آکوا سرویس

بهترین مکان برای نصب آکواریوم

پس از خرید مخزن ماهی خود، انتخاب مکان یک تصمیم هیجان انگیز و مهم برای شما و ماهیتان است. با مخازن ماهی بزرگتر، مکانی که انتخاب می کنید دائمی خواهد بود، بنابراین انتخاب بهترین مکان برای نصب آکواریوم از همان ابتدا بسیار مهم است. یافتن تعادل بین یک محیط کاربردی و جذاب برای یک آکواریوم نیاز به کمی تفکر دارد، بنابراین در اینجا نکاتی وجود دارد که شما را برای انتخاب موقعیت عالی راهنمایی می کند.

نکات نصب آکواریوم

مراقب باشید تانک ماهی شما چقدر به پنجره نزدیک است. مانند هر گیاه دیگری، جلبک ها نیز برای رشد به نور خورشید نیاز دارند. به نوبه خود، هر چه نور خورشید بیشتر به مخزن برسد، جلبک ها سریعتر رشد می کنند. با قرار دادن مخزن ماهی خود در کنار پنجره یا نورگیر، به احتمال زیاد خود را در حال مبارزه با رشد سبز غلیظی خواهید یافت که خود را بر روی دیوارهای آکواریوم و زیور آلات شما نشان می دهد.

به طور خلاصه، یک مکان آرام و به دور از نور مستقیم خورشید و ترافیک، جایی که می توان به راحتی برای نگهداری و مراقبت به مخزن ماهی خود دسترسی پیدا کرد، مکان ایده آل در خانه برای یک آکواریوم است.

بهترین مکان برای نصب آکواریوم

نور خورشید

مراقب باشید تانک ماهی شما چقدر به پنجره نزدیک است. مانند هر گیاه دیگری، جلبک ها نیز برای رشد به نور خورشید نیاز دارند. به نوبه خود، هر چه نور خورشید بیشتر به مخزن برسد، جلبک ها سریعتر رشد می کنند. با قرار دادن مخزن ماهی خود در کنار پنجره یا نورگیر، به احتمال زیاد خود را در حال مبارزه با رشد سبز غلیظی خواهید یافت که خود را بر روی دیوارهای آکواریوم و زیور آلات شما نشان می دهد.

نور مستقیم خورشید نیز آب مخزن ماهی شما را گرم می کند. ماهی ها باید در شرایط آب پایدار نگهداری شوند وگرنه دچار استرس و بیماری می شوند. پایداری دمای آب نیز دلیلی است که مخازن ماهی را نباید خیلی نزدیک به رادیاتور یا محل شومینه قرار داد.

قابلیت دسترسی

اطمینان حاصل کنید که آکواریوم شما به راحتی در دسترس است. همه ما تصاویری از مخازن ماهی را دیده ایم که به طور مرتب در گوشه قفسه ای قرار گرفته اند، و به نظر عالی است! ممکن است تمیز، مرتب و زیبا به نظر برسد، اما وقتی برای تعویض آب بروید متوجه اشتباه خود خواهید شد. شما نمی توانید در اطراف مانور دهید، یا به پشت مخزن – جایی که برخی تجهیزات مهم نگهداری می شود – برسید. اگر بتوانید به تمام قسمت های آکواریوم خود دسترسی پیدا کنید، کارهای روزمره مانند غذا دادن به ماهی ها و روشن/خاموش کردن چراغ های آکواریوم به همان اندازه که باید ساده باشد.

بهترین مکان برای نصب آکواریوم

سر و صدا

محیطی با سر و صدای زیاد یا ترافیک زیاد برای قرار دادن تانکر ماهی مناسب نیست. از تلویزیون، بلندگوها، راه های ورودی و درها دوری کنید. ارتعاشات ایجاد شده توسط این صداها، به ویژه باز و بسته شدن درها، ماهی را شوکه کرده و می تواند منجر به مرگ زودهنگام شود.

نزدیک بودن آکواریوم به پریز باعث می‌شود شما به راحتی لوازم برقی ضروری آکواریوم را به آن متصل کنید اما در عین حال باید حواسمان باشد که از پریز نزدیک آکواریوم تنها برای همان وسایل ضروری استفاده کنیم. اگر از این پریز برای هر چیزی استفاده کنیم رفت و آمد و سر صدای زیاد به مذاج ماهی‌ها چندان خوش نمی‌آید.

دیده شدن

پس از تمام کارهایی که برای نگهداری مخزن ماهی خود در بهترین شرایط انجام داده اید، می خواهید آن را به رخ بکشید. آکواریوم ها کانون توجه بزرگی هستند و باعث خوشحالی مردم می شوند. اتاقی را انتخاب کنید که مخزن شما در آن قابل مشاهده و برجسته باشد (دلیل دیگری برای دور نگه داشتن آن از تلویزیون!).

دید نیز مهم است تا بتوانید هر گونه شکاف یا نشتی را در مخزن خود مشاهده کنید و به راحتی بتوانید رفتار ماهیان خود را مشاهده کنید و در صورت مریض شدن به سرعت آنها را تشخیص دهید. اطمینان حاصل کنید که می توانید بنشینید، استراحت کنید، ماهی خود را تماشا کنید و از مزایای بسیاری که با داشتن یک مخزن ماهی به همراه دارد، استفاده کنید.

سوکت های برق

مطمئن شوید که پریزهای برق در نزدیکی محل نصب شما وجود دارد. باید اطمینان حاصل کنید که می‌توانید فیلتر، پمپ هوا، بخاری، واحد نور و غیره را وصل کنید. در عین حال مراقب باشید که آب مخزن مستقیماً به سوکت نریزد! توصیه می شود که سوکت مستقیماً در پشت مخزن نباشد، بلکه کمی به سمت کناری قرار گیرد.

بهترین مکان برای نصب آکواریوم

چرا آکوا ؟!

سعی کرده ایم با حفظ صداقت 14 دلیل عمده برتری خود را در ذیل بیان کنیم و قضاوت را به شما بسپاریم .

  1. انجام محاسبات فنی و مهندسی برای تمامی پروژه ها و در نظر گرفتن ضرایب ایمنی
  2. استفاده از افراد متخصص، کارآزموده و وفادار به شرکت، درتیم های اجرایی
  3. ارائه ضمانت نامه های طولانی مدت برای تمامی پروژه های اجرا شده
  4. اجرای دکورهای داخلی متنوع و شبیه سازی صخره های مرجانی برای اکوسیستم های آب شور و شیرین
  5. عدم ارجاع قسمتی از کار به پیمانکاران خارج از مجموعه شرکت و نظارت بر صحت اجرا از مرحله طراحی تا پایان پروژه
  6. تمرکز بر ساخت و ساز فنی و سفارشی آکواریوم و عدم درگیری در بخش های دیگر صنعت آکواریوم مانند فروشگاه، عمده فروشی و …
  7. استفاده از تکنیک های نوین به عنوان برند صنعت آکواریوم در ایران
  8. حضور مستمر در نمایشگاه های متعدد داخلی و خارجی مرتبط با صنعت آکواریوم و بهره گیری از نوآوری های روز این صنعت در دنیا
  9. تجهیز تیم های حرفه ای سرویس و خدمات و انجام سرویس دوره ای برای بیش از 500 مشتری وفادار و راضی در تهران و شهرستان ها و ابتکار بیمه موجودات برای مشتریان منظم سرویس
  10. انجام بیش از 1000 پروژه موفق در طی 20 سال سابقه فعالیت
  11. پیاده سازی مدیریت روابط با مشتری (CRM) در چارت سازمانی شرکت
  12. اعتقاد به ایجاد رابطه(برد- برد) با مشتری
  13. دارنده برترین سایت اینترنتی کشور در زمینه آکواریوم با پیج رنک 4 و رتبه کشوری 3 رقمی
  14. احساس نیاز مداوم به پیشرفت و انجام تغییرات لازم، به دور از هر گونه تعصب سازمانی و باور عملی به این شعار که مشتری ارزشمندترین سرمایه ماست

برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

02155958384

09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟