آکوا سرویس

آکواریوم در باغ

آکواریوم ها عموماً برای داخل خانه ساخته می شوند، اما چرا بیرون از آن یک مخزن ماهی نداشته باشید؟ یک آکواریوم یا آبنما در باغ آرامش بخش است و سطح جدیدی از علاقه بصری را اضافه می کند. آکواریوم حیاط خلوت می تواند پیچیده و پرهزینه باشد، اما می تواند ساده نیز باشد.

ایده های آکواریوم در فضای باز

شما می توانید با یک اکوسیستم آبی در فضای باز بزرگ شوید، اما یک مخزن یا حوض کوچک نیز عالی است. قبل از انتخاب پروژه، بودجه خود، مدت زمانی که می توانید برای ساخت و نگهداری آن اختصاص دهید و سطح مهارت خود را در نظر بگیرید. در ادامه ایده هایی برای شروع وجود دارد.

آکواریوم در باغ

مخزن فرورفتگی – یک مخزن فولادی گالوانیزه تمام چیزی است که برای ایجاد یک آکواریوم یا حوض زیبا در فضای باز نیاز دارید.

یک غار اسب برای یک فضای بزرگ عالی است، اما یک وان یا سطل یک اکوسیستم کوچک عالی می سازد.

ظرف شیشه ای بزرگ – یک شیشه یا تراریوم پایه ای برای یک آکواریوم ساده فراهم می کند که می تواند روی میز، روی زمین یا حتی در یک گلدان در میان گل ها بنشیند.

حوض ماهی بشکه ای – یک بشکه قدیمی پیدا کنید تا آن را در یک آکواریوم کوچک در فضای باز قرار دهید. البته باید آن را ببندید تا آب داخل آن بماند.

حوض با چشم انداز – اگر یک حوض سنتی تر را با پنجره بسازید به یک آکواریوم در فضای باز تبدیل می شود. از اکریلیک ضخیم و محکم برای ایجاد یک یا دو طرف شفاف برای حوضچه خود استفاده کنید.

Upcycle – اگر به دنبال موادی باشید که از قبل دارید، یک آکواریوم در فضای باز می تواند یک تلاش واقعا خلاقانه باشد. جعبه ای از چوب ضایعات بسازید، از یک گلدان گیاهی بزرگ استفاده کنید یا حتی از یک قایق رانی قدیمی یک اکوسیستم آبی بسازید.

آکواریوم در باغ

نکاتی برای قرار دادن آکواریوم در باغ

آکواریوم در باغ ها می تواند مشکل ساز باشد. ممکن است قبل از اینکه کار را انجام دهید، آزمون و خطا و یک یا دو شکست داشته باشید. ابتدا این نکات را در نظر بگیرید و قبل از شروع پروژه یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید: اگر هوا سرد شد برای زمستان برنامه ریزی کنید. یا آکواریوم خود را طوری طراحی کنید که در تمام طول سال باشد یا برای انتقال آن به داخل خانه آماده باشید.

اگر می خواهید آن را در تمام طول سال بیرون نگه دارید، می توانید برای ماه های سردتر از بخاری استفاده کنید. از قرار دادن آکواریوم زیر درختان خودداری کنید وگرنه برای همیشه زباله ها را تمیز می کنید. همچنین از مکانی که سایه یا سرپناهی ندارد اجتناب کنید. گوشه ای از حیاط با کمی سایه از خانه نقطه خوبی است. برای تمیز نگه داشتن آن از فیلتر استفاده کنید. برای یک اکوسیستم کامل، چند گیاه آبزی را در نظر بگیرید .

آکواریوم در باغ

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟