آکوا سرویس

ویلای ساحلی لوکس ماندالا

گشتن به دنبال یک خانه ساحلی شیک در بالی با دسترسی به برخی از بهترین breaks موج‌سواری روی کره زمین؟ Mandala the یک ویلای ۶ خوابه است که با the معروف Impossibles در Uluwatu روبرو است. بر خلاف اغلب villas در این منطقه حاشیه‌ای، Mandala the بر روی صخره‌های کم‌ارتفاع درست در ساحل قرار می‌گیرد، که به این معنی است که شما می‌توانید بیدار شوید و در عرض چند دقیقه در امتداد ساحل شنا کنید، شنا کردن در اقیانوس و یا اسب‌سواری در امتداد خط ساحلی. نکات مهم این ویلا شامل یک نوار خصوصی، deck بزرگ اقیانوس، سالن بدن‌سازی و تکمیل کامل کارکنان از جمله یک آشپز خصوصی است.

Mandala سنگ‌ها احساس مدرن جدیدی با سنگ سفید دارند، پنجره‌های بزرگ با کرکره‌های فیروزه‌ای، و artworks رنگارنگ و بالش‌های رنگی در هر اتاق. هر اتاق‌خواب، تراس اختصاصی خودش را دارد، برای گرفتن در نسیم دریا، و محل زندگی عظیم به یک عرشه آفتابی با مناظر اقیانوس هند در فاصله چند متر باز می‌شود. زمانی که در حال لذت بردن از خورشید، ماسه و موج‌سواری نیستید، می‌توانید با دوستان و خانواده خود برای sundowner کوکتل و gourmet غذا در روی عرشه و استفاده از مجموعه turntables و vinyl گرد هم بیایید. چه در حال برنامه‌ریزی برای سفر خانوادگی هستید یا یک ساحل با گروهی از دوستان، Mandala روی سنگ‌ها یک گزینه بندری عالی است.
ویلای ساحلی لوکس ماندالا
منطقه اصلی زنده در Mandala سنگ‌ها در کف زمین قرار دارد و از دو طرف برای ایجاد مناظر تماشایی اقیانوس باز است. قسمت پایین اتاق نشیمن دارای مبل بزرگی است که در بالش‌های نرم پوشیده شده‌است و فضای زیادی برای پخش آن فراهم می‌کند. پشت سالن، یک نوار خصوصی با stools سبک آرت دکو و یک میز ناهار خوری بلند با stools چوبی و صندلی‌های چوبی وجود دارد. این اتاق همچنین دارای turntables متصل به یک سیستم صوتی Sonos و یک مجموعه vinyl است. باشگاه ورزشی clifftop قبل از اینکه به گشت و گذار برخورد کند برای یک ورزش گرم و گرم مناسب است.
ویلای ساحلی لوکس ماندالا
آیا سنگ‌ها استخر ندارند، اما چه کسی وقتی شما اقیانوس را درست در خانه خود دارید چه کسی به آن نیاز دارد؟ علاوه بر این، شما یک sundeck بزرگ با یک daybed بزرگ پوشانده شده در بالش‌های فیروزه‌ای و سایه چتر فیروزه‌ای دارید. عرشه از روی سنگ‌ها و ساحل بیرون‌زده است، بنابراین شما دارای زاویه ۱۸۰ درجه از اقیانوس و خط ساحلی هستید.
ویلای ساحلی لوکس ماندالا

هر کدام از این شش سوئیت مهمان در Mandala، تراس اختصاصی خود را با loungers sun که مشرف به ساحل و اقیانوس هستند، دارد. پنجره‌های بزرگ اجازه می‌دهند که نور طبیعی و نسیم به شکل آثار هنری انتزاعی، قالیچه شرقی و کمد لباس معاصر به وجود آید. The همچنین دارای تخت‌های با اندازه و حمام با اندازه و حمام لبریز از سطوح terrazzo، وسایل طلا و پانل‌های مشبک هستند که به دریا نگاه می‌کنند. دو اتاق‌خواب در طبقه همکف و چهار اتاق‌خواب در سطح بالاتر وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.         02155958384  09205958384
جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟