آکوا سرویس

استخر بی نهایت ویلای ساحلی ۶ خوابه

استخر بی نهایت

Pala ویلای معروف Pandawa کلیف است که بر لبه صخره‌ای بالای ماسه‌های سفید ساحل Pandawa و اقیانوس هند قرار دارد. این ویلای تماشایی ۶ خوابه دارای یک استخر ۲۰ متری در لبه صخره، فضای داخلی و سرپوشیده و امکانات فوق‌العاده‌ای است که شامل یک سالن درمانی، سالن تاتر و اتاق بازی کودکان می‌شود.  همچنین از یک مکان اصلی فقط کمی از بهترین سواحل، موج‌سواری در ساحل و زمین‌های گلف در بالی لذت می‌برد.

استخر بی نهایت

استخر شیشه ای در ویلا

همه چیز در مورد Pala به نجوا از راهروی بزرگ ورودی با سقف شیشه‌ای بزرگ آن به اتاق‌های با نمای اقیانوس باشکوه و رو به رو و پرسنل حرفه‌ای که هر نیاز شما را تماشا خواهند کرد، نجوا می‌کند. در سراسر ویلای، مده‌ای شیک مثل کف مرمر خنک، woodwork حکاکی شده و پارچه‌های دست‌باف دیده می‌شوند. برای خانواده‌ها، دوستان و زوج‌هایی که به دنبال یک فرار باشکوه هستند، The نیز برای مراسم‌های عروسی و رویداده‌ای خاص ایده‌آل است چون باغ را می توان با زمین‌های اطراف ویلا رز و ویلا Markisa ترکیب کرد تا یک محل عالی در بالا برای ۴۰۰ نفر ایجاد کند.

استخر بی نهایت

استخر شیشه ای بی نهایت

اتاق نشیمن مجلل Pala، قلب اجتماعی ویلا است. این فضای پر از نور دو قسمت نشسته با کاناپه‌های آبی و سفید نرم را به خود اختصاص می‌دهد. برای یک شب آرام، یک سالن تلویزیون خصوصی در یک طرف اتاق نشیمن قرار دارد که درست جلوی ورودی اتاق اصلی قرار دارد.
استخر بی نهایت
یک پلکان مارپیچی به اتاق ناهارخوری در طبقه همکف منتهی می‌شود که در آن یک میز ناهار خوری رسمی برای ساعت ۱۲، یک میز غذاخوری گرد به مدت هشت نفر در جلوی پیشخوان و ایستگاه باتلر و یک بالکن مبله پر زرق و برق که به باغ باز می‌شود. در پشت اتاق غذاخوری یک اتاق درمان با آب‌گرم برای ماساژ دادن ماساژ و درمان‌های جامع وجود دارد. عبور از یک مسیر پر پیچ‌وخم در باغ منجر به بازی با اتاق بازی و اتاق بازی با پازل، اسباب‌بازی و نینتندو وی می‌شود که برای ساعت‌ها تفریح و سرگرمی خواهد داشت.
استخر بی نهایت
این اتاق که در طبقه فوقانی of قرار دارد، پنجره‌های مجلل و باشکوه سقف اتاق بر روی سه ضلع و یک بالکن زیبا که مشرف به اقیانوس و ساحل Pandawa است، قرار دارد. تخت پادشاه با بالکن رو به رو است، بنابراین نمای اقیانوس از لحظه‌ای که بیدار می‌شوید در حال ارائه هستند. این اتاق همچنین دارای یک اتاق نشیمن با نیمکت‌های راحتی کرم رنگ و یک حمام ۴۰ اینچی، یک میز تحریر، یخچال میله‌ای، و یک حمام مرمرین براق با یک وان حمام بدون بینی، غرور دو برابر و حمام پر از شیشه است.
استخر بی نهایت
چهار سوئیت مهمان ویلا Pala در هر دو طرف سرسرا قرار دارند و با دو جفت در طبقه همکف و دو در سطح بالاتر ترتیب داده می‌شوند. هر اتاق با خانواده در ذهن طراحی‌شده، هر اتاق یک پادشاه یا تخت پادشاهی و یک در کشویی است که اتاق‌خواب را از یک اتاق انتظار جدا می‌کند که می‌تواند به عنوان اتاق نشیمن و یا اتاق‌خواب اضافی برای کودکان مورد استفاده قرار گیرد. اتاق‌ها همچنین دارای کاناپه یا daybeds، یخچال، میزه‌ای، و حمام مرمرین جذاب با حمام ساده و دوش شیشه‌ای هستند. آخرین اتاق مهمان در طبقه همکف زیر مجموعه اصلی قرار دارد و دارای یک تخت پادشاهی است که درها را به روی چمن باز می‌کند و دوش داخلی و بیرون را می‌گذارد.
استخر بی نهایت
یک زندگی در فضای باز در The وجود دارد، چون مکان‌های زیادی برای لذت بردن از هوای استوایی و مناظر تماشایی اقیانوس وجود دارد. بر روی زمین در مقابل بال اصلی اتاق‌خواب، باربی کیو و باربی داری با یک میز برای ۱۰ نفر زیر پنکه سقفی cooling وجود دارد. این ناحیه همچنین دارای دو دستشویی مهمان است. او به سمت لبه صخره حرکت می‌کند و یک مجسمه سنگی غرق‌شده را پیدا می‌کنید که برای اجرای رقص سنتی رقص باله طراحی شده‌است و همچنین آن استخر ۲۰ متری با یک منطقه کم‌عمق برای کودکان و یک بسته سرگرمی آرامش‌بخش در یک گوشه که مناظر بی نظیری از افق و ساحل زیر را ارائه می‌دهد.
استخر بی نهایت
استخر بی نهایت
جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟