آکوا سرویس

بهترین آکواریوم های جهان

به دنبال بهترین آکواریوم های جهان هستید؟ از ژاپن به قاره آمریکا، و از اروپا به استرالیا، جهان با آکواریوم منحصر به فرد و grandiose است که نمایش هزاران نوع از حیوانات دریایی زرق و برق دار و خیره کننده است.

1 – آکواریوم اوکیناوا Churaumi, ژاپن

برخوردهای نزدیک با برخی از جذاب ترین زندگی زیر آب جهان به عنوان شما پرداخت بازدید از این آبادی زیبا به زندگی دریایی. آکواریوم اوکیناوا چوراوی که یکی از بزرگترین و بهترین آکواریوم های جهان محسوب می شود، ۷۴۰ گونه از جمله کوسه نهنگ غول پیکر را در خود جای داده است.

بهترین آکواریوم های جهان

2 – آکواریوم S.E.A. سنگاپور

بیش از ۱۰۰٬۰ حیوان زیر آب را می توان در آکواریوم اس.ای.ای مشاهده کرد که وعده یک تجربه زندگی دریایی را می دهد که به زودی فراموش نخواهد شد. با بیش از ۵۰ زیستگاه مختلف، هر تجربه متفاوت و هیجان انگیزتر از زیستگاه بعدی است.بهترین آکواریوم های جهان

3 — جورجیا آکواریوم ، ایالات متحده

هنگامی که آکواریوم جورجیا در سال ۲۰۰۵ افتتاح شد، بزرگترین آکواریوم جهان بود و تا سال ۲۰۱۲ این سمت را در دست داشت. ساخته شده با چشم انداز آموزش و پرورش و رشد اقتصادی، آن را تنها آکواریوم در خارج از آسیا به خانه نمایشگاه کوسه نهنگ بزرگ است.

بهترین آکواریوم های جهان

4 – آکواریوم جنوا، ایتالیا

آکواریوم جنوا یک نمایشگاه ۳۳٬۰ فوت مربعی با ۱۲٬۰ حیوان است و از بیش از ۱٫۲ میلیون بازدیدکننده در سال استقبال می کند. لذت بردن از زندگی زیر آب از مجموعه ای از 33 مخازن در حالی که تراورز از طریق این ساختمان منحصر به فرد شکل است که گفته می شود شبیه یک کشتی آماده برای بادبان دریاهای بالا!

بهترین آکواریوم های جهان

5 – Dubai Aquarium & Underwater Zoo, United Arab Emirates

نه تنها خانه بزرگترین مجموعه کوسه های شن و ماسه در جهان است، بلکه باغ وحش دبی Aquarium & Underwater

بزرگترین آکواریوم معلق جهان را در خود قرار داده است. لذت بردن از این تجربه از طریق پشت صحنه دسترسی و یا از طریق یک تور قایق شیشه ای پایین با ویژگی های شبیه ساز submersible. نگاهی به 99 بهترین کارهای دیگر برای انجام در دبی!

بهترین آکواریوم های جهان

6 – Oceanográfic, اسپانیا

اقیانوس شناسی با ۱۱۰٬۰ متر مربع، بزرگترین مجموعه در نوع خود در اروپا است. بازدید کنندگان می توانند تجربه همه جانبه از آموزش، اوقات فراغت، و تحقیقات در سراسر ترکیبی از 110 مناطق با شکوه حاوی زیستگاه ها، باتلاق ها و باتلاق ها و یک باغ انتظار.

بهترین آکواریوم های جهان

7 — آکواریوم ریپلی کانادا ، کانادا

لذت بردن از شگفتی منظره بیش از 16،000 عجیب و غریب دریا و نمونه های آب شیرین در آکواریوم ریپلی کانادا. این آکواریوم که در سال ۲۰۱۳ افتتاح شد، یکی از سه آکواریوم متعلق به شرکت مشهور ریپلی انترتینمنت است و بیش از ۱۰ گالری دارد که حیات وحش را از سراسر جهان نشان می دهد.

بهترین آکواریوم های جهان

8 – اوساکا آکواریوم کایوکان, ژاپن

اوساکا آکواریوم کایوکان که در سال ۱۹۹۰ افتتاح شد، مجموعه غنی از حیات وحش بومی منطقه حلقه آتش اقیانوس آرام را ارائه می دهد که در میان ۲۷ تانک و ۱۶ نمایشگاه اصلی در زیر آب نشان می دهد. منطقه تعاملی جدید آن نیز اجازه می دهد تا بازدید کنندگان یک رابط از نزدیک با حیوانات ایجاد یک تجربه فراموش نشدنی است.

بهترین آکواریوم های جهان

9 – Chimelong اقیانوس پادشاهی, چین

به دنبال آکواریوم ترکیبی و تجربه پارک تم؟ پادشاهی اقیانوس Chimelong به ارمغان می آورد شما بهترین از هر دو جهان با ترکیبی پویا از سواری تفریحی، حیوانات نشان می دهد، و بزرگترین اقیانوسیه جهان است.

بهترین آکواریوم های جهان

10 — کنتینگ موزه ملی زیست شناسی و آکواریوم ، تایوان

اگر شما عاشق یادگیری و ماجراجویی، موزه ملی زیست شناسی و آکواریوم کنتینگ محل می شود. برخورد با زندگی زیر آب در تمام درخشش خود را از ترکیبی از سه نمایشگاه اصلی به عنوان شما عبور طولانی ترین تونل زیر آب در تمام آسیا.

بهترین آکواریوم های جهان

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟