آکوا سرویس

استخر بی نهایت ویلای ساحلی شیک ۵خوابه

استخر بی نهایت

ویلا Anucara با ماسه‌های طلایی ساحل Cemagi تنها ۱۵۰ متر آن طرف‌تر، روح اقیانوس را در طراحی معاصر خود و با تجربه پابرهنه و شیک خود جشن می‌گیرد. این توجه به جزئیات در این ویلای ۵ خوابه قابل‌توجه است که باعث می‌شود همه چیز تغییر کند، مانند دره‌ای کشویی که مناظر اقیانوس و باغ را به حداکثر می‌رساند و به طور یکپارچه در اتاق‌های بزرگ و فضای سرپوشیده، و هتل گرم و شخصی که به شما اطمینان می‌دهد که هرگز در طول اقامت تان چیزی نمی‌خواهید.

استخر بی نهایت
استخر بی نهایت

ویلا

ویلای Anucara روح آرام خود را با تم سفید زیبای اش که از طبقات مرمر خنک تا accents سنگی Palimanan و حتی شکوفه‌های سفید درختان frangipani که در کنار استخر قرار دارند، تداعی می‌کند. زندگی در فضای باز در اینجا وجود دارد، چون جاه‌ای زیادی برای خیس کردن خورشید و لذت بردن از غذا در زیر ستاره‌ها وجود دارد، اما برای آن زمان‌ها که شما می‌خواهید کمی آرامش و حریم خصوصی داشته باشید، مجموعه‌های اصلی و اتاق‌خواب‌ها، مکان‌های دنج و آرامی هستند که با وسایل فوق‌العاده مدرن تجهیز شده‌اند.
استخر بی نهایت
استخر بی نهایت

استخر شیشه ای

از روی یک استخر آرام برای ورود به ویلای اصلی ویلا Anucara پیروی کنید که در آن یک اتاق نشیمن با تهویه مطبوع با مبلمان و صندلی راحت، مصنوعات عتیقه و یک تلویزیون ۴۶ اینچی با کانال‌های ماهواره‌ای پیدا خواهید کرد. فضای غذاخوری رسمی در طرف دیگر سرسرا قرار دارد و یک میز چوبی بلند دارد که می‌تواند تا ۱۰ نفر را با استفاده از لوازم روشنایی دار با woven بامبو تشکیل دهد. هر دو قسمت‌های زنده و غذا خوری دارای دره‌ای شیشه‌ای کشویی هستند که به باغ و استخر منتهی می‌شود. جایگاه اصلی همچنین یک آشپزخانه دولتی با تجهیزات لبه برش و یک جزیره مرکزی بزرگ با stools است.
استخر بی نهایت
استخر بی نهایت
این استخر که در جلوی جایگاه اصلی قرار دارد، یک استخر شنای بزرگ ۳۰ متری است که در یک قطره در یک استخر کوچک‌تر قرار دارد و به یک استخر کوچک‌تر متصل می‌شود. زمانی که در استخر شنا نمی‌کنید، می‌توانید در سالن گود افتاده خود در کنار استخر قرار بگیرید که روی سه قسمت باز است و روی کاناپه، یک نوار چوبی با stools، یک آشپزخانه میهمان، یک حمام مهمان و یک تراس پشت بامی “باد” قرار دارد. همچنین در کنار استخر، یک فضای غذاخوری al با جدولی برای ۱۰ و یک ایوان با loungers sun و دو daybeds وجود دارد.
استخر بی نهایت
دو مجموعه اصلی در طبقه بالای غرفه اصلی قرار دارند، و آن‌ها تصاویری از یکدیگر با تخت‌خواب‌های مجلل با دیواره‌ای سفید، سقف بلند و بالکن‌ها که مناظر دریایی فراگیر را عرضه می‌کنند، قرار دارند. همچنین می‌توانید بخش‌هایی از اقیانوس را از the در the ensuite بگیرید. در بین the اصلی نیز یک سالن استراحت مشترک با daybeds سفید وجود دارد که در نور طبیعی غوطه‌ور شده در نور طبیعی که از طریق سقف از آن عبور می‌کند. دره‌ای شیشه‌ای را باز کنید تا به یک تراس سنگی با نمای اقیانوس و باغ دسترسی پیدا کنید.
استخر بی نهایت
استخر بی نهایت
سه سوئیت میهمان در ویلا Anucara در ساختمان‌های مستقل خود قرار دارند که در میان درختان نخل، چمن‌های وحشی و درختان گل زده در باغ پخش شده‌اند. اتاق‌خواب (اتاق‌خواب در زیر استخر قرار دارد و یک تخت بلند با اندازه یک پادشاه، صندلی‌های راحتی چرمی، یک مهتابی با ننو و حمام نیمه باز با حمام وان و حمام موسم بارندگی دارد. اتاق‌خواب مهمان ۲ کمی جلوتر از مسیر است و دارای یک تخت پادشاهی، در کشویی است که به یک عرشه چوبی منتهی می‌شود، و یک حمام روباز با یک وان و دوش فرورفته. اتاق‌خواب (اتاق‌خواب در پایین باغ است و یک تخت بلند با اندازه یک پادشاه، یک تراس خورشید لکه، و یک حمام ensuite مدرن با یک دیوار آبی و دوش موسم بارندگی دارد.
استخر بی نهایت
استخر بی نهایت

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟