آکوا سرویس

شارک سیاه این ماهی پر جنب و جوش را بهتر بشناسید

این نوع ماهی از خانواده شارک ها می باشد و با نام شارک سیاه لبئو نیز شناخته شده است.از نوع ماهی های شیطون می باشد و جنب و جوش بالایی دارد.و به همین خاطر توصیه می شود با ماهی های دیگر در یک آکواریوم نگهداری نشود زیرا امکان دارد که به ماهی های دیگر آسیب برساند و این ماهی تنها شارکی است که نباید در آکواریوم آن از گیاه استفاده شود.

شارک سیاه این ماهی پر جنب و جوش را بهتر بشناسید

اگر در آکواریم این نوع ماهی از گیاه استفاده شود. در طول مدت باعث می شود که عادت های غذایی آن تغییر کند و بد غذا شود که این مورد اصلا برای ماهی ها خوب نمی باشد و ضرر دارد.شارک ماهی ها به عنوان یک غذای مهم در بعضی از کشور ها برای مردم در نظر گرفته می شود.

شارک سیاه این ماهی پر جنب و جوش را بهتر بشناسید

ویژگی های آکواریوم مورد نیاز

بهتر است از آکواریوم هایی که در پوش دارند استفاده کنید به دلیل آنکه این شارک ماهی پرش های بلندی دارد و امکان دارد از آب بپرد بیرون برای همین بهتر است از درپوش آکواریوم استفاده کنید.

حداقل آکواریومی که باید برای آن در نظر داشته باشید حجم 256 لیتر می باشد.زیرا شارک ماهی تا 60 سانتی متر رشد می کندو اگر فضای آن کوچک باشد رشد درستی نخواهد داشت.درجه ی حرارت مناسب برای شـارک سیاه لبئو در حدود 23.5 تا 27 درجه است.این ماهی با بیشتر غذا کنار می آید و شما می توانید از غذاهای خشک،غذاهای منجمد،کرم خونی و از غذاهای گیاهی تغذیه نمود.

شارک سیاه این ماهی پر جنب و جوش را بهتر بشناسید

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید:  02155958384   09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟