آکوا سرویس

استخر بیکران ایمان ویلا در جزیره بالی

خطوط minimalist مدرن Iman ویلا در مقایسه با the rippling rice، Canggu، به زیبایی کنتراست دارند. این ویلای ۵ خوابه دارای ویژگی‌هایی است که آن را جدای از تعطیلات run، شامل یک تراس پشت‌بام با یک jacuzzi، یک استخر پیتزا، یک کوره پیتزا، و فضاهای باز که از محوطه چمن شیب‌دار و استخر بیکران می‌گذرند، جدا می‌کند. افراد Dedicated در اطراف ساعت هستند تا به غذاها و غذاهای خوش‌مزه خدمت کنند، یا می‌توانید به کافه‌ها و رستوران‌ها در Canggu و Seminyak سفر کنید.

ایمان ویلا

Sleek و شیک تنها دو کلمه برای توصیف ایمان ویلا هستند. در تمام ویلای شما سنگ طبیعی و چوب بلوند و همچنین پنجره‌های طبقه بالا به سقف پیدا خواهید کرد که به نور طبیعی اجازه می‌دهد نور طبیعی در آن ایجاد شود و امکان مناظر اطراف paddies را فراهم کند. گیاهان و ویژگی‌های آب بر روی ایوان‌ها و سقف‌ها عناصر سازگار با محیط‌زیست را اضافه می‌کنند، در حالی که the و حکاکی‌های چوبی اندونزیایی به اتاق‌های مختلف اضافه می‌کنند. کودکان عاشق آب‌بازی در استخر شیشه ای  و تماشای فیلم در اتاق رسانه‌ها خواهند بود و بزرگسالان از میز بیلیارد، پشت‌بام jacuzzi و نزدیکی ویلای ییلاقی خود برای موج‌سواری در سواحل، سواحل و زندگی شبانه لذت خواهند برد.
استخر بیکران ایمان ویلا در جزیره بالی

ورودی

ورودی “ایمان ویلا شما را به طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه هدایت می‌کند که در آن شما یکی از مجموعه‌های مهمان و یک اتاق سرگرمی را با یک میز اسنوکر، تلویزیون پلاسما و یک مبل سخاوتمندانه با بالش‌ها پیدا خواهید کرد. قدم بیرون و آشپزخانه را در سمت راست با دره‌ای شیشه‌ای، پیشخوان مرمرین و تنور پیتزا در اختیار دارید.

غرفه اصلی

غرفه اصلی و ناهارخوری اصلی در مرکز این ملک قرار دارد و دارای یک نوار با stools میله‌ای و یک کامپیوتر iMac متصل به speakers Bose است. در مقابل بار یک اتاق نشیمن با چهار کاناپه مجلل و میزه‌ای چوبی و یک میز غذاخوری چوبی روستایی وجود دارد که می‌تواند به ۱۲ نفر برسد. غرفه زندگی روی همه طرف باز است، اما می‌تواند با کرکره‌های کنترلی از راه دور بسته شود.
این مهمانخانه که در انتهای ملک قرار دارد دارای یک محل زندگی و غذا خوری با کاناپه‌ای، یک میز شام خوری، یک میز نهارخوری و یک آشپزخانه کوچک با یخچال، سینک و دو چراغ خوراک‌پزی است.
ایمان ویلا” در باغ‌های زیبا با درختان بلند نخل و چمن‌های تراس دار ساخته شده‌است که جریان مزارع برنج را در این منطقه انعکاس می‌دهد. این استخر ۲۱ متر به صورت متمرکز در جلوی جایگاه اصلی زندگی قرار دارد و یک استخر در حال رشد برای کودکان دارد. کنار برکه، یک تراس سنگی با loungers و چترها وجود دارد. سرت به طبقه بالای ساختمان دو طبقه است و یک تراس پشت‌بام تماشایی با گیاهان سبز شاداب، یک استخر، sun و یک jacuzzi غرق‌شده پیدا خواهید کرد.
مجموعه اصلی این ساختمان در طبقه بالای ساختمان دو طبقه “ایمان ویلا واقع شده‌است. این اتاق دارای پنجره‌های طبقه بالا به سقف است که مناظری از مزارع برنج، یک تخت پادشاهی و یک گنجه ظریف در چوب panelling چوب را ارایه می‌دهد. حمام ensuite شامل یک اتاق لباس فروشی، حمام باران و یک وان حمام بود. اتاق اصلی به تراس پشت‌بام و jacuzzi از طریق دره‌ای شیشه‌ای کشویی، دسترسی مستقیم دارد.
استخر بیکران ایمان ویلا در جزیره بالی
ایمان ویلا” دو سوئیت مهمان در ساختمان دو طبقه دارد که یکی از آن‌ها در طبقه همکف و یکی در طبقه بالا می‌باشد. سوئیت در طبقه بالا یک تخت پادشاهی دارد، یک صندلی بلند با مناظر اطراف مزارع برنج، و یک حمام ensuite با یک rainshower. این مجموعه همچنین دسترسی مستقیم به تراس پشت‌بام دارد. طبقه همکف یک تخت پادشاهی دارد، دره‌ای شیشه‌ای کشویی که به چمن‌ها باز می‌شود و حمام ensuite با حمام و حمام آزاد.
دو کابین مهمان باقی مانده در ایمان ویلا” در یک ساختمان جداگانه در انتهای ملک قرار دارند. هر دوی آن‌ها تخت‌های پادشاهی دارند، دره‌ای شیشه‌ای کشویی که به چمن پایین‌تر باز می‌شوند و دسترسی به یک محل زندگی مشترک و غذا خوری دارند. یک سوئیت دارای حمام ensuite با حمام باران است، و دیگری اتاق کمی بزرگ‌تر حمام با وان و دوش فرورفته دارد. علاوه بر این، تخت سلطنتی اتاق بزرگ‌تر را می توان به دو تخت‌خواب تبدیل کرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید و از آنان مشاوره های رایگان دریافت کنید.  02155958384   09205958384
جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟