آکوا سرویس

تاثیر آکواریوم در دکوراسیون رستوران

آیا صاحب رستوران هستید؟ آیا به دنبال راه های بیشتری برای جذب مشتری هستید؟ ما چیزی عالی داریم که نه تنها مشتریان را جذب می کند، بلکه محیطی منحصر به فرد را به رستوران شما می بخشد. ما می خواهیم به شما کمک کنیم تا تاثیر آکواریوم در دکوراسیون رستوران و اینکه چگونه می توانند برای کسب و کار شما مفید باشند، یاد بگیرید!

آکواریوم در رستوران

آره! می توانید آکواریوم را در رستوران ها نصب کنید. آنها را می توان در هر فضای آزاد قرار داد و می توان آنها را به هر سبکی ساخت. همچنین، تمام مخازن ماهی را می توان متناسب با دکور و موضوع کسب و کار شما ساخت. بنابراین چه صاحب یک رستوران ایتالیایی یا یک رستوران چینی باشید، تانک شما می تواند با تم شما مطابقت داشته باشد. معمولاً آکواریوم ها برای ارائه یک تجربه لذت بخش تر از رستوران نصب می شوند.

آکواریوم رستوران می تواند بهترین گزینه برای نشاط کسب و کار شما باشد. آنها قطعه ای ایده آل از نظر زیبایی شناختی هستند تا زندگی را به طراحی رستوران شما بیاورند. تجربه غذا خوردن با یک آکواریوم پر از ماهی های رنگارنگ و گیاهان آبزی به طور قابل توجهی افزایش می یابد. مخازن ماهی سفارشی می‌توانند به رستوران‌ها کمک کنند تا حس آرامش را به مشتریان خود ارائه دهند که ممکن است در روز خود در جای دیگری پیدا نکنند.

تاثیر آکواریوم در دکوراسیون رستوران

چگونه می توان از مخازن ماهی در رستوران ها استفاده کرد؟

مخازن ماهی سفارشی برای رستوران ها عالی هستند زیرا گونه های مختلف آبزیان نقطه کانونی و سرگرمی جذابی را ارائه می دهند. شما همچنین می توانید از آکواریوم ها به روش های منحصر به فردی استفاده کنید. می توان از آنها به عنوان ابزاری هوشمندانه برای جداسازی فضاها استفاده کرد. آکواریوم ها همچنین افراد را در حالی که منتظر غذا یا زمان تحویل غذا هستند، راحت و سرگرم می کند.

هنگام نصب آکواریوم خود، درک فضای مورد نیاز ضروری است. شما می خواهید مطمئن شوید که فضای کافی برای عبور افراد بدون احساس شلوغی وجود دارد و همچنین اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما می توانند به اندازه کافی نزدیک شوند تا ماهی هایی را که در اطراف شنا می کنند تماشا کنند. مهمترین جنبه طراحی مخزن شما این است که تصمیم بگیرید که آیا یک مخزن شیشه ای با کیفیت عالی می خواهید یا یک مخزن اکریلیک.

مزایای داشتن ماهی در اطراف چیست؟

ماهی یکی از آرام بخش ترین حیواناتی است که می توانید داشته باشید. مزایای رستوران‌های دارای مخزن ماهی شامل افزایش هزینه‌های مشتری، افزایش بهره‌وری کارکنان و تجربه کلی رستوران بهتر است. ثابت شده است که آکواریوم باعث کاهش استرس، افزایش آرامش و کاهش اضطراب می شود. مطالعات نشان داده است که افراد تمایل به خوردن بیشتر زمانی دارند که چیزی در کنار دیوار وجود داشته باشد تا به آن نگاه کنند. افزودن این ویژگی به رستوران شما نیز می تواند منجر به افزایش درآمد شود.

تاثیر آکواریوم در دکوراسیون رستوران

چه نوع ماهی برای رستوران من بهترین است؟

گزینه های زیادی برای تزئین یا استفاده از ماهی های آکواریومی برای رستوران شما وجود دارد. می‌توانید ماهی‌های رنگارنگ استوایی بخرید یا می‌توانید از ماهی قرمز سنتی استفاده کنید. بسیاری از مردم از فروشگاه های حیوانات خانگی ماهی فله ای می خرند، اما اگر از این ماهی ها برای اهداف بازاریابی استفاده می کنید، این ممکن است بهترین ایده نباشد. رنگ و اندازه ماهی ها باید با آنچه رستوران شما سرو می کند یا برند شما مرتبط باشد تا از نظر بازاریابی موثرتر باشد.

هزینه یک آکواریوم برای کسب و کار من چقدر است؟

هزینه های اولیه باز کردن آکواریوم در رستوران شما بسته به عوامل مختلفی متفاوت است. نوع مخزن، انتخاب دکوراسیون، تعداد ماهی هایی که باید خریداری شوند، دستگاه های فیلتر و غیره. تا زمانی که همه چیز متعادل به نظر برسد، هیچ راه درست یا غلطی برای این کار وجود ندارد. دو نوع مخزن معمولا در رستوران ها استفاده می شود: شیشه ساده یا اکریلیک. مخازن شیشه ای گران تر هستند اما محکم تر نیز هستند. اکریلیک سبک‌تر است و فضای کمتری می‌گیرد اما استحکام کمتری دارد.

شما باید بودجه خود را بر اساس تعداد ماهی هایی که می خواهید داشته باشید، نوع سیستم فیلتری که استفاده می کنید و نوع زیبایی طراحی که می خواهید محاسبه کنید. آکواریوم های سفارشی می توانند یک راه حل عالی برای صاحبان رستوران هایی باشند که به دنبال ایجاد یک تجربه غذاخوری منحصر به فرد و به یاد ماندنی هستند!

تاثیر آکواریوم در دکوراسیون رستوران

آکوا دارای یک تیم حرفه ای است که در طراحی مخازن ماهی متناسب با نیازهای خاص مشتری متخصص هستند. چه به تازگی رستوران خود را راه اندازی کرده اید یا می خواهید دکوراسیون آن را به روز کنید، توصیه می کنیم برای مشاوره در مورد خدمات ما با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟