آکوا سرویس

استخرهای شیشه ای اجرا شده در دبی

در طول چند سال اخیر، دبی به پناهگاهی برای هر کسی که به دنبال شنا با منظره است تبدیل شده است. با طیف گسترده ای از گزینه های دیدنی و جذاب، مطمئن است که یک استخر پشت بام دبی برای همه وجود دارد.

زندگی تا اتوس دبی از ‘رفتن بزرگ و یا رفتن به خانه’, این شهر می تواند هر دو بلندترین استخر بی نهایت جهان و بالاترین استخر بی نهایت 360 درجه جهان به رخ کشیدن. و این فقط نوک کوه یخ نقاط پر زرق و برق و آرامش بخش با نماهای خط آسمان است.

به دنبال دیدنی ترین استخر بی نهایت دبی؟ یا فقط یک استخر آرامش بخش پشت بام دبی برای تلاش و شنا به دور از گرما؟ بیشتر از این نگاه نکن، همونطور که این راهنما تو رو به هر دو میبره. و خیلی بیشتر.

Address Beach Resort

77 طبقه تا در افسانه آدرس ساحل رفت و آمد مکرر در JBR شما پیدا کردن بلندترین استخر بی نهایت جهان،™ تایید شده توسط رکوردهای جهانی گینس در تاریخ 24 مارس 2021. دقیقاً ۲۹۳٫۹۰۶ متر بالاتر از زمین، استخر نه تنها از نظر ارتفاع چشمگیر است، بلکه در تمام اندازه گیری ها، با طول ۹۵ متر و عرض ۱۶٫۵ متر است.

خیس کردن آفتاب به عنوان شما در یکی از تخت آفتاب راحت و gazebos در کنار یک درخت نخل استراحت, و سرد کردن در استخر با نمایش های شگفت انگیز بیش از یاد Ain دبی, گسترش در سراسر خلیج عربی و نخل جمیرا. همچنین یک منوی میان وعده استخر از ساعت ۱۱ صبح در دسترس است.

استخر بی نهایت است تا حد زیادی واحه منحصر به فرد برای مهمانان اقامت در هتل، اما ZETA مجاور هفتاد و هفت نوار پشت بام و رستوران در خدمت ناهار و شام به همه. با برخی از جداول غرق شده در استخر در دسترس، و همچنین کاباناهای خصوصی، لوکس و تهویه مطبوع، که شما می توانید برای هر دو ناهار و دسترسی به استخر کتاب.

استخرهای شیشه ای اجرا شده در دبی

AURA Skypool Lounge

Perched در طبقه 50 از برج نخل چشمگیر در پالم جمیرا، AURA Skypool سالن ارائه می دهد یک تجربه از نوع برای همه کسانی که می خواهند بهترین آرامش و نمایش. معلق 200 متر در هوا, AURA خانه به بالاترین استخر بی نهایت 360 درجه جهان, احاطه شده با نمایش پانوراما بدون پرده از خط آسمان دبی نمادین, پالم جمیرا و افق درخشان خلیج عربی.

در حالی که استخر پشت بام دبی ویژگی نخست در AURA است، فضای پشت بام واحه ظریف در سراسر است، با سفارشی ساخته شده تنها تخت آفتاب دو، سالن ناهار خوری سرسبز، و منو از جمله غذاهای بین المللی با چرخش پان آسیایی، و همچنین منو نوشیدنی بزرگ و طراوت است.

بهتر از همه؟ AURA Skypool سالن باز است و در دسترس همه.

استخرهای شیشه ای اجرا شده در دبی

پولمن دبی مرکز شهر

پولمن دبی مرکز شهر یک هتل جهان وطنی، ظریف، معاصر و ۵ ستاره است، که در منطقه بیزنس بی در نزدیکی برج خلیفه، دبی مال، و منطقه مرکز شهر دبی قرار دارد.

چشمگیر در سراسر, قابل توجه ترین فضا در هتل تراس طبقه سوم است, که در آن شما پیدا کردن یک استخر پشت بام زیبا و طراوت, با نمایش خیره کننده بیش از برج خلیفه, بلندترین ساختمان در جهان.

استخر بخشی از رنگارنگ لولیتا استخر نوار & سالن است, و جدا از dips, در اینجا شما همچنین می توانید مقدار زیادی از پرنیان میامی و آهنگ لذت ببرید, کوکتل امضای خلاق و رنگارنگ, انتخاب همجوشی از نیش poolside, و آرایه گسترده ای از شیشا طعم دهنده.

برای لذت بردن از غوطه ور شدن در طول روز در استخر، شما نیاز به اقامت در هتل و یا خرید پاس استخر. پس از یک روز کامل از شنا، حل و فصل کردن در یکی از loungers پاسل و اجازه شل به آهنگ دی جی و atmopshere بد بو در نوار پشت بام.

 

استخرهای شیشه ای اجرا شده در دبی

Address Sky View

خوش آمدید به شنا بالاتر از Duabi. با محل طبقه 54، استخر بی نهایت در نمایش آسمان آدرس چیزی جز کاملا شگفت انگیز است. اعطا شده، آن را به عنوان بالا به عنوان برج خلیفه نیست، اما گرفتن غوطه ور طراوت با نمایش های بدون پرده مستقیم در سراسر به بالاترین ساختمان جهان باعث می شود شما را در بالای جهان به هر حال احساس. و عکس عملیات تقریبا بی پایان است.

احاطه شده با عرشه بزرگ خورشید lounging و cabanas خصوصی، استخر پشت بام نیز با شیک CÈ LA VI نوار پشت بام و رستوران همسایه است. و در حالی که استخر فقط برای مهمانان در خانه است، CÈ LA VI برای همه باز است.بهشت برای استخر دوستداران، پنج ستاره و فوق العاده آدرس آسمان نمایش نیز دارای (تقریبا) استخر به همان اندازه چشمگیر و سالن استخر در سطح 2.

استخرهای شیشه ای اجرا شده در دبی

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟