آکوا سرویس

هتل های آکواریومی

هتل های آکواریومی، یکی از جدیدترین نوع هتل ها در دنیا هستند که به عنوان یک محیط خاص و جذاب برای اقامت مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. این نوع هتل ها با استفاده از تزئینات آکواریومی و دکوراسیون منحصر به فرد، به مهمانان فرصتی برای لذت بردن از دیدن ماهیان و حیوانات زیر دریایی را نیز می دهند.

Atlantis, The Palm”، دبی، امارات متحده عربی:

امروزه،هتل “آتلانتیس، د پالم” در شهر دبی، امارات متحده عربی واقع شده است. این هتل با ۲۳ آکواریوم بزرگ، ۶۵٫۰۰۰ ماهی، ۴۸ شناور و ۲ شناور شفاف، یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های آکواریومی جهان است.

این هتل دارای ۱۹ بار و رستوران، صالون های زیبایی، یکی از بزرگترین مراکز خرید، باشگاهی بزرگ و چندین استخر با مناظری بی نظیر از شهر و دریا است. هر اتاق و سوئیت این هتل به شیوه ای شگفت انگیز و دلنشین طراحی شده است که شامل اتاق‌های استاندارد، سوئیت‌های لوکس و ویلاهای استثنایی با مناظر فوق العاده زیبا از دریا است.

در این هتل، فضایی جذاب و زیبایی به وسیله ماهیان و حیوانات زیر دریایی ایجاد شده است که مهمانان می توانند با دیدن آنها، تجربه‌ای تازه و خاص از اقامت در دو پالم داشته باشند. همچنین، امکانات و خدمات بسیاری در این هتل در اختیار مهمانان قرار دارد که به آنها فرصتی برای تفریح، استراحت و لذت بردن از زندگی روزمره را می دهد.

هتل های آکواریومی

“Conrad Maldives Rangali Island”، مالدیو:

این هتل دارای دو زیر آبی است که به منظور تجربه مهمانان، با شیشه شفاف طراحی شده است و بهشتی شبیه به دریایی را به نمایش می گذارد. کنراد مالدیوس رانگالی آیلند یک ریزورت لوکس بر روی جزیره رانگالی در مالدیو است. این ریزورت دارای ویلاها و سوئیت‌هایی است که بر روی آب یا در ساحل ساخته شده‌اند و هر یک با استخر شخصی یا دسترسی مستقیم به اقیانوس خود می‌باشد.

این ریزورت انواع گزینه‌های صبحانه، ناهار و شام را ارائه می‌دهد، از جمله رستوران تحت آب ایتا که اولین رستوران تحت آب با شیشه شفاف در جهان است. همچنین این ریزورت فعالیت‌هایی مانند غواصی، شناوری، درمان آبگرم و تجربیات فرهنگی را ارائه می‌دهد. با موقعیت قرار گرفتن در منطقه‌ای بسیار زیبا، خدمات استثنایی و امکانات لوکس خود، این ریزورت مقصد محبوبی برای زوج‌های جوان عروسی و مسافرانی است که به دنبال یک تجربه مرتفع تعطیلات در مالدیو هستند.

هتل های آکواریومی

“The Muraka”، جزیره خصوصی کونراد، مالدیو:

این هتل با دو زیر آبی بزرگ و دکوراسیون منحصر به فرد، دریچه ای برای دیدن جهان زیر دریایی به نمایش می گذارد. “The Muraka” یک اقامتگاه شخصی است که در رزورت کونراد مالدیو رانگالی آیلند در مالدیو قرار دارد. این ویلا دو طبقه منحصر به فردی است که تا حدودی در زیر آب هست و به میهمانان نمایی از دنیای زیر آب فوق العاده ارائه می‌دهد.

این ویلا شامل یک طبقه بالای آب است که میهمانان می‌توانند از نمای بسیار زیبای اقیانوس لذت ببرند و یک طبقه پایین آب است که میهمانان می‌توانند در میان جانوران دریایی بخوابند. این ویلا همچنین شامل یک باشگاه ورزشی، استخر بی‌نهایت و سرویس سرِّآشپز خصوصی است. “The Muraka” برای ارائه یک تجربه لوکس و فراموش‌نشدنی برای میهمانان در یکی از زیباترین و عجیب‌ترین مکان‌های دنیا طراحی شده است.

هتل های آکواریومی

“InterContinental Shanghai Wonderland”، چین:

این هتل زیر آبی در یک محله صنعتی قرار دارد و به گونه ای طراحی شده است که مانند یک معدن سنگ‌های قیمتی به نمایش گذاشته می‌شود. “InterContinental Shanghai Wonderland” یک هتل شگفت انگیز در شانگهای، چین است.

این هتل در واقع در داخل یک معدن سنگ آهن قدیمی قرار گرفته است که در حومه شهر شانگهای قرار دارد. این هتل دارای ۱۸۳ اتاق و سوئیت بوده و بسیاری از اتاق ها منظره ای بی نظیر از دریاچه و پارک محلی را ارائه می دهند. همچنین، این هتل دارای رستوران هایی با غذاهای بین المللی و محلی است و امکانات دیگری از جمله استخر، سونا و باشگاه ورزشی را نیز دارا می باشد.

هتل های آکواریومی

“Jules Undersea Lodge”، آمریکا:

این هتل در منطقه Key Largo در فلوریدا قرار دارد و با دو اتاق ورودی زیر آبی، به مهمانان شانسی برای تجربه اقامت در دل دریایی را می دهد.

هتل های آکواریومی

با توجه به جذابیت هتل های آکواریومی، تعدادی از بزرگترین شهرهای جهان نیز هتل های مشابه را طراحی و ساخته اند. این نوع هتل ها، علاوه بر این که برای مهمانان خود فضایی دلنشین و آرامش بخش فراهم می کنند، به لحاظ زیبایی شناختی نیز بسیار جذاب هستند.

در حال حاضر، هتل آکواریومی در ایران وجود ندارد. اما در برخی از شهرهای ایران، رستوران های زیر آبی با تزئینات آکواریومی طراحی شده‌اند که به مهمانان فرصتی برای لذت بردن از دیدن ماهیان و حیوانات زیر دریایی را نیز می دهند.

یکی از این رستوران های زیر آبی، “لاسیرنا” در شهر دزفول است که تحت آبی با طراحی زیبا قرار گرفته و با دیدن ماهی‌های زیبایی که در آن حضور دارند، یک تجربه خاص در محیطی آرام و سرشار از آرامش را برای شما به ارمغان می آورد.

علاوه بر این، در شهر بوشهر نیز یک آکواریوم بزرگ وجود دارد که در آن ماهی ها و حیوانات زیر دریایی در نمایش گذاشته شده‌اند و به عنوان جاذبه گردشگری بسیار مهمی برای این شهر شناخته شده است. از آنجایی که هتل آکواریومی یکی از جدیدترین نوع هتل ها در دنیا است، احتمال وجود هتل های آکواریومی در آینده نیز در ایران وجود دارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق شماره های زیر با ما تماس بگیرید.

پرزنت حضوری 02155958384

مشاوره آنلاین 09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟