آکوا سرویس

روف گاردن و ایده های جذاب

با استفاده از ایده‌های باغبانی با سقف مناسب، طراحی متفکرانه و گیاهان سخت، یک تراس نمایان سقف می‌تواند تبدیل به یک عقب‌نشینی شهری پر شاخ و برگ برای گیاهان، پرندگان و حشرات شود.زمانی که به ایده باغ سقف می‌رسد، مهم است که ترکیب صحیحی از مواد و کاشت برای ایجاد فضایی با بهره دور از سال را به دست آورید.
باغ سقف، terraces و balconies فرصتی عالی برای لذت بردن از مناظر اطراف فراهم می‌کنند و با ایده‌هایی که در باغ کوچک دارند می‌توانید فضای زندگی خود را به هر اندازه که باشد، گسترش دهید.
زمانی که باغبانی مشغول باغبانی می‌شود، هر باغ سقف مشکلات خود را دارد. باده‌ای قوی و مواجهه شدید می‌تواند حتی سخت‌ترین گیاهان را هم تحت‌تاثیر قرار دهد، در حالی که محدودیت‌های وزنی، مقررات ایمنی و رساندن مواد به بالای ساختمان همه باعث ایجاد فضای باز در فضای باز در میان the سایت‌ها می‌شوند. اما با این چالش‌ها مزایای عمده دارد؛ مناظر باور نکردنی و مناظر خیره‌کننده تنها برخی از مزایای پشت‌بام و باغ‌های بالکن هستند.
روف گاردن و ایده های جذاب

ادغام با عناصر

باد یک مشکل رایج در باغ‌های سقف است. بسیاری از گیاهان می‌توانند با آن کنار بیایند، اما اگر می‌خواهید تمام طول سال از فضا لذت ببرید، ممکن است به یک سرپناه نیاز داشته باشید.
 اگر حفاظت از ساختمان‌های اطراف وجود داشته باشد، windbreaks جامد ایده خوبی نیستند چون آن‌ها از دید خارج می‌شوند، به علاوه فشار باد بر روی اتصال بالا است.
در عوض، trelliswork های نفوذپذیر، hit و and را انتخاب کنید که به طور افقی، یا sailcloth perforated قرار داده می‌شوند که باد را فیلتر می‌کنند، بنابراین فقط یک نسیم ملایم در طرف باد
(در مسیر باد)احساس می‌شود.
شیشه معمولا به عنوان یک حفاظ و حایل باد بر روی terraces سقف مورد استفاده قرار می‌گیرد و باعث ایجاد مناظر بی وقفه می‌شود. اگر فقط چند سوراخ در آن وجود داشته باشد، آن را بر
روی باده‌ای غالب رها نکنید، در غیر این صورت آشفتگی در بالا و پایین بر روی شما با نیروی فوق‌العاده انجام خواهد شد مهم‌تر از همه اینکه با teetering روی لبه‌های بلند خود را در معرض خطر قرار ندهید تا یک  متخصص و یا یک شرکت دسترسی به طناب را برای مقابله با آن هدف قرار دهید.
روف گاردن و ایده های جذاب

انتخاب متریال خوب

وزن مهم‌ترین نکته در هنگام برنامه‌ریزی ایده‌های مربوط به باغ سقف است. با balconies کوچک که به دو طرف آپارتمان‌ها و زمین‌های مسطح چسبیده شده، نیازی نیست نگران باشید چون آن‌ها به طور خاص برای گرفتن وزن چند قابلمه، ظروف و یک مجموعه غذاخوری کوچک طراحی شده‌اند. با این حال، باغ سقف و terraces، موضوع بسیار متفاوتی هستند.
کشف ظرفیت تحمل بار یک باغ سقف هدف آسان است شما به سادگی باید به کاره‌ای عنوان نگاه کنید. هنگامی که این موضوع به اموال قدیمی‌تر می‌رسد، شانس وجود دارد که فضا در اصل برای بیرون کشیدن از شستن و یا دسترسی به سقف در نظر گرفته شود. چقدر وزن ممکن است قابل بحث باشد، و این احتمال وجود دارد که شما اطلاعات مربوط به کاره‌ای عنوان را پیدا نخواهید کرد.
اگر وزن یک مساله است، کاره‌ای مشخصی وجود دارند که شما می‌توانید انجام دهید. planters پلاستیکی، همراه با fibreglass imitations، وزن بسیار کمتری نسبت به ظروف بتنی، سنگی و سفالی دارند.
از قرار دادن ظروف در وسط یک تراس سقف اجتناب کنید و زیاد هم ندارید (ظروف کمتری به نظر می‌رسد). تعمیر ظروف به دیواره‌ای اطراف و یا قرار دادن آن‌ها روی قفسه‌های معلق به این
کمک خواهد کرد که دیوارها وزن خود را بگیرند نه پشت‌بام.

ایمن کردن فضا

ایمنی البته در هر نوع ایده باغ سقف بسیار مهم است، بنابراین از آویزان کردن هر چیزی بر روی لبه یا قرار دادن ظروف بر روی لبه اجتناب کنید، مگر این که محکم به آن دسترسی داشته باشند. با این حال، با اختیارات محلی خود بررسی کنید برخی به شما اجازه این کار را نمی‌دهند.
Pergolas، trellis، wirework یا بادبان‌های سایه باید به طور ایمن ثابت شده و به راحتی در دسترس باشند تا بتوانند به طور منظم سفت شوند. بالکن یا مهتابی باید شرایط خوبی داشته باشد به موجب قانون، طرفین باید حداقل ۱۱۰۰ میلی متر ارتفاع داشته باشند تا در لبه پرتگاه سقوط نکند.
روف گاردن و ایده های جذاب

ROOF را از خانه خود بیرون کنید.

با کمی برنامه‌ریزی، خلاقیت و نوآوری، امکان تبدیل یک فضای سقف استفاده‌نشده به یک منطقه برای استراحت، آرامش و سرگرمی وجود دارد. از این جا که یک منطقه خارجی در فضای باز با استفاده از پانل‌های چوبی و اثاثیه نرم برای یک گوشه دنج و راحت ایجاد شده‌است تا آرامش پیدا کند، از این ایده استفاده کنید.

فضا از نظر بصری باز است و باعث ایجاد فضای باز در ایوان می‌شود که فضای خنک کنندگی را پرورش می‌دهد. یک فرش و مبل در فضای باز، اطراف باغ را ایجاد می‌کنند، همه در حالی که آن
احساس گرم و خودمانی را افزایش می‌دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.02155958384       09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟