آکوا سرویس

برکه کوی چیست؟

استخرهای کوی را می توان به عنوان “استخرهای شنا برای کوی” یا به سادگی آکواریوم ماهی بزرگ در نظر گرفت. هیچ سنگ، شن، یا گیاهان آبزی در حوضچه وجود ندارد که به طور بالقوه به کوی آسیب برساند. برکه کوی با اضلاع مستقیم رو به پایین (بدون پله) ساخته شده است تا از ورود شکارچیان به داخل برکه و تلاش برای تهیه غذا از کوی جلوگیری کند.

حوض کوی حداقل عمق 4’، معمولاً 5′-6′ عمق دارد، اما می تواند بسیار عمیق تر نیز باشد. همچنین می تواند از فناوری هوادهی خارجی Bubble-Less™ برای مشاهده واضح و بدون مانع از Koi برخوردار باشد.

برکه کوی چیست؟

یک برکه کوی می‌تواند آبشار داشته باشد، اما در بیشتر موارد، آبشارها مانند آبشارهایی که در برکه‌های باغ آبی، برکه‌های هیبریدی یا برکه‌های کراس اوور یافت می‌شوند، بخشی از سیستم تصفیه نیستند.

استخر کوی یک آیتم «منظره» مانند برکه‌های باغ آبی، برکه‌های ترکیبی، یا برکه‌های متقاطع™ نیست، بلکه بیشتر یک استخر یا مخزن ماهی بزرگ است که به‌طور خاص برای نگهداری کوی طراحی شده است.

استخرهای Koi از نظر بیولوژیکی و میکرو با فیلترهای بسیار کارآمد و آسان برای تمیز کردن HydroBead Vortex™، همراه با کفگیرهای حوضچه HydroClean™، زهکش های پایین و پیش فیلترهای تخلیه پایین HydroSieve™ فیلتر شده اند که وظایف فیلتر مکانیکی را انجام می دهند.

اکسیژن برای حوض کوی توسط یک سیستم هوادهی تامین می شود و آب با پمپ خارجی پمپاژ می شود. هیچ دستگاه برق فشار قوی در آب نیست.

آیا برکه کوی دارای ویژگی های چشم انداز است؟

برکه‌های کوی «ویژگی‌های منظره» مانند حوضچه‌های باغ آبی، برکه‌های ترکیبی یا برکه‌های کراس اوور در نظر گرفته نمی‌شوند . در عوض، حوض کوی یک ساختار “رسمی” در داخل چشم انداز مانند یک استخر شنا است. حوضچه های کوی را می توان مانند سایر حوضچه ها به طور کامل زیر زمینی ساخت و یا می توان آنها را به صورت جزئی زیر زمین و قسمتی از سطح زمین ساخت.

حوض کوی با بتنی، بلوک‌های بتنی یا چوب‌هایی که زمین را «خارج» حوض نگه می‌دارند، ساخته می‌شود و دارای آستر لاستیکی، بتن یا آستر پلی اوره است که آب را «داخل» حوض نگه می‌دارد. محوطه سازی را می توان تا برکه کوی و بر روی آن قرار داد. نگهداری از استخرهای کوی بسیار آسان است.

برکه کوی چیست؟

حوضچه های کوی چقدر به تعمیر و نگهداری نیاز دارند؟

نگهداری از کوی پاند فقط چند دقیقه در هفته طول می کشد. حوض کوی بدون آبشار، حوضچه ای آرام و آرام است که کوی های زیبا در سکوتی سعادتمندانه به اطراف می چرخند. تمام اکسیژن موجود در حوضچه کوی توسط سیستم هوادهی تامین می شود. حوض را می توان در شب با نور زیر آب روشن کرد تا صاحب حوض بتواند کوی زیبا را در شب مشاهده کند.

زهکش پایین و کفگیر حوض به طور مداوم زباله ها و زباله ها را از حوض خارج می کند، بنابراین نیازی به تخلیه آب حوض نیست.

نیترات ها در طول دوره های شستشوی معکوس از آب حذف می شوند. از آنجایی که از آب حوض برای تمیز کردن و شستشوی فیلترهای HydroBead™ Vortex استفاده می شود، آب جدید در حوض با یک دریچه پرکننده آب خودکار در داخل اسکیمر حوض HydroClean جایگزین می شود.

آب در برکه کوی با یک پمپ خارجی به گردش در می آید و سیستم هوادهی اکسیژن را تامین می کند. هر دو واحد خارجی هستند و می توانند در هر مکانی خارج و دور از حوض قرار گیرند. این امر ظاهری تمیز و رسمی به برکه کوی می دهد زیرا واحدهای فیلتراسیون را می توان دور از حوض و خارج از دید قرار داد.

استخرهای کوی تنها با هدف پرورش و نگهداری کوی ساخته شده اند. آنها سبک برکه ای ایده آل برای کسانی هستند که خواهان بهترین و ایمن ترین حوضچه برای کوی محبوب خود هستند.

اعماق حوضچه کوی به کوی اجازه می دهد تا بزرگ و قوی شود. سیستم فیلتراسیون خارجی است، بنابراین می توان به راحتی اندازه آن را با افزایش اندازه یا تعداد کوی افزایش داد. کوی واقعاً “جواهرات شنا” هستند. برکه کوی امن ترین محیط برای نگهداری این جواهرات است.

کجا می توانم برکه کوی را نصب کنم؟

می توان یک حوض کوی را به انواع وسیعی از فضاهای زندگی در فضای باز اضافه کرد، اما چند فاکتور مهم وجود دارد که ابتدا باید در نظر گرفت. برای نصب یک حوض کوی با اندازه کافی باید فضای کافی وجود داشته باشد، بنابراین برخی از حیاط‌های خلوت کوچکتر ممکن است بسیار محدود کننده باشند.

قابلیت دید را نیز در نظر بگیرید. اگر می خواهید حوض کوی را در طرح های بزرگتر فضای باز خود بگنجانید، باید به راحتی قابل مشاهده و در دسترس باشد. فضایی که از قبل تراز باشد و مدام سایه نداشته باشد ایده آل است.

آیا انواع دیگر ماهی ها می توانند در استخر کوی زندگی کنند؟

یکی از بهترین چیزها در مورد قرار دادن در استخر کوی این است که به زیستگاهی مناسب برای انواع زیادی از موجودات آبزی تبدیل می شود. این امکان وجود دارد که کوی با برخی دیگر از ماهی ها مانند ماهی قرمز زندگی کند، اما نه هر نوع ماهی حیاط خلوت. قبل از معرفی یک گونه جدید، لازم است تحقیق کنید که چگونه آن گونه با کوی تعامل می کند و چه نوع نیازهایی برای نگهداری از حوضچه ایجاد می کند.

برکه کوی چیست؟

چگونه اولین برکه کوی خود را شروع کنم؟

اول از همه، باید با برنامه ریزی دقیق شروع کنید. ساخت و نگهداری استخر کوی فرآیند سختی نیست، اما اگر با دقت انجام نشود، سلامت ماهی شما را به خطر می اندازد و سرمایه شما را هدر می دهد. اولین قدم این است که مکان مناسب را انتخاب کنید، سپس اندازه و عمق مورد نظر حوض را تعیین کنید.

سپس محاسبه کنید که در حوضچه کوی چقدر آب خواهد بود. این به شما می گوید که سیستم فیلتراسیون باید چه اندازه باشد. در نهایت، شما باید حوض کوی را بسازید و هر گونه محوطه سازی را در اطراف آن بگنجانید. فقط در این مرحله است که باید ماهی کوی خریداری کنید. در حالت ایده آل، آنها مستقیماً به زیستگاه دائمی خود خواهند رفت.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

02155958384

09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟