آکوا سرویس

استخر شیشه ای مدرن در ویلای لوکس

استخر شیشه ای مدرن در ویلای لوکس

امروزه استخر شیشه ای در ویلا ها و باغ ها بسیار پرطرفدار است. بطوریکه اگر در یکی از باغ و ویلا های لوکس خبری از استخر های شیشه ای نباشد، در اینصورت بخشی از زیبایی ویلا کاسته شده است.حال باید همیشه به این نکته توجه داشته باشیم که معماری و طراحی سازه ویلا و باغ کاملا به ظاهر و مکان استخر شیشه ای بستگی دارد.ما باید توسط مهندس مربوطه به گونه ای استخر شیشه ای در ویلا را طراحی کنیم تا جلوه زیادی داشته باشد و به زیبایی مجموعه بیافزاید.

بارها شده که ویلا و باغ ها توسط افراد کم تجربه ساخته شده و با وجود هزینه های سرسام آور که در پروژه انجام شده است در نهایت به نتیجه ی مطلوبی نرسیده اند و بسیاری از المان های خاص پروژه به دلیل طراحی نادرست از دید مهمان ها و یا اعضای خانواده پنهان شده اند.استخر شیشه از در ویلا از آن دسته المان هایی است که به دلیل جدید و مدرن بودن و هزینه های بالا، باید به نحوی طراحی شود تا در مکان های کلیدی پروژه قرار بگیرد و زیبایی خود را به اعضای خانواده و مهمان ها نشان دهد.

ساخت استخر شیشه ای در ایران امروزه به یک کالای خیلی لوکس و مدرن در خانه های جدید تبدیل شده است و اکثر معماران و سازنده ها ترجیح می دهند در صورتی که مالک بتواند از پس هزینه های مالی پروژه بر بیاید برای زیبایی کار خود این استخر زیبا را پیاده سازی نمایند.

استخر شیشه ای مدرن در ویلای لوکس

ضرورت ساخت استخر در منازل و ویلا

امروزه با وجود افزایش امکانات رفاهی در میان مردم، داشتن استخر شنا در ویلاها و یا ساختمان های مسکونی یک امری حیاتی است. بسیاری از استخر به منزله ی ورزش استفاده میکنند و آن را در برنامه روزانه و یا هفتگی خود قرار میدهند. اما در کنار دید ورزشی نسبت به شنا، تعدادی از افراد برای گذراندن اوقات فراغت، تفریح و یا حتی درمان بیماری های خود به استخر ها مراجعه می کنند.

پس متوجه میشویم که امروزه استفاده از استخر به دلیل وجود نیاز های مختلف در میان مردم امری حیاتی است.حال باید نظر شما را به این نکته جلب کنیم که با وجود پیشرفت در تمامی حوزه های تکنولوژی و رفاهی در میان مردم، آیا در حوزه ساخت استخر و تجهیزات وابسته به آن نیز نسبت به گذشته تغییراتی ایجاد شده است ؟پاسخ به این سوال قطعا بله است.در گذشته ساخت استخر های تفریح در ایران با استفاده از تجهیزات ساده ای مانند لوله کشی هایی برای تخلیه، ورود آب سرد و فاضلاب و… انجام می شد.

اما اکنون هم جهت با پیشرفت های به دست آمده در زمینه ی تجهیزات و تاسیسات ارائه شده برای ساخت استخر شیشه ای در ایران نیز دارای مزایا و ویژگی های خاصی بوده و پاسخگوی توقعات افراد هستند.

استخر شیشه ای مدرن در ویلای لوکس

ویلا

تنها چند قدم از ساحل و انبوه گالری‌های هنری، بوتیک‌های، رستوران‌ها و کافه‌های of ویلا Jajaliluna است که یک ایده‌آل برای خانواده‌ها یا گروه‌های دوستان است. این ویلای لوکس چهار خوابه با زندگی در فضای داخلی و فضای باز سازگار است و جاه‌ای زیادی برای بازی در یک ساختمان دو طبقه شیک و شیک را پیشنهاد می‌دهد که اتاق‌های هوای آزاد را در بر می‌گیرد، و کم‌تر از سه فضای باز سرد در اطراف استخر آبی aquamarine وجود ندارد.

استخر شیشه ای مدرن در ویلای لوکس

از میان دیواره‌ای پوشیده از تاک ویلا Jajaliluna عبور می‌کند و شما خود را در یک حیاط پر سایه پیدا می‌کنید که در آن یک استخر آبی پر جنب و جوش در میان نمای سفید روشن ساختمان اصلی و بام‌های کاشی خاکستری در غرفه‌های زنده در فضای باز قرار می‌گیرد. هر جا که نگاه می‌کنید، نیمکت‌های بزرگ، loungers و تخت‌های روز با صدای خنثی بیرون می‌آیند، و شاخ و برگ‌های استوایی و درختان نارگیل به قطرات سبز و سایه می‌افزایند.

استخر شیشه ای مدرن در ویلای لوکس
اولین کاری که احتمالا می‌خواهید انجام دهید این است که شنا کردن به شناگران در استخر و یا استراحت در روی عرشه سنگی Palimanan در نور خورشید و یا در نور دایره‌ای در سایه را کاهش دهید. شام همگی در حدود باربی کیو در تراس در فضای باز است که تهیه‌شده و توسط سرآشپز خصوصی شما سرو می‌شود. سپس می‌توانید از انتخاب شبانه در Seminyak یا اقامت در یک فیلم در جلوی تلویزیون قبل از بازنشستگی به اتاق خنک کولر استفاده کنید.
استخر شیشه ایاستخر شیشه ای مدرن در ویلای لوکس
غرفه دو طبقه Jajaliluna دو محل زندگی را نشان می‌دهد که در آن مهمانان می‌توانند استراحت و استراحت کنند. سالن طبقه پایین به طور گسترده بر روی یک عرشه چوبی در حاشیه استخر قرار دارد اما می‌تواند در آب و هوای نامساعد بسته شود. با کاشی‌های سرد terrazzo، پنکه سقفی، کاناپه راحتی و صندلی‌های راحتی راحت، این بهترین مکان برای نشستن و لذت بردن از موسیقی مورد علاقه شما بر روی سیستم صوتی دنون است. در قسمت عقب سالن، یک باغ کوچک محصور با یک دیوار آبشاری وجود دارد که محیط آرامش‌بخش را ایجاد می‌کند.
استخر شیشه ای مدرن در ویلای لوکس
یک پلکان سنگی Palimanan با balustrade شیشه‌ای به سالن تلویزیون mezzanine منتهی می‌شود. مجهز به مبل چرمی سفید به شکل L شکل، beanbags، پنکه سقفی، یک تلویزیون ماهواره‌ای با صفحه تخت بزرگ، وی دی وی دی و نینتندو وی، این امر باعث ایجاد فضای بسیار بزرگی برای کودکان می‌شود. این اتاق همچنین به بالکن باز می‌شود که مشرف به استخر است.
استخر شیشه ای مدرن در ویلای لوکس
اتاق رسانه‌های این ویلا در یک غرفه تک طبقه ساخته شده‌است که توسط یک سقف پر شده و سقف طاق دار مشخص شده‌است. دره‌ای دو برابر در سه طرف می‌توانند برای لذت بردن از نسیم طبیعی یا بسته شدن به راحتی تهویه مطبوع باز شوند. این فیلم با استفاده از یک تلویزیون ماهواره‌ای ۴۲ اینچی، دی وی دی، جناح دنون و جعبه فیلم، محل لذت بردن از فیلم و استراحت بر روی کاناپه‌های deep است. یک دیوار با قفسه‌های کتاب و قفسه‌های پر شده از کتاب‌ها و مصنوعات چوبی نصب شده‌است، در حالی که دو تصویر برجسته، مجسمه‌های بودا را نشان می‌دهند که روی یک پایه قرار دارند.
استخر شیشه ای
در مقابل اتاق رسانه، در سرتاسر استخر، غرفه طرح آشپزخانه / آشپزخانه باز قرار دارد. آشپزخانه سفید عمدتا با یک کوره فولاد ضد زنگ و اجاق‌گاز، چراغ خوراک‌پزی بزرگ، ماشین قهوه و مایکروویو نصب می‌شود و در حالی که آشپز شام را آماده می‌کند با شش چهارپایه که در آن مهمان می‌تواند بنشینند و کوکتل بخورند. این غرفه همچنین یک انتخاب از مناطق گرمسیری سرد و یا آسایش تهویه مطبوع را ارائه می‌دهد.
استخر درخشان T شکل با کاشی‌های آبی آبی و لاجوردی، نقطه کانونی ویلای را تشکیل می‌دهد و با چراغ‌های recessed برای ایجاد یک محیط شبانه زیبا نصب می‌شود.

تیم آکوا، با تجربه ی زیاد در این سازه ها و داشتن متخصصین و مهندسان خبره، میتواند بهترین انتخاب شما برای داشتن یک استخر شیشه ای متفاوت و زیبا با بهترین قیمت باشد.

شماره تماس جهت بازدید و کارشناسی: 09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟