آکوا سرویس

همه چیز درباره استخر اکریلیک

همه چیز درباره استخر اکریلیک

استخرهای شیشه ای که با نام استخرهای اکریلیک نیز شناخته می شوند، در بسیاری از مکان های مختلف حضور پیدا می کنند، چه برای استفاده تجاری (استخرهای شنای هتل یا آبگرم) باشند و چه برای استفاده خصوصی در خانه ها و حتی برای استفاده در جامعه در تحولات مسکونی.

این جایگزین با مزایای زیبایی شناختی و عملکردی خود، محبوبیت خود را در مناطق آبزی به دست آورده است.

استخر اکریلیک چیست؟

یک استخر اکریلیک دارای یک یا چند دیوار شفاف است که از شیشه یا مواد اکریلیک (از این رو نام آن) ساخته شده است.

با تشکر از این ویژگی، آنها با استخرهای شنای سنتی متفاوت هستند زیرا شفافیت آنها هر گونه موانع بصری را از بین می برد و نماهای دیدنی و جذابی را چه از داخل و چه از خارج استخر فراهم می کند.

همه چیز درباره استخر اکریلیک

مزایا و الزامات یک استخر اکریلیک شفاف

این نوع استخر در حال کسب محبوبیت است، نه تنها برای استفاده خصوصی، بلکه برای ایجاد فضاهای منحصر به فرد و منحصر به فرد در هتل ها، آبگرم ها، اردوگاه ها، تحولات مسکونی و محیط های مشابه.

گزینه های طراحی بی نهایت آن باعث می شود که یک استخر اکریلیک شفاف کاملاً شخصی سازی شده سازگار با فضایی که قرار است در آن نصب شود، ایجاد شود.

مواد شفاف ارائه یک تجربه منحصر به فرد است که جذابیت استخر شنا را افزایش می دهد, هر دو برای استفاده مستقیم آن و همچنین برای محیط زیست که در آن قرار دارد, افزایش تراس استخر و یا نوار, به عنوان مثال, برای کسانی که می خواهند به استراحت در کنار یک پروژه معماری از این نوع.

در سطح عملی، استخرهای شیشه ای یا اکریلیک در برابر ضربه و خوردگی شیمیایی بسیار مقاوم هستند و حداکثر دوام را دارند تا هم در داخل خانه و هم در فضای باز نصب شوند.

همه چیز درباره استخر اکریلیک

توصیه های طراحی

استخرهای اکریلیک حتی اگر در تنظیمات نخست قرار داشته باشند جذاب تر هستند، جایی که مالکان یا مشتریان می توانند محیط طبیعی را تحسین کنند.

از جمله پروژه هایی از این نوع که فلویدرا در آن نقش داشته است، یکی از نکات برجسته آن در کالده (آندورا) بود که اولین استخر پانوراما بود که بر روی یک رودخانه طبیعی قرار داشت.

معلق در هوا با عناصر مختلف آب و چراغ، آن را شامل دو سطح مختلف و ارائه می دهد یک تجربه بصری و آرامش بخش مانند هیچ دیگر.

اما نصب هوایی تنها گزینه توصیه شده برای این استخرها نیست. شفافیت ساخت و ساز آنها نیز نتایج بسیار خوبی را ارائه می دهد زمانی که می توان آن را از خارج در سطوح پایین تر تحسین کرد.

استخری که می تواند از یک رستوران روی زمین زیر تحسین شود، یا حتی از یک اتاق پایین تر در یک خانه، راه حل های خلاقانه و چشم نوازی هستند که نه تنها امکانات بی پایان بلکه عنصری از شگفتی را برای مهمانان و کاربران ارائه می دهند.

مراقبت های گرفته شده در طراحی و نصب به همان اندازه به عنوان لوازم جانبی دیگر که تاکید بر سبک این استخرها مهم است. دوش آبشار، یا دیگر ویژگی های آب، به افزایش محرومیت این استخرها کمک می کند.

ما همچنین پیشنهاد انتخاب پایان اصلی. به عنوان مثال، استخرهای اکریلیک سرریز، که در آن شفافیت طراحی آنها را با احساس ‘بی نهایت’ ادغام می کنیم، گزینه های بسیار جذابی در هر پروژه ای هستند.همه چیز درباره استخر اکریلیک

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟