آکوا سرویس

استخر شیشه ای بی نهایت در ویلای مدرن

استخر شیشه ای بی نهایت در ویلای مدرن

امروزه استخر شیشه ای در ویلا ها و باغ ها بسیار پرطرفدار است. بطوریکه اگر در یکی از باغ و ویلا های لوکس خبری از استخر های شیشه ای نباشد، در اینصورت بخشی از زیبایی ویلا کاسته شده است.حال باید همیشه به این نکته توجه داشته باشیم که معماری و طراحی سازه ویلا و باغ کاملا به ظاهر و مکان استخر شیشه ای بستگی دارد.ما باید توسط مهندس مربوطه به گونه ای استخر شیشه ای در ویلا را طراحی کنیم تا جلوه زیادی داشته باشد و به زیبایی مجموعه بیافزاید.

بارها شده که ویلا و باغ ها توسط افراد کم تجربه ساخته شده و با وجود هزینه های سرسام آور که در پروژه انجام شده است در نهایت به نتیجه ی مطلوبی نرسیده اند و بسیاری از المان های خاص پروژه به دلیل طراحی نادرست از دید مهمان ها و یا اعضای خانواده پنهان شده اند. استخر شیشه از در ویلا از آن دسته المان هایی است که به دلیل جدید و مدرن بودن و هزینه های بالا، باید به نحوی طراحی شود تا در مکان های کلیدی پروژه قرار بگیرد و زیبایی خود را به اعضای خانواده و مهمان ها نشان دهد.

ساخت استخر شیشه ای در ایران امروزه به یک کالای خیلی لوکس و مدرن در خانه های جدید تبدیل شده است و اکثر معماران و سازنده ها ترجیح می دهند در صورتی که مالک بتواند از پس هزینه های مالی پروژه بر بیاید برای زیبایی کار خود این استخر زیبا را پیاده سازی نمایند.

استخر شیشه ای

ضرورت ساخت استخر در منازل و ویلا

امروزه با وجود افزایش امکانات رفاهی در میان مردم، داشتن استخر شنا در ویلاها و یا ساختمان های مسکونی یک امری حیاتی است. بسیاری از استخر به منزله ی ورزش استفاده میکنند و آن را در برنامه روزانه و یا هفتگی خود قرار میدهند. اما در کنار دید ورزشی نسبت به شنا، تعدادی از افراد برای گذراندن اوقات فراغت، تفریح و یا حتی درمان بیماری های خود به استخر ها مراجعه می کنند.

پس متوجه میشویم که امروزه استفاده از استخر به دلیل وجود نیاز های مختلف در میان مردم امری حیاتی است.حال باید نظر شما را به این نکته جلب کنیم که با وجود پیشرفت در تمامی حوزه های تکنولوژی و رفاهی در میان مردم، آیا در حوزه ساخت استخر و تجهیزات وابسته به آن نیز نسبت به گذشته تغییراتی ایجاد شده است ؟پاسخ به این سوال قطعا بله است.در گذشته ساخت استخر های تفریح در ایران با استفاده از تجهیزات ساده ای مانند لوله کشی هایی برای تخلیه، ورود آب سرد و فاضلاب و… انجام می شد.

اما اکنون هم جهت با پیشرفت های به دست آمده در زمینه ی تجهیزات و تاسیسات ارائه شده برای ساخت استخر شیشه ای در ایران نیز دارای مزایا و ویژگی های خاصی بوده و پاسخگوی توقعات افراد هستند.

استخر شیشه ای

ویلا

ویلا Issi (Budi Pradono معمار برنده جایزه، از نوع خود می‌باشد. طراحی فوق‌العاده مدرن شامل یک مجسمه فلزی پیچیده در اطراف ویلایی است که برای ایجاد سایه و الگوهای ظریف نور در اتاق‌های فوقانی، و یک عرشه پل چوبی که از طبقه بالا در بالای استخر کشیده می‌شود که به سادگی جلسات suntanning و کوکتل غروب را به صدا در می‌آورد. علاوه بر این، آثار هنری معاصر هستند و اثاثیه خانه شیک و راحت هستند و این باعث می‌شود که این جا به خوبی از عمل Seminyak برداشته شود.

استخر شیشه ای

عبور از دروازه ویلا Issi دشوار است و با طراحی لبه برش به سرعت انجام نمی‌شود. این استخر ۲۵ متری در برابر چمن سبز و درختان کهن frangipani قرار گرفته و پشت آن بر روی عرشه چوبی و دیواره‌ای سنگی سفید و مجسمه فلزی ساختمان اصلی قرار گرفته‌است. در طرف دیگر باغ، غرفه مهمان شیک و سالن پیاده‌روی تنها را پیدا خواهید کرد.

استخر شیشه ای
مکان ویلا Issi” نیز یک نقاشی بزرگ است، چون شما تنها چند دقیقه از بهترین مغازه‌های بالی، اسپا، رستوران‌ها، بارها و ساحل لذت می‌برید، با این حال هنوز در بن‌بست آرامی هستید که باعث می‌شود احساس کنید که پناه‌گاه امن و آرامی خود را دارید. اگر چه چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن در خانه شما وجود دارد، ممکن است فقط خودتان را بیابید که تمام اوقات خود را با خانواده و دوستانتان در barbecues باغ، مهمانی‌های استخر و مسابقات دوی ماراتن در خانه شیک خود صرف کنید.
استخر شیشه ای
طبقه همکف عمارت اصلی ویلا Issi با کاناپه‌های نرم، صندلی‌های نرم، فرش zebra، آثار هنری منحصر به فرد، یک تلویزیون ۵۵ اینچی، دی وی دی و سیستم صدا بوز که speakers در سراسر ویلا و باغ تشکیل شده‌اند، دارد. دره‌ای شیشه‌ای کشویی را باز کنید و با میز چوبی بلند خود به مدت ۱۰ سال وارد اتاق غذا خوری شوید، و آشپزخانه هنری که در آن آشپز dedicated هر چیزی را که به آن نیاز دارید، برای شما آماده خواهد کرد. همه اتاق‌های طبقه همکف دارای دره‌ای شیشه‌ای سقف تا سقف هستند که می‌تواند برای تهویه مطبوع و یا خلوت کردن یا باز کردن در نسیم ملایم بسته شود.
استخر شیشه ای
اتاق‌خواب اصلی در طبقه بالای ساختمان اصلی است و در یک طرح رنگ سیاه و سفید با چوب ساج طراحی شده‌است. این اتاق یک تخت‌خواب پادشاه، یک ناحیه لباس و یک حمام آفتاب terrazzo خاکستری با یک حمام بزرگ و حمام داخلی و سرپوشیده دارد. از پل چوبی روی استخر بروید تا با یک تخت‌خواب، میز و حمام ensuite همراه با بارانی از باران به اتاق مطالعه بروید.
استخر شیشه ای
از باغ، راه خود را از کنار استخر سبز زمردی، میز غذاخوری باز برای ساعت هشت و منقل آتش درست کنید، و به غرفه مهمان ها خواهید رسید. در اینجا دو دستگاه یک‌سان با کف چوبی ساج، تخت‌خواب شاه و حمام باغ ensuite با رگبار باران و باران خواهید یافت. این اتاق‌ها با ایوانی با daybeds و beanbags بسته شده‌اند و یک باشگاه سرپایی در کنار غرفه مهمان وجود دارد.
استخر شیشه ای
آب و هوای بالی به زندگی در فضای باز می‌پردازد و فضای زیادی برای لذت بردن از سبک زندگی استوایی در ویلا Issi از جمله یک باغ تمیز و یک استخر ۲۵ متری وجود دارد. برای یک ناهار خوری راحت، بیشتر از جشن کباب در باغ با صندلی برای هشت و یک کباب پزی که در بالای آن قرار داشت، نیست
استخر شیشه ای
جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟