آکوا سرویس

اجرای استخر شیشه ای در باغ و فضای باز

این مجموعه  (Garden)برای بچه‌های کوچک و یا مهمانان بازدید کننده عالی هستند و هر کدام به باغ خیس در گل‌ها و درختان نگاه می‌کنند. دو اتاق‌خواب مهمان در طبقه همکف قرار دارند، در حالی که دو اتاق دیگر در طبقه بالا هستند و هر کدام یک تخت شاهی بزرگ، تراس، و حمام با کاشی‌های سفید و سفید با کف مرمر و حمام دارند.

اجرای استخر شیشه ای در باغ و فضای باز (2)

استخر شیشه ای در ویلای ساحلی

همان طور که خودروی ون your شما را به دروازه‌های of cliffside می‌راند، شما فورا در باغی آرام از گیاهان گلدار، مجسمه‌های صلح‌آمیز بودا و ponds نیلوفر آبی قرار می‌گیرید. مدیر و کارکنان ویلا با لبخند به شما خوشامد می‌گویند و حوله‌های سرد و نوشیدنی‌های سرد زمستانی را به شما تعارف می‌کنند. شما به طرف سرسرا قدم می‌زنید و از میان تاق عظیمی از تاک‌ها که از دو طرف اویزان شده و یک استخر انعکاس زیبایی با یک مجسمه فرشته مانند در وسط پیاده‌رو آویزان است عبور کنید.

استخر شیشه ای مدرن

در داخل، اتاق نشیمن وسیع و اتاق نشیمن لبریز از کاناپه‌های مخمل و هنر مدرن است و یک دیوار کامل از دره‌ای شیشه‌ای کشویی ساخته شده‌است که می‌تواند نمای شگفت‌انگیز اقیانوس را تا جایی که چشم می‌بیند باز کند. از این نقطه دید، شما می‌توانید این استخر بی‌نهایت تماشایی را ببینید، که به نظر می‌رسد در کنار دریا شناور است. از پله‌های معلق در the اصلی بالا سر بردارید و pick را با سلیقه طراحی کنید، که هر کدام از آن‌ها پنجره‌هایی دارند که به صدای امواج خرد شده زیر و فضای باز بزرگ بیرونی باز می‌شوند. یا، می‌توانید for خصوصی و خصوصی در پایین صخره را انتخاب کنید، درست چند قدم دورتر از ماسه و دریا.
اجرای استخر شیشه ای در باغ و فضای باز (3)
اقامتگاه اصلی در Bidadari یک فضای باز با فضای باز با کف مرمر سفید، مبلمان راحت، مبلمان مدرن تولید شده محلی و آثار هنری است که به صورت محلی طراحی شده‌اند. فضای زنده و اتاق غذاخوری با هم ادغام می‌شوند و از مناظر dropping از عرشه استخر زیبا لذت می‌برند و اقیانوس هند به افق کشیده می‌شود. در پشت اتاق غذاخوری یک آشپزخانه مدرن مجهز به هر چیزی که شما برای تهیه وعده‌های غذایی خود و یا طرح منوی منحصر به فرد خود نیاز دارید، وجود دارد. این همچنین جایی است که Ketut، سرآشپز مقیم، غذاهای mouthwatering را در گستره‌ای از سبک‌های آشپزی آماده می‌کند و کلاس‌های آشپزی خصوصی را به درخواست ارائه می‌کند. طبقه اول همچنین اتاق‌خواب مهمان زیبایی را نشان می‌دهد که به طور مستقیم بر روی باغ‌های آراسته به دقت تمیز به نظر می‌رسد.

استخر شیشه ای رویایی

در سرسرا، به نظر می‌رسد که راه‌پله در کنار استخر انعکاس یافته شناور است و به طبقه بالا هدایت می‌شود. در اینجا دو اتاق‌خواب اصلی، سوئیت Veil و سوئیت لیوینگستون پیدا خواهید کرد. هر اتاق یک تخته رنگ خنثی دارد و از مواد طبیعی مانند سنگ و چوب برای ایجاد فضایی استفاده می‌کند که کلاسیک و آرام‌بخش است. نقاشی‌های منحصر به فرد و عکس‌های منحصر به فرد دیوارها را تزئین می‌کنند و هر دو اتاق به روی balconies چوبی بزرگ باز می‌شوند که به بالای آب نگاه می‌کنند. در اینجا فضای ذخیره‌سازی مساله‌ای نیست، چون پیاده‌روی بسیار زیادی در کمدها در هر اتاق وجود دارد، و حمام‌های جذاب ensuite به آرامی روشن و تزیین شده‌اند.
اما آنچه واقعا باعث می‌شود که این اتاق‌ها برجسته باشند، مناطق آب‌تنی در فضای باز با مجسمه‌های عظیم ژاپنی که از سنگ تراشیده شده‌اند، احاطه شده توسط سرسبزی و دیواره‌ای بامبو برای حفظ حریم خصوصی. طبقه اول شامل اتاقی مجلل و مجلل است که به طور مستقیم بر روی باغ‌های آراسته به دقت تمیز به نظر می‌رسد.
اجرای استخر شیشه ای در باغ و فضای باز (4)

استخر رو به دریا

سواری در بالی را تنها با cabana به سبک Balinese خصوصی در پای صخره در نظر بگیرید. این چوب فوق‌العاده رومانتیک، شیشه‌ای و thatch، راحت و جادار است، اما بزرگ است و درست بالای ساحل و آب می‌نشیند. بیرون از آن یک بالکن مجزا با یک میز غذا و صندلی برای صبحانه یا شام‌های دوستانه وجود دارد، و در داخل شما accents چوبی ثروتمند، اثاثیه مدرن و فرصت‌های زیادی برای نگاه کردن روی آب از کف اتاق تا پنجره‌های سقفی پیدا خواهید کرد. حمام این مجموعه ترکیبی جذاب از سنگ طبیعی و لوازم مدرن است.
بین دو اتاق‌خواب اصلی یک اتاق رسانه‌ای و کتابخانه وجود دارد که برای whiling ساعت‌ها با یک کتاب خوب یا یک فیلم از مجموعه دی وی دی عالی است. مجموعه کتاب‌های وسیع دارای مجموعه وسیعی از کتاب‌ها و مجلات با تمرکز بر هنر، فرهنگ و معماری بالی است. مبل بزرگ در این اتاق مجلل و باشکوه است و به اندازه کافی بزرگ است که افراد زیادی را جا به جا کند.
از مجموعه‌ای از مراحل زیر the پیروی کنید، و با تجهیزات و مناظر دریایی خود به باشگاه خواهید رسید. باشگاه می‌تواند به طور کامل تهویه مطبوع داشته باشد یا به نسیم دریا باز باشد. این فضا همچنین می‌تواند برای یوگا و یا مراقبه مورد استفاده قرار گیرد، و کارکنان ویلا حتی می‌توانند کلاس‌های یوگا خصوصی با مربیان در سطح بین‌المللی یوگا در اینجا ترتیب دهند.

استخر

به نظر می‌رسد که یک استخر بالای ۱۸ متری در زیر امواج دریا قرار دارد و یک کشتی پر جاذبه‌ای برای جذب خورشید توسط روز و استراحت در میان نسیم خنک دریا تا شب به خود می‌بالد. یک بسته چوبی بزرگ درست بالای صخره در گوشه عرشه قرار دارد و به عنوان نقطه سرد برای استراحت بین شنا و یا فضای باز در هوای آزاد نیز هست. این نقطه ایده‌آل برای گرفتن بی وقفه نور خورشید بر روی اقیانوس است.
اجرای استخر شیشه ای در باغ و فضای باز (5)
جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟