آکوا سرویس

استخر زیبای ویلای لوکس کریستال

ویلای Crystal، یک ویلای کاملا منحصر به فرد ۷ خوابه در وسط of در بیرون Ubud است. در باغ‌های استوایی، pavilions زیبا و زیبایی را در اطراف استخر ۱۸ متری پیدا خواهید کرد، یک shala یوگا یک طرفه، یک غرفه آب‌گرم باز، و یک quartz و pebble برای پیاده‌روی reflexology. اتاق‌های بزرگ در چهار ساختمان پخش می‌شوند و اتاق‌هایی دارند که می‌توانند با پادشاهی یا دو تخت‌خواب شکل بگیرند و این ویژگی را برای یوگا و همچنین retreats و یا تعطیلات گروهی فراهم کنند.

ویلا کریستال به وسیله درختان paddies و درختان نخل بلند احاطه شده‌است و آن را یک جو آرام و کاملا طبیعی می‌دهد. این غرفه‌های ظریف در کنار آثار هنری و عتیقه‌جات سنتی اندونزی، چوب‌های مرغوب و کف سنگی را بازیافت می‌کنند.

سلامت یک تمرکز کلیدی در اینجا است، بنابراین مهمانان می‌توانند در درمان‌های پزشکی آرامش‌بخش، غذاهای سالم با مواد اولیه از کشاورزان محلی، کلاس‌های یوگا، و آب فیلتر شوند و از طریق سیستم اسمز معکوس فیلتر شوند و دوباره در یک اتاق بلورین amethyst قرار بگیرند. در سراسر ویلای یک کریستال طبیعی متعدد از مجموعه گسترده مالکان وجود دارد.

ویلا بلور یکی از اتاق‌های بزرگ زندگی است که در سه طرف باز است و روبروی استخرشیشه ای شنا قرار دارد. برای یک طرف شما یک منطقه راحتی با مبل C شکل و بالش‌های بزرگی دارید که می‌تواند برای نشستن بیشتر روی زمین مورد استفاده قرار گیرد. از طرف دیگر یک میز چوبی بلند چوبی وجود دارد که می‌تواند تا ۱۰ نفر را در بر بگیرد. در پشت محل زندگی یک آشپزخانه کاملا مجهز وجود دارد.
استخر زیبای ویلای لوکس کریستال
باشگاه ورزشی رز در یک غرفه جداگانه قرار دارد و دو میز ماساژ برای درمان‌های دارویی تکی یا زوج دارد. روانپزشکان کارآموز برای ارائه درمان از جمله ماساژ دادن، پرستاری از بدن، و حمام گل aromatherapy در تماس هستند. این غرفه همچنین یک رستوران آب‌میوه و سرویس‌های بهداشتی دارد. در کنار محل چشمه‌های آب‌گرم، یک shala یوگای بزرگ با الوار از یک قایق ماهیگیری ۳۰۰ ساله که از یک باتلاق در جاوا بیرون کشیده شده‌بود، ساخته شده‌است. یوگا yoga، مشرف به paddies برنج است و پشه‌بند بنفش برای راحتی بیشتر دارد.
ویلای Crystal بیشتر مکان استوایی خود را با فضای باغ وسیع و decks که نظراتی از مزارع برنج و جنگل را می‌دهد، تشکیل می‌دهد. استخر شنا نقطه کانونی اصلی است و توسط چمن‌های خانگی و a با loungers و چترها احاطه شده‌است. شاید جذاب‌ترین ویژگی این باشد که سنگریزه و کوارتز تا جلوی چشمه آب‌معدنی پیدا شود. این مارپیچ شامل یک شنی است که مسیر خود را در اطراف کریستال‌های کوارتز تشکیل می‌دهد. مهمان ها می‌توانند راه را برای تحریک نقاط فشاری و فشاری بر روی پا پیاده کنند.
استخر زیبای ویلای لوکس کریستال
اتاق اصلی، تم پل تارا نام دارد و در جایگاه مخصوص خودش قرار دارد و فقط چند قدم دورتر از روی عرشه و استخر قرار دارد. دو تن از دیوارها از شیشه سقف تا سقف برای بازدید از جنگل‌های گرمسیری استفاده می‌کنند. این سوئیت دارای تختی با اندازه پادشاه بر روی یک سکوی چوبی بزرگ و یک حمام دنج و راحت است که در گوشه پنجره قرار دارد و حمام ensuite با دوش حمام داخلی و حمام در فضای باز توسط heliconias احاطه شده‌است

مجموعه‌های مهمان باقی مانده پس از کریستال‌های شفا نامیده می‌شوند و همه تخت‌های پادشاهی دارند که می‌توانند به صورت دوقلو تبدیل شوند. The و Citrine Citrine در طرف مقابل استخر از مجموعه اصلی قرار دارند و حمام اشتراکی با حمام al دارند و این گزینه مناسبی برای خانواده‌هایی با کودکان و یا دوستانشان هستند که با هم سفر می‌کنند. مجموعه‌های carnelian و Celestite در هر دو طرف غرفه زندگی قرار دارند و هر کدام دارای حمام‌های خاص خود هستند. سپس دو خانه ییلاقی در پشت ملک همراه با kitchens کوچک و حمام ensuite وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید درمورد ساخت استخر شیشه ای با کارشناسان ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.  02155958384    09205958384
جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟