آکوا سرویس

استخر رویایی در خانه ویلایی لوکس کاتن

خانه کاتن با الهام از ویلاهای بزرگ و املاک در کارائیب، یک خانه مجلل ۸ خوابه با شکوه در Seminyak است. این ویلا چهار غرفه مستقل با اتاق‌های بزرگ و فضای شیک، غذا خوری، و سرگرمی دارد. محوطه وسیع چمن که از استخر ۲۰ متر پخش می‌شود برای رویدادهایی از جمله مراسم‌های عروسی و مهمانی‌های باغ عالی است. اگر در حال برنامه‌ریزی یک تعطیلات در بالی با خانواده یا گروه بزرگ هستید، این ویلای مجلل امروزی یک گزینه عالی است.

از طریق دروازه‌های ورودی آبی در خانه کاتن و شما خود را در میان سبز گرمسیری و مجموعه‌ای از غرفه‌های با شکوه پیدا کنید. داخل غرفه‌ها، پنجره‌های بزرگ و سقف‌های بلند وجود دارند که به نور و نسیم طبیعی اجازه عبور از آن را می‌دهند.
دیواره‌ای سفید روشن با ظهور رنگ در منسوجات و آثار هنری جبران می‌شوند، و اثاثیه معاصر مناطق دلپذیری برای روابط اجتماعی و اجتماعی ایجاد می‌کنند. گروه‌ها به خوبی با دو استخر، باربی کیو در فضای باز، امکانات رسانه‌ها و کارکنان اختصاصی از جمله یک آشپز، پیشخدمت، مدیر ویلایی و یک راننده با یک خودرو شخصی استقبال می‌شود.
محل زندگی اصلی در خانه کاتن در جایگاه خود که درست از کنار استخر شیشه ای  قرار دارد. این غرفه با نشستن راحت روی مبل‌های حصیری و چوبی، یک نوار طولانی با stools چوبی، یک میز بیلیارد، تلویزیون صفحه تخت با صدا، و یک میز غذاخوری داخلی که گنجایش ۱۸ نفر را دارد، دارد. در پشت عمارت یک آشپزخانه کاملا مجهز و مجهز به فضای کافی پیشخوان وجود دارد. دو غرفه خواب نیز دارای فضاهایی زندگی و اثاثیه شیک با اثاثیه شیک و آثار هنری ظریف هستند.
استخر رویایی در خانه ویلایی لوکس کاتن
یکی از جذاب‌ترین جنبه‌های خانه کاتن چمن ناهموار ۶۰۰ متر مربعی است که اطراف استخر و غرفه‌ها جریان دارد. هر چند فضای زیادی برای پخش کردن وجود دارد، چمن بهترین تنظیمات برای یک رویداد خاص است. این استخر ۲۰ متری لبه خیس دو سری پله در هر دو طرف دارد و توسط loungers آفتابی برای ۱۶ نفر احاطه شده‌است. این ویلا همچنین باربی کیو برای غذاهای fresco در باغ و همچنین یک فضای غذاخوری در فضای باز کنار غرفه اصلی با یک میز غذا خوری دارد که می‌تواند ۱۴ نفر را جای دهد.
اتاق‌خواب اصلی در یک جایگاه بزرگ با محل زندگی و محل ناهار خودش قرار دارد. این مجموعه با ابهت تخت پادشاهی، فرش رنگارنگ و آثار هنری، یک منطقه نشستن با صندلی‌های حصیری cushioned، و یک تلویزیون صفحه تخت دارد. حمام تماما سفید ensuite، vanities دوقلو، دوش سرپوشیده، و حمام و حمام در فضای باز دارد. در کنار ملتزمین رکاب، دو اتاق مهمان با انتخاب دو تخت‌خواب یا تخت پادشاهی وجود دارد که برای خانواده‌ها و کودکان مناسب است.
استخر رویایی در خانه ویلایی لوکس کاتن
مجموعه‌های مهمان خانه کتان در میان غرفه‌های مختلف پخش می‌شوند و هر کدام یک تخت پادشاهی دارند (با چهار تخت فضای نگهداری وسیع، تلویزیون‌های صفحه تخت با بازیکنان دی وی دی و bathrooms خصوصی. همه مجموعه‌های مهمان، دوش داخلی دارند، و برخی از آن‌ها دوش در فضای باز و bathtubs دارند. دو مجموعه مهمان در یک غرفه دو طبقه کنار در ورودی، یکی روی زمین و دیگری در طبقه بالا وجود دارد. پنج سوئیت باقیمانده در یک غرفه جداگانه با کتابخانه قرار دارند.
خانه کاتن در همسایگی Petitenget trendy of قرار دارد. این منطقه برای گزینه‌های غذاخوری خود مشهور است که از غذاهای دریایی تازه گرفته تا غذاهای لذیذ اندونزی، غذای ترکیبی، مکزیکی و ایتالیایی متفاوت است. ساحل “Petitenget بیچ“، ساحل “Seminyak بیچ” و “Beach بیچ” (بوتا Belig)در فاصله کوتاهی از این ویلا قرار دارند. کمی جلوتر، غرب و شما به Canggu می‌رسند که به باشگاه‌های ساحلی شیک، کافه‌های هیپ هاپ، و برخی از محبوب‌ترین surf موج‌سواری بالی می‌بالد. مهمان های ویلا کاتن هر روز به یک اتومبیل شخصی و راننده دسترسی دارند که به راحتی می‌تواند بالی بالی را مورد بررسی قرار دهد.
اگر شماهم یک استخر شیشه ای مدرن می خواهید می توانید با همان طرح دلخواه خود در ویلایتان اجرا کنید. کافیه با کارشناسان ما در این زمینه تماس بگیرید و از آنان مشاوره های رایگان دریافت کنید.از طریق شماره های زیر می توانید با مادر ارتباط باشید.  02155958384    09205958384
جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟