آکوا سرویس

استخر شیشه ای مدرن در ویلای شمال

استخر شیشه ای مدرن در ویلای شمال

امروزه استخر شیشه ای در ویلا ها و باغ ها بسیار پرطرفدار است. بطوریکه اگر در یکی از باغ و ویلا های لوکس خبری از استخر های شیشه ای نباشد، در اینصورت بخشی از زیبایی ویلا کاسته شده است.حال باید همیشه به این نکته توجه داشته باشیم که معماری و طراحی سازه ویلا و باغ کاملا به ظاهر و مکان استخر شیشه ای بستگی دارد.ما باید توسط مهندس مربوطه به گونه ای استخر شیشه ای در ویلا را طراحی کنیم تا جلوه زیادی داشته باشد و به زیبایی مجموعه بیافزاید.

بارها شده که ویلا و باغ ها توسط افراد کم تجربه ساخته شده و با وجود هزینه های سرسام آور که در پروژه انجام شده است در نهایت به نتیجه ی مطلوبی نرسیده اند و بسیاری از المان های خاص پروژه به دلیل طراحی نادرست از دید مهمان ها و یا اعضای خانواده پنهان شده اند. استخر شیشه از در ویلا از آن دسته المان هایی است که به دلیل جدید و مدرن بودن و هزینه های بالا، باید به نحوی طراحی شود تا در مکان های کلیدی پروژه قرار بگیرد و زیبایی خود را به اعضای خانواده و مهمان ها نشان دهد.

ساخت استخر شیشه ای در ایران امروزه به یک کالای خیلی لوکس و مدرن در خانه های جدید تبدیل شده است و اکثر معماران و سازنده ها ترجیح می دهند در صورتی که مالک بتواند از پس هزینه های مالی پروژه بر بیاید برای زیبایی کار خود این استخر زیبا را پیاده سازی نمایند.

استخر شیشه ای

ضرورت ساخت استخر در منازل و ویلا

امروزه با وجود افزایش امکانات رفاهی در میان مردم، داشتن استخر شنا در ویلاها و یا ساختمان های مسکونی یک امری حیاتی است. بسیاری از استخر به منزله ی ورزش استفاده میکنند و آن را در برنامه روزانه و یا هفتگی خود قرار میدهند. اما در کنار دید ورزشی نسبت به شنا، تعدادی از افراد برای گذراندن اوقات فراغت، تفریح و یا حتی درمان بیماری های خود به استخر ها مراجعه می کنند.

پس متوجه میشویم که امروزه استفاده از استخر به دلیل وجود نیاز های مختلف در میان مردم امری حیاتی است.حال باید نظر شما را به این نکته جلب کنیم که با وجود پیشرفت در تمامی حوزه های تکنولوژی و رفاهی در میان مردم، آیا در حوزه ساخت استخر و تجهیزات وابسته به آن نیز نسبت به گذشته تغییراتی ایجاد شده است ؟پاسخ به این سوال قطعا بله است.در گذشته ساخت استخر های تفریح درایران با استفاده از تجهیزات ساده ای مانند لوله کشی هایی برای تخلیه، ورود آب سرد و فاضلاب و… انجام می شد.

اما اکنون هم جهت با پیشرفت های به دست آمده در زمینه ی تجهیزات و تاسیسات ارائه شده برای ساخت استخر شیشه ای در ایران نیز دارای مزایا و ویژگی های خاصی بوده و پاسخگوی توقعات افراد هستند.

استخر شیشه ای

ویلا

ویلا Adasa یک ویلای لوکس شیک و شیک است که به راحتی می‌تواند به ۶ بزرگ‌سال برسد و آن را برای خانواده‌هایی با کودکان، گروه‌های دوستان یا زوج‌هایی که به دنبال فضا و انزوا در قلب of هستند، سپری کند. ما از توجه به جزئیاتی که در اینجا از ویژگی‌های آب سنگی باستانی گرفته تا بالش‌های پر جنب و جوش پوشیده شده‌است، خوشمان می‌آید. اگر به دنبال یک پایگاه خانگی شیک در جنوب بالی هستید، ویلا Adasa یک انتخاب ایده‌آل است.

استخر شیشه ای

همانطور که از در ورودی Villa ویلا Adasa با دست mudra its عبور می‌کنید، به باغ‌های زیبا آراسته شده با سه ساختمان متصل شده در زیر مجموعه کاشی‌های سنگی سبز وارد می‌شوید. ویژگی‌های سنتی Balinese مانند alang alang، shingles ironwood و ستون‌های سنگی Palimanan، و تزیینات ورودی چشم شامل نقاشی‌های سیاه و سفید از دهه‌های ۱۹۳۰، ترکی و تبتی و daybeds بزرگ با بالش‌های نرم است.

استخر شیشه ای 
مهمان ها می‌توانند در حالی که در کنار استخر چرت می‌زنند، چرت می‌زنند، در حالی که بر روی عرشه خصوصی سقف استراحت می‌کنند، به تماشای فیلم‌های روی تلویزیون HD در جایگاه نشیمن یک طرفه و یا در هر یک از اتاق‌خواب‌ها نگاه می‌کنند، و در حالی که بر روی غذاهای دریایی خوش‌مزه که توسط the با استعداد تهیه می‌شود غذا می‌خورند. غروب آفتاب یک اجبار در بار recycled است که به استخر مشرف است و شیب در آب سرد زیر ستارگان برای پایان کامل به یک روز عالی دیگر بالی است.
استخر شیشه ای 
غرفه اصلی و سالن غذا در ویلا Adasa با fishponds و فواره‌های آبی قل‌قل می‌جوشد، و دارای سقف‌های بلند، کف پارکت، کاناپه‌های comfy راحت و یک میز غذاخوری است که می‌تواند ۸ نفر را در صندلی‌های حصیری cushioned جای دهد. فضا یک طرف باز است تا به نسیم و نور اجازه جریان در آن را بدهد، و نظراتی را در مورد استخر و باغ ارایه می‌دهد. همچنین یک دستگاه تلویزیون HD و دی وی دی و یک سیستم استریو Sonos وجود دارد که شما می‌توانید با گوشی موبایل یا لب تاپ خود کنترل کنید.
استخر شیشه ای
اتاق‌خواب ارباب کل طبقه بالا را اشغال کرده‌است و با یک حمام به اندازه یک پادشاه با یک حمام goosedown، یک اتاق مطالعه و دی وی دی و حمام ensuite با یک وان حمام، حمام قدم زدن و یک پنجره به بیرون از مقدس‌ترین volcano بالی، کوه Agung، به خود می‌بالد.
استخر شیشه ای
در بخش اتاق‌خواب، دو اتاق‌خواب مهمان در کف زمین قرار دارند که هر کدام مستقیما به سمت استخر و باغ باز می‌شوند، تخت‌های پادشاهی که می‌توانند به دو تخت‌خواب، HD و دی وی دی و حمام ensuite با باغ‌های walled زیبایی تبدیل شوند.
فراتر از استخر، یک ساختمان سقف دار وجود دارد که آشپزخانه مدرن و اتاق‌های کارکنان و همچنین کرکره‌های چوبی شسته شده سفید را نشان می‌دهد که برای آشکار کردن بار باز هستند. این جایی است که شما می‌توانید اسنک، ناهار سبک و کوکتل تهیه‌شده توسط سر آشپز خانه خود را بردارید و توسط butlers شخصی خود خدمت کنید.
استخر شیشه ای
در نهایت، استخر جایی است که احتمالا بیشتر وقت خود را در آنجا سپری خواهید کرد چون آب خنک، تمیز و خوشامد گویی است، the با اندازه شاه و جمعیت انبوهی از بالش‌های نرم و آرام، و استراحت راحت sun در چمن با چترهای سفید با سلیقه به مدت کمی سایه.
جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟