آکوا سرویس

آکواریوم در دل ویلا

آکواریوم در نمای محیط و خانه خیلی تاثیر گذار است. زیرا می توانید از موجودات آبزی که آنها را دوست دارید در آکواریوم خود از آنها نگهداری کنید. آکواریوم ها می توانند شبیه ساز یک دریا کوچک از ماهی ها و موجودات دیگر باشد. شما می توانید آکواریوم ها را بر روی اپن آشپزخانه و جاهایی که خالی هستند و از آن استفاده نمی شود کار بگذارید. حتی می توانید در گوشه های خانه در کنار دیوار از آکواریوم های استوانه ای استفاده کنید.

شما می توانید در آکوارویم خود از گونه های مختلف ماهی های رنگارنگ  استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که بعضی از گونه های مختلف ماهی ها نمی توانند در یک جا بایکدیگر باشند و باعث آسیب رساندن می شوند.پس قبل از خرید ماهی برای آکواریوم خود  توجه داشته باشید که چه نوع ماهی خریداری می کنید و درباره غذا خوردن و مراقبت از آن به خوبی پرس و جو کنید.

قبل از خرید آکواریوم به چه چیز هایی باید توجه کنیم؟

آکواریوم نیاز به توجه زیادی دارد و باید از آن به طور دقیق و برنامه ریزی شده نگهداری شود. اگر یک فردی هستید که می توانید ساعاتی را برای نگهداری و رسیدن به آکواریوم بزارید و به آن رسیدگی کنید می توانید برای خرید یک آکواریوم اقدام نمایید.

آکواریوم در دل ویلا

هزینه آکواریوم

هزینه آکواریوم بسته به محیط شما و سایز آکواریوم شما می باشد. علاوه بر آن شما باید به تجهیزات فیلتراسیون آن نیز توجه کنید  تنها به یک شیشه بسنده نباشید. زیرا حتی شیشه قیمت پایین و نامناسب باعث می شود بر اثر فشار آب ترک بردارد و به مشکل بربخورید. پس با توجه به ابعاد و تجهیزاتی که دارد قیمت آن محاسبه می شود.

یک آکواریوم به چه چیزهایی نیاز دارد؟

یک آکواریوم به مخزن آب، دستگاه تصفیه آب، سیستم های روشنایی، فیلتر های بهداشتی، شن و ماسه کف آکواریوم، لوازم تزئیناتی آکواریوم، وسایل تمیز کننده، موردی هستند که باید به آن توجه داشته باشید. علاوه بر این ها میزان برق مصرف شده توسط آکواریوم است که هزینه بر می باشد. با توجه به تمام این موارد سعی بر خرید آن داشته باشید تا بعدا پس از شنیدن قیمت تعجب نکنید و بتوانید به راحتی انتخاب کنید.

آکواریوم در دل ویلا

انواع موجودات آبزی و ماهی تزئینی

برای شروع نگهداری یک آکواریوم باید از ماهی هایی که ساده تر هستند و نگهداری از آنها آسان تر می باشد استفاده کنید. و بعد از گذشت مدتی که توانستید از پس هزینه و نگهداری  آنها بربیایید می توانید ماهی های خاص را بخرید و در آکواریوم خود قرار بدهید.

ماهی های گوشتخوار با ماهی های آزاد طریقه نگهداری آنها با یکدیگر فرق دارد پس قبل از خرید به آنها توجه داشته باشید.

از انواع حلزون ها نیز می توانید برای آکواریوم ها استفاده کنید البته توجه داشته باشید نگهداری از حلزون ها هم نیز سخت است و هر گونه آن متفاوت می باشد حتی بعضی از آنها نمی توانند ببینند که یک حلزون دیگر وجود دارد و آن را تغذیه خود قرار می دهند و می خورند.

آکواریوم در دل ویلا

نکاتی که درباره نگهداری آکواریوم باید به آن توجه کنید

خیلی باید به این نکات توجه کنید که مشکلی برای آکواریوم شما پیش نیاید. حواستان باشد پمپ آکواریوم را برای مدت طولانی خاموش نگذارید.اگر به مدت طولانی خاموش باشد باعث بالا رفتن درجه حرارت و در نتیجه کمبود اکسیژن می شود و احتمال خفه شدن ماهی ها وجود دارد. دمای محیط باید یکسان باشد زیرا بر روی ماهی ها تغیرات دما تاثیر می گذارند. وقتی دمای محیط ماهی ها تغییر کند باعث می شود روی بدن آنها سفیدک و قارچ بزنند و بیمار شوند.

و از آنجایی که محیط آکواریوم طوری است که می تواند باکتری ایجاد کند بهتر است هر 15 روز یک بار آب آکواریوم را تعویض و ضد عفونی کنید.

 می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های 02155958384    09205958384  با ما در ارتباط باشید.

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟