آکوا سرویس

چگونه یک دکوراسیون متفاوت داشته باشیم

همه ما علاقمند هستیم که دکوراسیون مون متفاوت باشد و به طور کلی دکوراسیونی مخصوص خودمان داشته باشیم. شما می توانید این کار را با ترکیب کردن سبک های دکوراسیون انجام دهید.البته ترکیب سبک های دکوراسیون نکات مربوط به خود را دارد که در ادامه مطلب به آن می پردازیم:

چگونه یک دکوراسیون متفاوت داشته باشیم

 کاربردی فکر کنید

ما همیشه به شما توصیه می کنیم که در مرحله ابتدایی دکوراسیون همیشه به کاربری و کاربرد فضا دقت کنید و همیشه قبل از هر تصمیمی شمایی از وسایل مورد نیاز و چیدمان کلی روی کاغذ داشته باشید چه شما بخواهید یک سبک به خصوص داشته باشید و چه بخواهید دو سبک را با هم ترکیب کنید.

نکته دو: از قانون 20/80 پیروی کنید

شما در نهایت می خواهید که دکوراسیونی متعادل داشته باشید که وسایل و سبک شما در کنار هم به درستی قرار گیرند. بهترین پیشنهاد پیروی از قانون 20/80 می باشد. بدین صورت که 80% از دکوراسیون شما در یک سبک و 20% بقیه در سبک دوم شما باشد. قسمتهای مهم دکوراسیون مثل مبلمان بزرگ، تم رنگی اصلی ، روشنایی و کف شما در 80% قرار می گیرند و دارای سبک اصلی شما می باشند و سبک ثانویه شما به صورت بک گراند شما استفاده می شوند. به طور کلی سبک ثانویه شما 20% بقیه دکوراسیون شما را تشکیل می دهند مانند میز جلو مبلی، میز تلویزیون ، تابلو ها و وسایل تاکید شما.

چگونه یک دکوراسیون متفاوت داشته باشیم

 سبک هایی را با هم ترکیب کنید که سرنخ هایی مشابه هم دارند

هماهنگی نکته بسیار مهمی در دکوراسیون می باشد شما می خواهید دکوراسیونی داشته باشید که وسایل و سبک ها و رنگ ها در کنار هم به درستی کار کنند. دو سبکی را با هم ترکیب کنید که ته مایه مشابه داشته باشند و در این حالت دکوراسیون شما هماهنگی لازم را دارا می شود شما می توانید در مواقع لزوم نیز از رنگ ها برای تعادل استفاده کنید رنگ های مشابه در دو سبک متفاوت نیز هماهنگی ایجاد می کند.

چگونه یک دکوراسیون متفاوت داشته باشیم

سقف کاذب باریسول و مزایای استفاده از آن

نکته چهار: برای تاکید بیشتر، وسایل خاص خود را هایلایت کنید در بعضی اوقات که سبک های دکوراسیون را ترکیب می کنیم بعضی از وسایل ما به صورتی حس می شوند که متعلق به فضا نیستند و بسیار متفاوت هستند، در این حالت به جای پنهان کردن این وسایل آنها را بیشتر در دید بگذارید و در فضای خود تنوع ایجاد کنید. این وسایل می توانند آیینه، صندلی خاص و یا یک تابلوی خاص باشند در بسیاری موارد این وسایل می توانند به عنوان نقطه کانونی شما استفاده شوند.

این نکته را در نظر داشته باشید که خود مبلمان و متریال ها نیز شخصیت های متفاوت باهم دارند که شما می توانید این شخصیت ها را با هم ترکیب کنید. حتی فرم ها نیز می توانند شخصیت های متفاوتی داشته باشند مثلا فرم های منحنی بیشتر شخصیت مونث دارند و خطوط صاف شخصیت مذکر و مدرن شما می توانید در دکوراسیون خود شخصیت ها را نیز ترکیب نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر با ما در تماس باشید تا یک مشاوره عالی برای دکوراسیون داخلی شما داشته باشیم.

02155958384   09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟