آکوا سرویس

محافظ شیشه ای پله

محافظ شیشه ای پله

چندین قرن است که نرده های پله مد شده اند، اما در طول سال ها، زیبایی شناسی تغییر کرده است. نوع جدید نرده پله مدرن نرده پله شیشه ای می باشد. تقریباً یک دهه است که مد شده است و ویژگی های خیره کننده آن می تواند آن را برای سال های زیادی مورد استفاده قرار دهد. نرده‌های شیشه‌ای پله‌ها از نظر بصری جذاب و پیچیده هستند، فضایی را بزرگ‌تر می‌کنند و جریان نور را تولید می‌کنند.

اگر به دنبال دوام و استحکام هستید، باید نرده شیشه ای راه پله را انتخاب کنید که معمولاً ضخامت آن حدود 8 تا 10 میلی متر است. شیشه سکوریت شده یا لمینت پنل شیشه ای توصیه شده برای نصب نرده های راه پله شیشه ای است. آیا می خواهید واقعیت مثبت دیگری در مورد نرده پله شیشه ای بدانید؟ شما می توانید همه آن را به تنهایی و با ابزار برقی کم یا بدون ابزار نصب کنید!

اولین و آسان ترین قدم شما برای نصب نرده پله شیشه ای، جستجوی فروشگاه “ نرده شیشه ای نزدیک من ” برای خرید نرده شیشه ای از پیش ساخته خود است. شما همچنین باید ابزارهای دیگری مانند: پیچ‌های فولادی ضد زنگ، براکت‌های پست، پایه‌های صفحه پایه، پاک‌کننده‌های فوم‌کننده شیشه، براکت‌های نرده و یا گیره‌های شیشه‌ای.

اگرچه سایر انواع نرده پله مانند نرده آهنی مزایای خود را دارند، اما برای یک خانه مدرن، اکثر قوانین ساختمانی نرده های پله شیشه ای را توصیه می کنند. علاوه بر این، نرده های شیشه ای پله ها می توانند هر طرحی را به خود بگیرند و می توان آنها را با یک قاب چوبی (ترجیحاً چوب بلوط) یا یک قاب فولادی پشتیبانی کرد.محافظ شیشه ای پله

نصب نرده شیشه ای

نصب نرده های شیشه ای را می توان به سه دسته بندی کرد که عبارتند از: نرده شیشه ای ایستاده، نرده شیشه ای گیره دار و نرده شیشه ای داد شده. نرده های شیشه ای ایستاده قبل از اینکه پانل های شیشه ای را نگه دارید نیازی به نرده های پایینی ندارند.

برای این نوع نرده شیشه ای معمولاً گیره ها به قسمت پایین راه پله متصل می شوند. نرده‌های شیشه‌ای Dadoed و گیره‌دار کاملاً شبیه به هم هستند زیرا هر دو از نرده‌هایی برای محکم کردن قاب‌های شیشه‌ای استفاده می‌کنند.

با این حال، این مقاله چندان روی این طبقه بندی ها تمرکز نمی کند، بلکه به ساده ترین و اساسی ترین روشی که می توان نرده های راه پله شیشه ای را نصب کرد، پرداخت.

مراحل گام به گام نصب نرده پله شیشه ای

نقاط خود را علامت گذاری کنید

اولین گام برای نصب نرده های پله شیشه ای، علامت گذاری دقیق نقاطی است که قرار است قرار گیرند. تشخیص وسعت نرده هایتان بسیار مهم است و گچ می تواند این کار را برای شما انجام دهد. همچنین باید ارتفاع نرده خود را نیز در نظر بگیرید و معمولاً ارتفاع توصیه شده “34_38” اینچ است.

پست نرده خود را ضمیمه کنید

میله نرده شما، معمولاً به شکل یک چوب بلند “34-38 اینچ” می تواند از چوب یا فولاد ساخته شود. بسیاری از صاحبان خانه های مدرن پست های فولادی را ترجیح می دهند زیرا نصب آنها بسیار آسان تر است. هنگامی که پایه های نرده خود را دریافت کردید، اولین قدمی که باید بردارید این است که نقاطی را که در آن هر پایه نرده ثابت می شود، ردیابی کنید.

نرده های پست نباید خیلی از هم دور باشند. نرده ها حداکثر باید حدود 5 فوت از یکدیگر فاصله داشته باشند. پس از مشخص کردن محل ثابت شدن هر ریل پست، باید صفحات پایه را روی زمین قرار دهید و با پیچ در آن سوراخ کنید.

بعد، پایه را به صفحه پایه وصل کنید و آنها را نیز پیچ کنید. سپس، کلاهک ها را به بالای هر پست بچسبانید.

محافظ شیشه ای پله

نرده های پایین و بالا را به پست وصل کنید

ریل پایین و بالای یک پانل شیشه ای راه پله بسیار مهم است زیرا آنها موادی هستند که شیشه را در جای خود ثابت می کنند. برای چسباندن نرده پایین و بالا، تنها چیزی که نیاز است این است که نرده پایینی را به پایه پیچ کنید (باید حدود چهار اینچ از زمین فاصله داشته باشد).

همین کار را با نرده بالایی نیز انجام دهید. همچنین فراموش نکنید که صفحات انتهایی را به طرفین انتهای ریل وصل کنید. باز گذاشتن انتهای ریل بالایی می تواند در دراز مدت خطرناک باشد.

صفحه شیشه ای خود را بین نرده بالا و پایین قرار دهید

این آخرین و ساده ترین مرحله است، اما اگر مراقب نباشید می تواند بسیار مشکل باشد. اندازه‌گیری یک ضرورت است، بنابراین برای اندازه‌گیری عرض و طول شیشه که فضای بین نرده‌ها را در خود جای می‌دهد، به قانون نوار خود در اینجا نیاز دارید.

سپس پس از این، اکنون می توانید پانل شیشه ای خود را بین نرده بالا و پایین وسط قرار دهید و ابتدا پانل را در بالا قبل از اینکه به پایین بلغزید، وصل کنید. برای سهولت در این کار، ابتدا می توانید ریل های بالا و پایین را با شیشه پاک کن فوم دار قبل از اتصال پانل شیشه ای بپوشانید. سپس، نصب شما انجام می شود.محافظ شیشه ای پله

می توانید از گیره های شیشه ای استفاده کنید

به جای قرار دادن پانل های شیشه ای بین ریل های بالا و پایین، چرا روش را با نصب گیره شیشه ای جایگزین نکنید؟ گیره های شیشه ای معمولاً به طرفین پایه های نرده ها متصل یا پیچ می شوند. یک گیره در بالا و دیگری در پایین وصل می شود و همین روند برای انتهای دیگر تکرار می شود.

سپس، اکنون می توانید به راحتی و با احتیاط کناره های پنل شیشه ای را به گیره های شیشه متصل کنید. توجه داشته باشید که اگر روش نصب گیره شیشه ای را انجام می دهید، ریل های بالا و پایین پس از ثابت شدن و نه قبل از محکم شدن پانل های شیشه ای روی پایه های نرده، ثابت می شوند. محافظ شیشه ای پله

نتیجه

نرده های شیشه ای مدرن به دلیل ویژگی های طراحی مینیمالیستی و این واقعیت که از قبل نصب شده اند، سرگرم کننده و آسان برای نصب هستند. هر صاحب خانه می تواند تصمیم بگیرد که پروژه نرده پله شیشه ای را به تنهایی شروع و به پایان برساند، بسته به طول و عرض نرده پله شیشه ای.

اگرچه برخی از نرده های شیشه ای به کمک دست های بیشتری نیاز دارند که پانل های شیشه ای بین نرده ها ثابت شوند، جدا از این، سایر مراحل را می توان به خوبی توسط یک فرد انجام داد.

مراحل دقیق دیگری نیز وجود دارد که صاحبان خانه باید در مورد نصب نرده پله های شیشه ای بدانند، اما مراحل ساده ای که در بالا برجسته شده اند، هر چیزی که یک مبتدی باید در مورد آن بداند را پوشش می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟