی کنند. با این حال، می‌توانید سوار آسانسور دو طبقه از وسط آن آکواریوم عظیم رد شوید، که در طی آن با ماهی‌های آکواریومی که در آنجا زندگی می‌کنند و طراحی منحصر به فرد آن آشنا خواهید شد.

هتل رادیسون بلو برلین دارای اتاق ها و سوئیت های زیادی است. اما شما انتخاب میکنید که منظره اتاقتان روبه نمای داخلی و آکواریوم باشد یا خیر. وقتی در میان دکوراسیون شیک این اتاق ها استراحت می کنید و مناظر خیره کننده آکواریوم را تماشا می کنید، همه نگرانی های شما از بین می رود.

لزوم اجرای آکواریوم در هتل ها156

Underwater Suite, Atlantis the Palm, Dubai

هتل پالم آتلانتیس(دبی) در میان بیش از 1500 اتاق این هتل کاخ مانند، دو سوئیت زیر آب به نام‌های Poseidon و Neptune وجود دارد که مهمانان می‌توانند در کنار یک تالاب وسیع پر از ماهی بخوابند و در عین حال از منظر لذت ببرند. این تالاب 11 میلیون لیتری (2.4 میلیون گالن) محل زندگی حدود 65000 حیوان دریایی است.

در این سوئیت‌های دوقلو زیر آب، اتاق خواب ها و حمام ها دارای پنجره های سر به فلک کشیده ای از کف تا سقف رو به دریایی خصوصی هستند که به مهمانان اجازه می دهد در حالی که در تختخواب یا حمام مرمرین هستند،  به صحنه جذاب خیره شوند. برای کسانی که مایلند حتی بیشتر به همسایگان رنگارنگ خود نزدیک شوند، این مجموعه شامل ورود به آکواریوم است که می تواند غواصی در تانک را نیز ترتیب دهد.

لزوم اجرای آکواریوم در هتل ها157

میهمانان در اتاق شناور زیر آب در هتل مانتا ریزورت واقع در تانزانیا که دور تا دور در امواج اقیانوس هند قرار گرفته اند، ماهی های صخره ای و اختاپوس را می بینند در حالی که در تخت خواب بزرگ و بسیار راحت خود به استراحت می پردازند.

اتاق زیر آب Manta که توسط هنرمند سوئدی Mikael Genberg طراحی شده است، در منطقه ای به نام «چاله آبی» واقع شده است، یک تالاب خصوصی در وسط یک منطقه حفاظت شده که برخی از نادرترین گونه ها را در این آب ها مشاهده می کنید. مهمانان با قایق از تفرجگاه مجلل جزیره ای به سوییت ویژه آورده می شوند تا از این منظره جذاب لذت ببرند.

لزوم اجرای آکواریوم در هتل ها158

یکی از جاه‌طلبانه‌ترین ساختمان‌هایی که تا کنون ساخته شده است، این هتل لوکس پنج ستاره که در داخل یک معدن متروکه در سونگ جیانگ در چین ساخته شده است، 18 طبقه دارد که تنها دو طبقه آن بالاتر از سطح زمین هستند. و دو طبقه زیر یک آکواریوم به عمق 33 فوت (10 متر) غوطه ور هستند که مملو از حیات دریایی عجیب و غریب است. دو سوئیت زیر آب دارد که مهمانان می‌توانند در منظره خصوصی از دیدن موجودات در آب و آرامش آن لذت ببرند.

این هتل دارای یک رستوران زیر آب است که میهمانان می توانند خود را در شگفتی های اقیانوس غوطه ور کنند. در رستوران‌ها مهمانان کنار پنجره‌های شیشه‌ای تمام قد می‌نشینند که به مرجان‌های زیبا و ماهی‌های در حال چرخش نگاه کنند و از غذاهای دریایی خود لذت ببرند.

تیم آکوا سال های سال در این زمینه کار کرده و کسب تجربه نموده اند؛ در نتیجه اگر به دنبال یک تیم مجرب و متخصص اید، می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

شماره تماس جهت بازدید و کارشناسی: 09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟