آکوا سرویس

مزایای ساخت و اجرای جکوزی

مزایای ساخت و اجرای جکوزی

جکوزی، وان تولید شده یا استخر کوچک پر از آب گرم است که برای آرامش، ماساژ یا آب درمانی استفاده می شود. در بیشتر موارد، آنها هدفی برای ماساژ دارند. جکوزی به سادگی نام تجاری hot tub است. همه برندها ویژگی ها و اجزای متفاوتی خواهند داشت تا آنها را از سایر برندهای جکوزی متمایز کند. با این حال، به جای تمرکز بر یک نام، خرید جکوزی شما باید بر اساس کیفیت و ویژگی های متناسب با بودجه و خواسته های شما باشد.

ارزش جکوزی های خوش ساخت و با کیفیت بالا غیرقابل اندازه گیری است. آنها طیف گسترده ای از مزایا را ارائه می دهند و در زمان و تلاش مورد نیاز برای نگهداری صرفه جویی می کنند. آنها همچنین می توانند برای چندین دهه دوام داشته باشند، که باعث می شود هزینه ها ارزش آن را داشته باشد. اگر می خواهید سرمایه گذاری محکمی داشته باشید، روی یک وان با کیفیت سرمایه گذاری کنید. در ادامه به اهمیت و مزایای جکوزی می پردازیم.

  • ماساژ

هیچ چیز بهتر از یک ماساژ برای کاهش درد عضلات بعد از یک روز کاری طولانی نیست. اما لزوماً نیازی به رزرو با ماساژور ندارید – استفاده از آب برای درمان بدن به قدمت زمان است و امروزه نیز برای کمک به بدن در بسیاری از مشکلات مختلف استفاده می شود.

جکوزی ها از هیدروماساژ برای تحریک عضلات استفاده می کنند. در دمای حدود 100 درجه فارنهایت تا 102 درجه فارنهایت، گرما برای شل کردن ماهیچه‌هایی که بیشترین استرس را دارند شروع به کار می‌کند، در حالی که هیدروماساژ جریان خون را افزایش می‌دهد و بدن را از شر سموم خلاص می‌کند. سموم و جریان خون محدود می تواند علت درد و التهاب باشد، بنابراین استفاده منظم از جکوزی برای بهبود سلامت ما بسیار عالی است.

مزایای ساخت و اجرای جکوزی

مزایای ساخت و اجرای جکوزی

  • عملکرد ورزشی

گفته می شود استفاده از جکوزی درمانی سرد و گرم باعث بهبود عملکرد معتبرترین ورزشکاران شده است. ستارگان ورزشی مانند سالی گانلSally Gunnell ، تروی مورفی Troy Murphy و امی پردی  Amy Purdyهمگی در زمینه های خود به برتری رسیده اند و همگی از جکوزی به عنوان بخشی از رژیم عملکرد خود استفاده کرده اند. به پایان رساندن تمرین خود با جکوزی می‌تواند به خلاص شدن از شر درد کمک کند و می‌تواند بهترین پاداش برای یک جلسه تمرین باشد.

  •  آرامش

خلاص شدن از شر استرس برای همه حیاتی است، اما اغلب نادیده گرفته می شود، به حداقل می رسد یا تا زمانی که به یک بحران برسیم باقی می ماند. استراحت منظم، مانند استراحت در جکوزی، باید بخشی جدایی ناپذیر از زندگی شما باشد – به اندازه ورزش و تغذیه سالم.

این یکی از مهمترین مزایای استفاده از جکوزی است که به لطف ترکیبی از گرما، ماساژ و شناوری به پاکسازی ذهن و آرامش کمک می کند. جت‌های جکوزی علاوه بر ایجاد احساس آرامش، ماهیچه‌های منقبض شده را کاهش می‌دهند و به شما احساس تازگی می‌دهند.

  •  فشار خون را کاهش می دهد

در صورت تشخیص بیماری قلبی، همیشه لازم است قبل از استفاده از جکوزی با پزشک خود مشورت کنید. جکوزی می تواند ضربان قلب شما را افزایش دهد و فشار خون شما را با گشاد کردن رگ های خونی و کاهش فشار به قلب کاهش دهد.

  •  گردش خون را بهبود می بخشد

جت های هیدروماساژ همراه با آب گرم دمای بدن را افزایش می دهد و به گشاد شدن رگ های خونی کمک می کند. این کار گردش خون را بهبود می بخشد و برای کسانی که دارای بیماری هایی مانند آرتریت هستند، حرکت در آب را آسان می کند. نوازش ملایم حباب ها تنها به مزایای سفتی مفاصل و ماهیچه ها می افزاید. باز هم، قبل از استفاده از جکوزی باید توصیه های پزشکی را برای کسانی که مشکل فشار خون دارند، جستجو کنند.

  •  به شما کمک می کند بخوابید

مطالعه‌ای توسط دانشگاه Surrey نشان می‌دهد که چگونه خواب ضعیف یا آشفته می‌تواند تأثیر منفی عمیقی بر سلامت کلی ما داشته باشد، با یافته‌ها نشان می‌دهد که صدها ژن در افرادی که کمتر از شش ساعت در روز به مدت یک هفته می‌خوابند، تحت تأثیر قرار گرفته است. استراحت در جکوزی به لطف تمام مزایای ذکر شده مانند آرامش، گردش خون و ماساژ، برای یک استراحت خوب شبانه مفید است. افزایش دمای بدن و تنش زدایی به روح، بدن و ذهن ما یکپارچگی می بخشد و فقط برای کسانی که برای یافتن یک دستور العمل خوب برای خواب تلاش می کنند، می تواند خوب باشد. حتی ممکن است عمر شما را طولانی کند.

مزایای ساخت و اجرای جکوزی

مزایای ساخت و اجرای جکوزی

حال اگر تمایل به ساخت یک جکوزی در ساختمان و خانه خود دارید باید 5 نکته مهم را در نظر بگیرید تا در دراز مدت به مشکل برنخورید:

1. محل

بهتر است منطقه ای را انتخاب کنید که بتوانید در آن استراحت کنید و لذت ببرید. شاید ترجیح می دهید در داخل خانه از هرگونه مزاحمت سر و صدا جلوگیری کنید، یا در فضای باز زیر نور خورشید حمام کنید – در حالی که در طبیعت احاطه شده اید. فقط مطمئن شوید که ناحیه ای که انتخاب می کنید همسطح و محکم باشد، بنابراین خطر واژگونی جکوزی شما وجود ندارد.

2. نصب شده یا قابل حمل

داشتن یک جکوزی نصب شده یا قابل حمل به نیازهای فردی بستگی دارد. آیا به دنبال انعطاف پذیری برای جابجایی جکوزی خود به مکان های مختلف بسته به خلق و خوی خود هستید یا ترجیح می دهید آن را به طور دائم در یک منطقه قرار دهید تا از ایجاد دردسر دائمی آن جلوگیری کنید؟

هنگام ساخت یک جکوزی به خاطر داشته باشید که نگهداری از وان آب گرم قابل حمل آسان تر است زیرا می توانید به سادگی آب را تخلیه کرده و بعد از هر بار استفاده آن را تمیز کنید. از سوی دیگر، جکوزی های نصب شده ایمن تر هستند اما ممکن است نیاز به نگهداری بیشتری داشته باشند. شما باید به طور منظم آب را تمیز و فیلتر کنید و همچنین ممکن است لازم باشد از یک متخصص برای این کارها کمک بگیرید.

مزایای ساخت و اجرای جکوزی

مزایای ساخت و اجرای جکوزی

3. مزایا و معایب

آگاهی در مورد فراز و نشیب های داشتن جکوزی می تواند به شما کمک کند در آینده با موارد منفی بیشتری مقابله کنید – چه برای یک جکوزی داخلی یا خارجی.

مزایای یک جکوزی در فضای باز:

  • خود را در یک حمام آب گرم با منظره بیرونی لذت ببرید
  • از آنجا که شبیه استخر است، چشم انداز ملک شما را بهبود می بخشد

معایب جکوزی در فضای باز:

  • شرایط آب و هوایی نامناسب باعث می شود در صورت نیاز نتوانید از جکوزی استفاده کنید
  • همیشه باید جکوزی خود را بپوشانید تا از ورود زباله جلوگیری کنید

مزایای یک جکوزی سرپوشیده:

  • شما حریم خصوصی خود را دارید، به این معنی که می توانید هر چیزی را که دوست دارید بپوشید و هر چقدر که می خواهید پر سر و صدا باشید
  • شرایط بد آب و هوا لذت شما را از بین نخواهد برد. درست است! حتی در هنگام کولاک (اگر در مناطقی با آب و هوای خنک زندگی می کنید)

معایب جکوزی داخلی:

  • به دلیل فضای محدود ممکن است مشکلات نصب وجود داشته باشد
  • نصب تهویه بسیار مهم است زیرا رطوبت بخار می تواند به دیوار شما آسیب برساند

4. هزینه

هنگام انتخاب یک جکوزی، باید ساخت آن با بودجه شما هماهنگ باشد – با کمک آکوا سرویس می‌توانید بر اساس بودجه و نیاز خود یک جکوزی عالی با مزایای بسیار بالا داشته باشید!

5. در طول فرآیند ساخت جکوزی از اشتباهات خودداری کنید

قابل درک است که ساخت یک جکوزی کار سختی است. هر گونه اشتباه می تواند منجر به یک جکوزی غیر استاندارد شود، و در صورت عدم رعایت دستورالعمل های لازم، ممکن است باعث آسیب شود – زیرا راه اندازی شامل بسیاری از مسائل مکانیکی است که می تواند پیچیده باشد.

با این حال، همه این مسائل را می توان با تیم متخصص ما برای کمک به شما در ساخت و ساز جکوزی مورد نظرتان، فراموش کرد. همین امروز با ما تماس بگیرید و ما شما را با ساخت جکوزی و وان آب گرم دلخواهتان به رویاهایتان خواهیم رساند.

مزایای ساخت و اجرای جکوزی

مزایای ساخت و اجرای جکوزی

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟