آکوا سرویس

بزرگترین و زیباترین استخرهای دنیا

طراحی استخرهای شنا به یک ادعای توریستی و اجتماعی تبدیل شده است که هتل ها یا آپارتمان ها را متمایز می کند و این ویژگی مشخصه ای است که بسیار فراتر از شگفتی اولیه است. بزرگترین و زیباترین استخرهای دنیا مانند مجموعه آسمان‌خراش Marina Bay Sands در سنگاپور (ترکیب از 3 ساختمان که در بالا با ساختاری قایق‌شکل و یک استخر بی‌نهایت به هم می‌رسند) به یکی از شناخته‌شده‌ترین نقاط شهر تبدیل شده‌اند.

زیباترین استخرهای جهان همه چشم ها را به خود جلب می کند و مورد آرزوی همه مسافران است. در عصر شبکه‌های اجتماعی که رقابت واقعی برای اینکه ببینیم چه کسی می‌تواند اصلی‌ترین عکس‌ها را آپلود کند، راه افتاده است، حمام کردن در یکی از بزرگترین استخرهای جهان و با طراحی فوق‌العاده تجربه‌ای است که نمی‌توانید از دست بدهید.

برخی از این استخرها در مناطقی قرار دارند که مناظر خیره کننده ای را ارائه می دهند، برخی دیگر با احتمال نزدیک شدن به حیوانات عجیب و غریب مانند Crocosaurus Cove در استرالیا بازی می کنند و برخی ما را مجبور می کنند با ایجاد بزرگترین استخر در مورد محدودیت های مهندسی انسان تجدید نظر کنیم. جهان احتمالاً سن آلفونسو دل مار در شیلی است.

استخر سن آلفونسو دل مار (شیلی)

استخر سن آلفونسو دل مار در یکی از چشمگیرترین استراحتگاه های توریستی جهان واقع شده است. این استخر در سال 1372 افتتاح شد و بیش از 1 کیلومتر طول دارد و به 11 ساختمان و 1300 آپارتمان خدمات رسانی می کند.

مشخصه این استخر این است که یک استخر آب شور است که مستقیماً از دریا می آید اما با اکسیژن تحت فشار تصفیه می شود تا شفاف تر و تمیزتر شود. در آن می توانید با راحتی یک استخر شنا، اما با گسترش دریای آزاد، غواصی کنید، موج سواری کنید یا حتی قایقرانی کنید.

بزرگترین و زیباترین استخرهای دنیا

هتل Hacienda Na Xamena (ایبیزا)

این هتل در جزیره مجمع الجزایر بالئاریک دارای 3 استخر با ویژگی های منحصر به فرد است که این هتل را به یکی از محبوب ترین نقاط گردشگری فصل تبدیل کرده است. از ورودی‌هایی که ساحل طبیعی را شبیه‌سازی می‌کنند تا مناظر دریا به دلیل قرار گرفتن بر روی یک صخره، نمونه بارز این است که چگونه یک استخر زیبا می‌تواند ارزش یک ملک را افزایش دهد .

بزرگترین و زیباترین استخرهای دنیا

استراحتگاه چهار فصل هوالالی (هاوایی)

هتل های زنجیره ای Four Seasons در سراسر جهان به دلیل منحصر به فرد بودن استراحتگاه های خود و مراقبت از کوچک ترین جزئیات شناخته شده است به طوری که هر یک از هتل های آن مکانی منحصر به فرد است. استخرهای هتل Four Seasons Resort Hualai دارای منظره ای از دریا هستند و در دسته بی نهایت قرار می گیرند، آنها در فاصله کمتر از 100 متر از ساحل قرار دارند، بنابراین حسی مانند قرار گرفتن در وسط اقیانوس خواهد بود.

این اقامتگاه علاوه بر اینکه یکی از زیباترین استخرهای جهان است ، امکانات زیادی برای مراقبت از سلامتی مهمانان خود، آبگرم، درمان های زیبایی، ماساژ، یوگا و موارد دیگر دارد.

بزرگترین و زیباترین استخرهای دنیا

Crocosaurus Cove (استرالیا)

اگر چیزی که به دنبال آن هستید یک ماجراجویی متفاوت است، استخر در یارو کروکوزاروس واقع در استرالیا، شما را وادار می‌کند دو بار فکر کنید که آیا پریدن به داخل آب ایده خوبی بود یا خیر. و این است که، استخر به مناطقی برای دیدن کروکودیل ها (از طریق یک شیشه محافظ) که در کنار شما شنا می کنند، دسترسی دارد.

بزرگترین و زیباترین استخرهای دنیا

استخر شیطان (زامبیا)

استخر شیطان (Piscina del Diablo) در زامبیا احتمالاً یکی از وحشتناک ترین و در عین حال شگفت انگیزترین استخرهایی است که تا به حال از آن دیدن کرده اید. این استخر طبیعی که در لبه آبشاری با عمق چند ده قرار دارد، در هر دقیقه 500 میلیون لیتر آب را جابجا می کند و فقط از آگوست تا ژانویه باز است، زمانی که سطح آب به اندازه کافی پایین است که بدون جریان آب مردم را به سمت آبشار می کشاند.

بزرگترین و زیباترین استخرهای دنیا

اگر می‌خواهید در تعطیلاتی زندگی کنید که در آن ماجراجویی قهرمان داستان است، استخرهایی را که به شما نشان داده‌ایم یادداشت کنید و آماده شوید تا در یکی از زیباترین استخرهای جهان تجربه‌ای منحصر به فرد را تجربه کنید .

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟