آکوا سرویس

مزایای استخر روباز

مزایای استخر روباز

استخر روباز نوعی استخر است که معمولاً در بالای سطح زمین با آب پر می شود و به افراد اجازه می دهد خارج از ساختمان شنا کنند. آنها به اشکالی مانند مستطیل، بیضی، دایره و مربع ساخته می شوند. استخرهای روباز به افراد این فرصت را می دهند که در فضای باز در آب طبیعی بدون تغییر فشار یا مشکلات مربوط به درمان شوک آب شور که ممکن است در طراحی های سنتی استخر اتفاق بیفتد، شنا کنند.مزایای استخر روباز

1. ارزش ملک خانه خود را افزایش دهید

این دلیل اصلی است که بسیاری از مردم یک استخر روباز می سازند. این یک افزایش بزرگ در ارزش ملک شما است و فروش مجدد خانه ای با استخر روباز معمولاً به شما پول بیشتری نسبت به زمانی می دهد که استخر نداشته باشد. علاوه بر این، به دلیل درج این تسهیلات، می توانید اجاره بیشتری را از مستاجران دریافت کنید.

2. افزایش آگاهی زیست محیطی

شنا در فضای باز در مقایسه با پیاده روی در استخرهای سنتی برای محیط زیست بهتر است. این به دلیل مقدار انرژی مورد نیاز برای گرمایش و سرمایش و همچنین مواد شیمیایی مورد نیاز برای تمیز نگه داشتن آن در داخل است. همچنین نگهداری از استخرهای روباز نسبت به استخرهای سرپوشیده ارزان تر است.مزایای استخر روباز

3. زیبایی شناسی خانه خود را بهبود بخشید

استخرهای روباز ظاهری تازه و جدید به خانه شما می بخشد. بسیاری از افراد به همین دلیل استخر روباز ساخته اند. همچنین می تواند به عنوان مکانی برای مهمانی ها و مناسبت های خاص از جمله عروسی، پذیرایی، گردهمایی و غیره استفاده شود. آنها می توانند تا 100 شناگر را همزمان در داخل محوطه استخر جای دهند.

4. افراد را فعال و سالم نگه دارید

شنا و فعالیت های استخر در فضای باز شکل عالی ورزش و همچنین آرامش را فراهم می کند. علاوه بر این، آنها همچنین در مقایسه با کودکانی که به استخرهای سنتی عادت دارند، گروه های عضلانی بیشتری را درگیر می کنند. این برای جلوگیری از آسیب دیدگی و کشیدگی عضلات مفید است. همچنین به بدن کودکان کمک می کند تا قوی تر و سالم تر از کسانی که شنا نمی کنند رشد کند. این امر به ویژه در مورد افراد دارای معلولیت که به دلیل عدم دسترسی یا عدم استفاده از امکانات، شرکت در ورزش های دیگر را دشوار می دانند صادق است.

5. به شما کمک می کند بهتر بخوابید 

همه ما ورزشکارانی را دیده‌ایم که برای تسکین دردهای عضلانی در حمام یخ فرو می‌روند. این به این دلیل است که سیستم پاراسمپاتیک ما که مسئول استراحت و ترمیم است، توسط آب سرد تحریک می شود. شناگران آب سرد اغلب در مورد اینکه می توانند بعد از یک شیرجه سریع بخوابند، صحبت می کنند.

6. آفتاب بیشتر به معنای سروتونین بیشتر است

گذراندن زمان در زیر نور خورشید باعث می شود بدن شما به طور طبیعی سروتونین بیشتری تولید کند، هورمونی که به شما احساس شادی می دهد. آفتاب همچنین منبع شگفت انگیز ویتامین D است.

با این حال، استفاده از ضد آفتاب را فراموش نکنید.

7. درمان و پیشگیری از آسیب ها

آب درمانی استفاده از فوم “وزنه” در استخر برای کشش و توانبخشی قسمت های آسیب دیده بدن است. انجام فیزیوتراپی در زیر آب تاثیر بسیار کمی دارد و به عنوان ورزش منظم باعث وارد آمدن ¼ فشار به بدن شما می شود.

پس از بهبودی، آب درمانی خود را ادامه دهید و حتی می توانید با نگه داشتن بدن خود در شرایط بهتر از آسیب های بعدی جلوگیری کنید.

8. کاهش استرس

سر خوردن به داخل استخر پس از یک روز طولانی بهترین راه فرار از سختی های زندگی را به شما می دهد.

9. صرفه جویی در پول در سرگرمی

داشتن استخر هزینه دارد. مطمئن. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که با داشتن یک فضای سرگرمی در تمام طول سال درست در خانه خود چقدر پول پس انداز خواهید کرد؟مزایای استخر روباز

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟