آکوا سرویس

باید و نبایدهای استخر شیشه ای در پشت بام

باید و نبایدهای استخر شیشه ای در پشت بام

ساخت استخر روی پشت بام کار کوچکی نیست، اما پاداش آن ارزشش را دارد. داشتن منظره ای زیبا و استخری که در آن بتوانید استراحت و استراحت کنید ارزش هر ریال را دارد. با این حال، تعدادی از عوامل و ملاحظات کلیدی وجود دارد که باید قبل از اینکه بتوانید به سمت داشتن استخر روی پشت بام خود حرکت کنید، به خاطر داشته باشید.

مجوز و مجوزهای مناسب را از مقامات محلی دریافت کنید

برای شروع ساخت استخر روی پشت بام، ابتدا باید با مقامات محلی صحبت کنید تا دریابید که آیا می توانید مجوز و مجوز مناسب برای پروژه را دریافت کنید یا خیر.

باید و نبایدهای استخر شیشه ای در پشت بام

برای دریافت پوشش نشت و خسارت، با بیمه صاحب خانه خود تماس بگیرید

قبل از نصب استخر روی پشت بام، باید با شرکت بیمه خانه خود تماس بگیرید تا مطمئن شوید که می توانید از نشت و آسیب احتمالی محافظت کنید. خطر این را می توان با استفاده از یک غشای ضد آب و تخلیه زیر استخر یا آبگرم کاهش داد.

با یک پیمانکار ملاقات کنید تا ببینید آیا ساختمان به تقویت سازه ای نیاز دارد یا خیر

  این احتمال وجود دارد که خانه یا ساختمان شما قبل از ساخت استخر روی پشت بام به تقویت سازه ای نیاز داشته باشد. حتی اگر استخر کوچک‌تری نصب کنید، احتمالاً باید ساختار ساختمان را تقویت کنید، بنابراین باید با یک مهندس و سایر متخصصان کار کنید تا تعیین کنید که سازه شما چقدر بار می‌تواند تحمل کند و بر این اساس آن را تقویت کنید.

  در مورد اندازه و طراحی تصمیم بگیرید

  اندازه سقف شما بر گزینه های طراحی موجود برای استخر پشت بام شما تأثیر می گذارد. نه تنها باید اطمینان حاصل کنید که استخر با فضای پشت بام شما مطابقت دارد، بلکه باید در نظر بگیرید که چه مقدار فضای پاسیو در اطراف استخر می خواهید، چه اشیایی مانند مبلمان یا دکور اطراف استخر را می خواهید، و چند نفر را در نظر بگیرید. شما می خواهید در اطراف استخر قرار بگیرید.

باید و نبایدهای استخر شیشه ای در پشت بام

ضرورت ساخت استخر

استخر بدون سوال کالایی است که زیبایی و اعتبار را به باغ و خانه می بخشد و علاوه بر آن ارزش خانه را غنی می کند، همانطور که قبلاً در مقالات دیگر بیان کردیم. در دنیای بزرگ و متنوع طراحی استخر، استخرهای شیشه ای نقشی معتبر را نشان می دهند و به سمت دنیای لوکس پیش می روند.

امروزه استفاده از استخر به دلیل وجود نیاز های مختلف در میان مردم امری حیاتی است. حال باید نظر شما را به این نکته جلب کنیم که با وجود پیشرفت در تمامی حوزه های تکنولوژی و رفاهی در میان مردم، آیا در حوزه ساخت استخر و تجهیزات وابسته به آن نیز نسبت به گذشته تغییراتی ایجاد شده است ؟پاسخ به این سوال قطعا بله است.در گذشته ساخت استخر های تفریح در ایران با استفاده از تجهیزات ساده ای مانند لوله کشی هایی برای تخلیه، ورود آب سرد و فاضلاب و… انجام می شد.

اما اکنون هم جهت با پیشرفت های به دست آمده در زمینه ی تجهیزات و تاسیسات ارائه شده برای ساخت استخر شیشه ای در ایران نیز دارای مزایا و ویژگی های خاصی بوده و پاسخگوی توقعات افراد هستند.

  به استخر روی پشت بام علاقه دارید؟

  اینها برخی از مواردی است که باید قبل از شروع پروژه خود در نظر داشته باشید. در برخی موارد، ممکن است متوجه شوید که یک استخر شنا در زمین یا آبگرم سفارشی گزینه بهتری برای شما است. ایده شما هر چه باشد، ما می توانیم به تبدیل دیدگاه شما به واقعیت کمک کنیم. ما در آکوا سرویس در استخرها و اسپاهای روی پشت بام تخصص داریم و می توانیم به شما در طراحی استخر روی پشت بام که همیشه آرزویش را داشتید کمک کنیم. اگر آماده انجام مراحل بعدی هستید، برای اطلاعات بیشتر به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

باید و نبایدهای استخر شیشه ای در پشت بام

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟