آکوا سرویس

استخر شیشه ای بی نهایت در ویلای ساحلی

استخر شیشه ای بی نهایت در ویلای ساحلی

امروزه استخر شیشه ای در ویلا ها و باغ ها بسیار پرطرفدار است. بطوریکه اگر در یکی از باغ و ویلا های لوکس خبری از استخر های شیشه ای نباشد، در اینصورت بخشی از زیبایی ویلا کاسته شده است.حال باید همیشه به این نکته توجه داشته باشیم که معماری و طراحی سازه ویلا و باغ کاملا به ظاهر و مکان استخر شیشه ای بستگی دارد.

ما باید توسط مهندس مربوطه به گونه ای استخر شیشه ای در ویلا را طراحی کنیم تا جلوه زیادی داشته باشد و به زیبایی مجموعه بیافزاید.بارها شده که ویلا و باغ ها توسط افراد کم تجربه ساخته شده و با وجود هزینه های سرسام آور که در پروژه انجام شده است در نهایت به نتیجه ی مطلوبی نرسیده اند و بسیاری از المان های خاص پروژه به دلیل طراحی نادرست از دید مهمان ها و یا اعضای خانواده پنهان شده اند.

استخر شیشه از در ویلا از آن دسته المان هایی است که به دلیل جدید و مدرن بودن و هزینه های بالا، باید به نحوی طراحی شود تا در مکان های کلیدی پروژه قرار بگیرد و زیبایی خود را به اعضای خانواده و مهمان ها نشان دهد.

استخر شیشه ای بی نهایت

امروزه با وجود افزایش امکانات رفاهی در میان مردم، داشتن استخر شنا در ویلاها و یا ساختمان های مسکونی یک امری حیاتی است. بسیاری از استخر به منزله ی ورزش استفاده میکنند و آن را در برنامه روزانه و یا هفتگی خود قرار میدهند. اما در کنار دید ورزشی نسبت به شنا، تعدادی از افراد برای گذراندن اوقات فراغت، تفریح و یا حتی درمان بیماری های خود به استخر ها مراجعه می کنند.پس متوجه میشویم که امروزه استفاده از استخر به دلیل وجود نیاز های مختلف در میان مردم امری حیاتی است.

حال باید نظر شما را به این نکته جلب کنیم که با وجود پیشرفت در تمامی حوزه های تکنولوژی و رفاهی در میان مردم، آیا در حوزه ساخت استخر و تجهیزات وابسته به آن نیز نسبت به گذشته تغییراتی ایجاد شده است ؟پاسخ به این سوال قطعا بله است.

در گذشته ساخت استخر های تفریح در مشهد با استفاده از تجهیزات ساده ای مانند لوله کشی هایی برای تخلیه، ورود آب سرد و فاضلاب و… انجام می شد.اما اکنون هم جهت با پیشرفت های به دست آمده در زمینه ی تجهیزات و تاسیسات ارائه شده برای ساخت استخر شیشه ای در ایران نیز دارای مزایا و ویژگی های خاصی بوده و پاسخگوی توقعات افراد هستند.

استخر شیشه ای بی نهایت

ویلا

به ویلای Waringin، یکی از پنج خانه مجلل در ملک Pantai لیما خوش آمدید. این ویلای ساحلی ۶ خوابه بر روی دو ساختمان پخش شده‌است، به این معنی که گروه‌ها و خانواده‌ها می‌توانند در اینجا در آسایش باشند. و برای گروه‌های بزرگ‌تر در حال برنامه‌ریزی برای عروسی، عقب‌نشینی یا فرار شرکتی، کل ملک Pantai لیما را می توان برای مجموعا ۲۶ اتاق اجاره کرد.

ویلا Waringin که در روستای سنتی Balinese واقع در Pererenan واقع شده‌است، به همراه scads فضایی که در کنار دریا واقع شده‌است، مناظر و مناظر را به همراه دارد. معماری اینجا ترکیبی از شکوه استعماری و افسون Balinese است، و اتاق‌ها با لهجه‌های چوبی ثروتمند، پنجره‌های بزرگ و دره‌ای کشویی و تماس‌های مدرن مانند تلویزیون‌های LCD، اسکله‌ها، تهویه مطبوع و لوازم آرایشی هرمس وجود دارد.

استخر شیشه ای بی نهایتدر آنجا یک باغ لبریز از درختان frangipani معطر، نخل پیچ‌وتاب دار، و چمن‌های سبز رنگ پیدا خواهید کرد، و این استخر پر زرق و برق با جکوزی ساحلی و یک بسته ماساژ وجهی باز است. علاوه بر این، شما می‌توانید ساحل خالی را در جلوی ملک تماشا کنید و ماهیگیران را تماشا کنید که در صبح کار خود را انجام می‌دهند یا پیاده‌روی در غروب آفتاب بر روی شن‌های نرم آتش فشانی را تماشا می‌کنند.

استخر شیشه ای بی نهایتبه طبقه همکف عمارت اصلی ویلا Waringin بروید و خودتان را در سالن مجلل و پر زرق و برق با کف چوبی صاف، مبلمان نرم، و آثار عتیقه گران‌قیمت و عتیقه آشنا خواهید کرد. در یک طرف میز شام چوبی بلندی با صندلی‌های rattan وجود دارد که می‌تواند ۱۰ نفر را روی هم جای دهد، و در قسمت جلو یک تراس پر از گل و روی کاناپه و یک تراس که مشرف به استخر و اقیانوس است قرار دارد. کف زمین نیز یک آشپزخانه کاملا مجهز دارد، مطالعه‌ای با یک نمایش فیلم قابل جمع قابل جمع، کتابخانه دی وی دی و مجموعه‌ای از کتاب‌ها و یک حمام مهمان.

استخر شیشه ای بی نهایتباغ‌های ویلا Waringin واقعا تماشایی هستند، با یک استخر ۲۰ متری و استخر کوچک بچه که توسط عرشه‌های چوبی احاطه شده‌اند، زمین چمن سبز برای بازی فوری فوتبال یا برچسب، یک بسته غذا خوری پوشیده با یک میز و صندلی و جکوزی در کنار ماسه و دریا. علاوه بر این، مهمانان می‌توانند از سالن تنیس مشترک، سالن ورزش و سمینار در ملک Pantai لیما لذت ببرند.

استخر شیشه ای بی نهایت
از پله‌های چوبی طبقه بالا بروید و به طبقه فوقانی طبقه بالا بروید، هر کدام یک تخت‌خواب پرده‌دار با پنجره‌های بزرگ که مشرف به اقیانوس است، و یک حمام با یک حمام و حمام با یک حمام مس و یک حمام باران در هوای آزاد. این اتاق‌ها همچنین یک ایوان چوبی بزرگ با صندلی‌های راحتی، کاناپه و یک ننو تنها دارند.
این باغ در ویلای Villa چهار اتاق‌خواب با دو تخت‌خواب دو تخت‌خواب و یک تخت‌خواب دو تخت‌خواب قرار دارد. این اتاق‌ها دارای کف چوبی و اثاثیه، کاره‌ای هنری سنتی، و حمام ensuite با terrazzo bathtubs و رگبار باران در هوای آزاد هستند. در طبقه همکف عمارت باغ، یک اتاق آب‌گرم مخصوص پیدا خواهید کرد که برای ماساژ دادن ماساژ دهنده، ماساژ دادن، pedicures، و غیره کامل است.
استخر شیشه ای بی نهایت

تیم آکوا، با تجربه ی زیاد در این سازه ها و داشتن متخصصین و مهندسان خبره، میتواند بهترین انتخاب شما برای داشتن یک استخر شیشه ای متفاوت و زیبا با بهترین قیمت باشد.

شماره تماس جهت بازدید و کارشناسی: 09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟